Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Kameralins från mrgizmo!

 
 
 
 
 
 
  Nu har jag testat en asbra ny    produkt så tänkte tipsa om den till er! 

  Det är en kameralins som ni ser   på bilden som både har vidvinkel och marco i samma objektiv!
Jag har använt det asmycket t.ex. på egobilder då man vill ha lite längre ifrån än vad handen räcker, även till rum där man vill att mer ska synas av rummet utan att krångla sig upp på stegar och så vidare! 
 
  Klicka på bilden för att komma till sidan jag köpte det på!

Postat av: Fanny-foto&vardag

Åh, har alltid velat ha en sån! Sjukt cool :D

men när avslutas tävlingen där man vinner ett domän? :)

Svar: den är asbra verkligen! :)det är ingen tävling, det är ett deltagande där man blir utvald under tidens gång! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -