Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

YOU!


Postat av: Anonym

bra bild!

Postat av: Sophie "autophoto"

Hur länge pågår tävlingen? :)

Postat av: Nicole Kronqvist

Sv: Okeyy bra!! :) Fått något svar från henne? :)

Svar: ja, hon var tyvärr inte intresserad då hon redan hade ett stativ.. :/ :)
Felicia

Postat av: Nicole Kronqvist

aha okey :/ Förlåt! Jag visste inte :/

Svar: haha, inget du ska be om ursäkt för? :)
Felicia

Postat av: Nicole Kronqvist

Sv: Nee men asså jag tipsade och såå ju ;) HAHA

Svar: haha, ja, men ajja, det var roligt att du tipsade iaf ;)
Felicia

Postat av: Nicole Kronqvist

Sv: hahahah, braa!!

Din blogg är riktigt fin!! Och bra!! :)

Svar: haha :)
åh, tack fina du! :D
Felicia

Postat av: Nicole Kronqvist

sv: :)
Hur är det annars? :)

Svar: jovars, det är bara bra, sj? :)
Felicia

Postat av: Nicole Kronqvist

sv: Okey, vad braa ju! :) Jodå det funkar väl! Lite mkt i livet nu bara! Lite mkt mantalpress fan! :/ men jaja det löser sig nog

Svar: jasså, får man fråga vad som står på?
Felicia

Postat av: Nicole Kronqvist

Jadåå, asså jag bara bråkar lite med min bästa vän! :/ Jobbigt är det! Men hon går och pratar bakom ryggen och så :/ säger massa saker om min pojkvän! Så jag blev sårad! Och jag bara önska att det kunde bli som det va innan!! För jag saknar det! Men jag tror inte det kommer bli så! :/ För vet inte hur jag känner just nu, för blev riktigt sårad av vissa saker hon sa och så! :/

Svar: jaha, tråkigt med bråk :/
Felicia

Postat av: Nicole Kronqvist

sv: Ja riktigt tråkigt! :/ Hur är det med dig då? :)

Svar: bara bra, sj? :)
Felicia

Postat av: Nicole Kronqvist

Sv: Okey vad bra :) Jodå det funkar! :)

Svar: härligt! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -