Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Pakeet! :D

Nytt paket från mihi.se!
 
 



Postat av: Melinda

sv: ja självklart:D

Postat av: Annster

:)

Svar: delta gärna i min julkalender! :)
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

sv: Hehe.
Hoppas jag vinner! :D
Jadå, jag kommer att vara med alla dagar ! :D

Postat av: H A N N A ♥

sv: Ja det ska jag verkligen! :D

Vet du någon annan blogg som också kör julkalendern på sin blogg? Skulle vara jättesnällt om du ville länka isåfall :)

Postat av: SB

Mysig blogg!

Postat av: Frida

Vad var det i paketet? :)

Svar: en jättefin tröja som jag visar inom kort! :)
Felicia

Postat av: Pontus Granlund (fotoblogg)

Har en julkalender på min blogg och jag skulle bli så glad om du skulle vilja vara med och öppna luckor ur den!

Tycker du kanske borde förminska din blogg, skit jobbigt att läsa!

Postat av: H A N N A ♥

sv: Jaha. :) Du skrev först att vinnaren pressenteras i nästa lucka, därför jag undrade! :P

Postat av: maggi

fin blogg! kola gärna min :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -