Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Valet av fotbollsskor.

Mina kära fotbollsskor har nått sitt slut.
De är helt söndriga, och det är nog dags att köpa nya ;)
(gammal bild)
 
Sådär ser dom inte ut längre...
men i alla fall så måste jag köpa nya skor..
Men jag är så himla kräsen av mig. Dom ska vara lätta, snygga, hållbara och goa att ha på sig.
Har kikat runt ett tag nu, men så svårt att hitta i min storlek också. 35-36, finns typ inga skor som inte
är barnstorlekar och så ser de alltid så barnsliga ut. 
 
Men som sagt, nya fotbollsskor som gäller, snygga och bekväma.
Har ni några tips så får ni gärna skriva det också, kul att höra vad andra tycker och tänker! :)
Så kommentera eller maila mig, så får vi väl se om det blir några nya snart! 
Ska i alla fall in och kika på fotbollsskor.nu och titta om dom har några skönheter!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -