Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Humlor är fina :)


Postat av: ~ L I N N ~

Skoj! :D

Postat av: Anonym

hehe så söt humlis!

Postat av: emmaws

svar; hehe okej, haft en bra helg? :)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

absolut! allt bra här också :) haft en bra helg?? kramar

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; mycket träning :) din då?

Postat av: IngerJessicaMarie

Humlor är oxå SOMMAR!! =)

Du har en utmaning hos mej om en liten stund...

Postat av: Madde

sv. Hej! nä tittade inte på hockeyn :)

Postat av: M A J A <3

Vad mysigt då!:)

Självklart kommer jag göra det, hoppas du kikar in på min nån gång ibland oxå!:)

Vart sjuk hela helgen så det e ju sådäääär :/

Hoppas du får en as bra vecka!

Kram

Postat av: AMANDA BLOMKVIST & SID

Gud, vad du är duktig på att fota!!! :D



MVH Amanda

Postat av: LIENE

Så FIN bild!

Postat av: Anonym

Sv. Jag heter wilma natanaelsson på fb :)

Postat av: Patricia♡

Vad har du fotat med för objektiv?

Postat av: terese - fotoblogg

& det är dina bilder också, jättefin bild!

Postat av: Josefine

Åh vilken fin bild på humlan :D



Sv: Åh vad tråkgt,än en gång får du krya på dig!

Vad har du gjort idag då? :)

Postat av: Anonym

SV: njaa, ska jobba och umgås med mina vänner! Festival och annat skoj har vi nog bestämt oss för så kommer bli en grym sommar. Tyvärr måste jag läsa till studenten också så plugget slipper man inte helt undan. Själv då? :)

Postat av: Petra

sv; Jag har varit i skolan, Själv? :)

Postat av: Malin

Fin bild:)



Sv: Hahh okej;)

Hur är det med dig idag då?:D

Postat av: Jcml

sv; tack för tipsen,definitift nåt att tänka på :--D !

Postat av: MOA

bloglovin byte?

kommentera bara vilket nummer du blev så gör jag detsamma sen! :D

Postat av: selma

Det var lite mycket regler, men jag ska nog ha en till tävling fram över. & Då kan jg komentera din blogg om du vill.. :)

Postat av: ALICE

allt bra med dig?

Postat av: FREDRIKA PERSSON

Ha en bra måndag :)

Postat av: Mirre

svara gärna på min senaste fråga om bloppis :)

Postat av: Linn

Hoppas du får en super fin söndag ! :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

ne.. dom är hemsk..

Postat av: terese - fotoblogg

sv; aw det var så lite så!

Postat av: Sara

Jag är på jobbet:) Själv?

Postat av: ALICE

sv; ja det är bara bra :) vad gör du?

Postat av: annie

sv; du fotar sjukt bra!!

jag fotar en del själv men jag har aldrig ork eller lust till att redigera dom och/eller lägga ut dom på bloggen så för det mesta så är dom där i min dator eller mobil och bara skräpar ;p



förresten dagens pepp, sjukt bra kategori!! verkligen! :D

Postat av: ALICE

sv; tittar på topmodel :) trött? ;)

Postat av: R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Okej, vad härligt!



Hur har din dag vart hitills?



Vill du vara super snäll mot mig? Då tycker jag att du ska klicka. Jag lovar dig, jag blir super glad! → http://adancelife.blogg.se/2012/may/veckans-utmaning-ny-omgang.html#comment

Postat av: annie

sv;så lite så! :D

ah får ta och göra det! ^^

har du något bra tips på gratis redigeringsprogram? jag har några olika men gillar inte något så värst bra..

Postat av: Josefine

Postat av: ALICE

sv; usa :) svenska suger ju..

Postat av: Josefine

Sv: Aww så lite så :D



Okej,samma :)



Vad gör du då?

Postat av: Sara

Som receptionist och säljarepå en frisörsalong :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: nja.. håller inte med dig riktigt där ja :)

Postat av: wilma

Sv. Jà du jaf latt till mig kăn du gästblogga hos mig?

Postat av: lina

sv: kollar tv, du? :D

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: hHAHAHAHAHA nej aldrig i livet ;p

Postat av: Ebba


URL: http://ed
Postat av: Ebba

Sv: självklart kommer jag det! haft en bra start på¨veckan?:))

Postat av: R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Den har vart bra!:D



Postat av: Josefine

Sv: Okej,gör inte heller så mycket,tänkte se på film :)

Postat av: Anonym

samma gö rinte mycket :/

Postat av: Petra

sv; Okej, jag sitter och ska förbereda vinnaren av veckansblogg :) Fast man kan fortfarande anmäla sig. :)

Postat av: AMANDA BLOMKVIST & SID

SV; hihi :D Vad har du gjort idag då? :D



MVH Amanda

Postat av: Anonym

Sv: jadå för min systers son :) Det har bara varit bra :D

Postat av: ALICE

sv; okej :) vad gör du?

Postat av: TOFIE.BLOGG.SE | <3

SV; ska snart äta, annars ser jag på project runway. själv då? :-)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: haha men du är ju konstig ;p

Postat av: Susanna

sv: Jadå, den är väldigt intressant ;)



Hur gör man en egen textstil förresten, den som du har i rubriken till inläggen alltså :)

Postat av: moufieeh ♥

fin bild!



sv; typ chill helg haha, själv?

kram

Postat av: Anonym

okej :), gjort idag då?



PS: fin bild!

Postat av: Karro

Sv: härligt! vad händer ikväll? :)

Postat av: milenamalmros

Hatar humlor.. blev bränd förra sommaren.. :(

Postat av: ajla

ahha okej, haft dans uppvisning :)

Postat av: terese - fotoblogg

sv; åh vad bra, jodå bara litta trött :)

Postat av: anna

just nu tar ja de bara lugtn efter träningen sj då?

Postat av: R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Jag sitter och svarar på kommentarer! Vad gör du själv då?:)

Postat av: wilma

Sv. Äru inne på fb då kăn jag säga lösen och massa :)

Postat av: linah

har du haft en blogg innan denna?<3

Postat av: Isa

söt :)



Sv: inte mycket alls:)

tänkte göra en samhälls uppgift kom på att pappret var kvar i skolan xD dudå?:)

Postat av: M

Haha såklart, den var ju superfinurlig!

Det är bara bra här, otroligt mycket plugg bara..

Postat av: Johanna

- okey. Hur har din helg varit?

Postat av: M I R A H O L G E R S S O N ♥

sv; va på en tjejfest i lördags, gjorde du nåt speciellt i helgen? :)

Postat av: M

har precis svarat på alla kommentarer så nu ska jag sätta igång och plugga ! :D

Postat av: jenniefer

SV: ja dem vann:)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; oki :)

inte alls mycket!

Postat av: Josefin

Redigerar bilder, själv då? :)

Postat av: Anna

sv: Ja de gör jag säkert! ^^



Vad kostar en design då? Tar du bara betalt i pengar eller skulle smycken vara av intresse? ;D

Postat av: Anonym

nyss hemkommen från jakobsberg, själv?

Postat av: M I R A H O L G E R S S O N ♥

sv; ska beställa min skolavslutningsklänning, vad gör du själv? :)

Postat av: hannah

inte mycket :) sj?

Postat av: My

sv: ja det har jag haft :D

vad använder du när du redigerar bilderna? och får typ sån speciell text på bilderna ? :D

Postat av: paulina

sv: Jag ska alldeles strax ta någonting att äta innan jag ska börja med skolarbeten! :) själv då?

Postat av: fanny wikström'

svar: Yes, haft både en bra söndag och måndag! Själv då? :)

Postat av: Emelie

Sv: Har precis kommit upp ur duschen!

Ska sitta vid datorn ett tag sen blir det att plugga, se på tv, sitta vid datorn och sånt!

Planer för morgondagen? :)

Postat av: R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; det är inte jobbigt att göra dom om man tar lite itaget. Jag tog ju bara 5-50 per gång!

Postat av: Alba

Jätte bra helg! ;D <3 Själv då? :)

Postat av: LINN AHLBORG

tack detsamma, vad gör du? :D

Postat av: Hanna

Hihi, japp humlor är fina och somriga! :D

Jag såg humlor nu denna veckan när jag var på landet.

Har du tagit bilden själv? :)

Väldigt coolt då, jag skulle aldrig kunna ta en sådan bild..., hahaha :D

Kraam <3

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Tack detsamma!

Postat av: Anonym

SV; Nejdå!

Postat av: Maria

sv: okej (: har varit i skolan, och nu ska jag strax plugga lite tror jag :)

Postat av: Anonym

sv jag ska plugga:)sj?

Postat av: ♫ Felicia ♫

sv; men snälla det märker du väl på inlägget att jag inte hade :) men tack iallafall! och detsamma.

Postat av: Vilma

Sv: Tack desamma

Postat av: frida

vilka låtar kan du spela på gitarr, isf vilka? :D

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: ska läsa lite tidningar o mysa nu,själv?:D

kramis♥

Postat av: ♫ Felicia ♫

sv; ingen fara! du är så söt så jag kan inte bli arg på dig din JEVEL!! xD

Postat av: terese - fotoblogg

sv; jag lyssnar på musik, fotar, redigerar & skriver lite, dudå? :)

Postat av: Linn

Sv: inte sista gången iallafall:)

Postat av: Anne

Tack så jättemycket och detsamma:) Kramar

Postat av: Anna

Sv: Aha okiiii! Jag har även en smyckesblogg och jag tänkte att om de var något/några som såg intressant ut så skulle vi ju kunna bytas kanske :D Dom flesta smyckena som ligger uppe finns kvar! www.violassmycken.blogg.se du kan ju kika iaf! :D Kan även göra smycken på beställning om du har några egna ideer du tror att jag klarar av :D

Postat av: terese - fotoblogg

sv; tack desamma :)

Postat av: Elin

Hej! sv.JA det har jag haft!Och tack så mycket:)

Ser att din blogg har hamnat ganska högt på mest aktiva!Vad kul:D

Postat av: danten89

Tack detsamma^^

Postat av: Jennifer

Just nu sitter jag och svarar på kommentarer och ska strax gå och laga lite mat =P. Vad gör du då?

Postat av: Johanna

-helt ok

Postat av: Linn

Sv: tränat självdå ? :)

Postat av: Amanda

Fin blogg du har! Hur har din dag varit? :)

Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

Fin bild :D



Postat av: karolin

fin blogg!

Postat av: Anonym

bokat nageltid, och shoppat, själv?

Postat av: Carro

Hej! bloglovinbyte? :)

Kram

Postat av: Anna

Tack detsamma! Och vilken vacker bild!

Postat av: Anonym

söt sida :D

Postat av: KORNELIA

Tack dsm! Haft en bra dag? :)

Postat av: Karro

Sv: okej, jag har bara slappat och kollat på hockey haha :D haft en bra dag?

Postat av: KORNELIA

Jodå det är bra tack! Händer imorogn då? :)

Postat av: BOKI

sv: Kunde inte må bättre faktiskt! Hur är det själv?

Postat av: sandra

Ja, verkligen söt"!

Postat av: Malin P Larsson

Nu har jag lagt till dig, så lägg gärna till mig :)

Postat av: maja

Tjosan :D

Hoppas du inte har nått emot sånna här kommentarer, men det skulle vara gulligt om du kikade in på vår blogg och kanske va med i vår tävling :)

peace:D<3

Postat av: [photo] by natty.

Vilken fin bild!

Men jag ogillar kryp.. Speciellt sånna som kan skada en! :P

Postat av: [photo] by natty.

Nääe, dom är allt förstora och kan skada mig :(

Postat av: Svea

Vad gör du denna soliga dag? :)

Postat av: Patricia♡

sv: Aha, okej:) Har aldrig testat på tub

Postat av: Alexandra

hej jag bara undra hur många läsare du har??


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -