Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

En underbar resa.

Om ni någon gång i era liv från en möjlighet till att göra ett exchange - utbyte. Gör det,
det finns ingen ånger efteråt, förutom att åka ifrån det man upplevt.
En massa minnen - för livet.
Jag har gråtit hur mycket som helst för det var helt sjukt vilken underbar tid jag upplevde.
Jag ska dit i sommar igen, jag ska!
 

Postat av: inajonsson.webblogg.se

åhh jag vill också typ åka en vecka och "byta plats" med någon! det verkar så roligt!

när jag ändå är här på din blogg passar jag på att fråga dig om hur det gick med min vinst från australian body care? ska jag maila dem och fråga? det har ju snart gått nästan 4 månader sen jag vann... men hur som helst så har jag inte fått dem :)

Svar: hör med dom du, vet inte varför de inte skickar! Blir väldigt irriterad på dem..
Det var verkligen jätteroligt! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -