Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Paj - haha, så onyttigt av mig!


Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vad bra :D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jag måste erkänna att jag inte ser den? :O

Postat av: anna

ah jo de är ju de :)



händer i helgen då?

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Din side ligger liksom halva side bakom inläggen :P

Postat av: anna

härligt de ne idag ska ja fira en kompis imorgon kommer den där killen hit på söndag ullared :=

Postat av: carolina

sv: tack så mycket sötnos! :D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Aa, nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle leta efter? haha

Postat av: carolina

ja, det är riktigt skönt att vara ledig en fredag :D

Postat av: Anonym

inte så mycket dudå?:)

Postat av: Kateie

ååh va gott

Postat av: Anonym

men guuud så gott!

Postat av: Maria

Ibland måste man ju få lyxa lite med sånt där! ;D "Ibland" blir bara alldeles för ofta för mej ;)

sv: haha ja, det skulle vara nåt det ^^

Postat av: D A N I E L L A

- Hejhej! Vad händer i helgen? :)

Postat av: Miss Sunshine

Ser gott ut :)



Sv: jag ser på tv, du då?^^



Ha en bra fredag!

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha jaaaha, men den ser man D:

Postat av: D A N I E L L A

SVAR: Har inga planer hehe :) Haft en bra start på dagen?

Postat av: D A N I E L L A

SVAR: Jodå det har jag haft, vad händer idag då? :)

Postat av: terese

Åh gud så gott! :o

Postat av: mathilda

trevlig herlg fina du :)

Postat av: mathilda

jadå allt är kanon själv med ?:D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: japp det gör jag :)

Postat av: Maria

sv: haha ja, men det blir ju lätt så, så länge det funkar så är det ju helt okej :D

Postat av: Åsa

Ser super gott ut :)

Postat av: filippalofsved

sv; jag med! ;)

Postat av: Isacs Mamma

åååå men du du får ju kurera dig då ju! :)

Postat av: Åsa

Sv: Haha ja det kan jag förstå :P

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

gud så gottii :D



sv: har en fjärrutlösare för nikon, och den är kanon :D

kramis finiiis ♥

Postat av: kaffehörnan

så underbart gottigt

Postat av: Isacs Mamma

hihi ja de ser jag ju nu :)^^

Postat av: Matilda Johansson

Svar: Ser gott ut! :D

Postat av: sussi

åh... vill oxå ha :P

Postat av: Matilda Johansson

Svar: Vad bra då ;)

Postat av: Daniella book

Samma här haha, händer idag då?:)

Postat av: Corinne

En utav de finaste och coolaste bloggerna jag har sätt! :D Jättefin du är också, ditt hår är fett nice! ;)

Allt bra med dig? :)

Postat av: Olivia - mitt livs citat

Vill du vara med i dagens blogg? Kommentera bara om du vill vara med! :)

Btw, din header är makalöst grymt snygg!

Mvh Olivia

Postat av: Daniella book

Jasså vad trevligt! Jag ska bara ha fredagsmys och sådär!:D

Postat av: Daniella book

Haha absolut!:D

Postat av: Daniella book

Bara tar det lugnt och är helt jävla död haha:D Självdå?

Postat av: hanna

snart två månader ^^

Postat av: Isacs Mamma

vad gott XD



haha ja verkligen :D

Postat av: marcus

Hej är allt bra :)?

Postat av: Sinsiii

Cool blogg!

Postat av: Amanda :)

sv; inget särskilt, bara tar det lugnt efter skolan.

Vad gör du denna dag?

Postat av: Louise

jag kolla på tv serie

Postat av: bea

mums vad gott !



sv: kul ! Jag har själv bara ett 18-55 änsålänge men ska jättesnart köpa ett 70-300, ska bli jättekul ! Vart kommer ditt teleobjektiv ifrån och vilket av din objektiv gillar du mest ? :D



Ha en bra helg, kram ! :D

Postat av: bea

sv: jag är tyvärr lite sjuk och fick vara hemma från skolan.. Dudå, vad har du/ska du hitta på idag ? .D

Postat av: Alice - Bilderbyalice

Hejhej, jag har en tävling på min blogg där man vinner valfritt skal, skulle vara super skojj om du vill vara med. direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/may/tavling.html#comment

Allt bra?? (:

Postat av: Annika

SV: har jobbat :P

Postat av: Malin

Haha! Idag har jag varit iväg och tävlat hästhoppning med skolan ;) Nu blir det nog lite filmmys eller nått.. Var uppe tidigt i morse så är lite trött ;) Du själv? :D

Postat av: INGRIDWENEL.SE - Mode Stil Färg Inspiration

ååå så gott :)

Postat av: M A D D Y Z - F O T O B L O G G

Mums vad gott med paj!

Ha en mysig kväll!

Postat av: johanna

SV: vad härligt! allting är bara bra med mej! hur mår du? nått kul planerat för helgen?

Postat av: marcus

Sv: Jag ska ha lite Fredagsmys så jag håller på att leta upp lite filmer :) vad gör du själv :) ?

Postat av: marcus

Sv: det är toppen :)

Postat av: filippalofsved

sv; hm, ja du, inget specellt! :D

Själv?

KRAM!

Postat av: Alice - Bilderbyalice

sv;: inte så mycket, själv?

Postat av: My

sv: haha, aha, då är du alltså lite nyttigare än mig ;)

Postat av: Jenny

Mums! :P

Postat av: julia

mums! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -