Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Fotokobran hissar!


Postat av: SofieE

jag förstår inte riktigt, vad menas med remby? :)

Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



Ingen aning om vilka som fått det...men läste i ett tidigare inlägg hos dig (8 februari) att du fått äran att få det...

Men kanske har alla fått det nu? Jag såg det idag att det fanns på min sida vid inlägget.



Vet ännu inte om det är hiss eller diss

Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej igen. Oki, då förstår jag. :)

Postat av: Johanna

Sv: jadå, jag älskar det :)

Postat av: terese - fotoblogg

sv; awe tack så hemskt mycket! :D



hur är det med dig denna morgon? :)

Postat av: Anonym

Vad är den till?

Postat av: Elefantnytt

Tjena. Håller du på att fixa bloggen? Verkade lite kaos nu när jag kom in här :P.



Komemr du att blogga i sommar?

Postat av: Tette

Haha jag har inte lyckats klura ut vad det är för "grejs" ännu, Alltså remby!



Jadu bra fråga! Får svara på den frågan senare på bloggen ^^

Varför började du själv?



Vad ska du hitta på i helgen då? Hoppas du får en kanon bra fredag! Kram

Postat av: mary

sv: ja klart jag gillar det :)

Postat av: Emelie

Hello, hur är de?:)

Postat av: Elefantnytt

oj, ja då har du att göra om du inte sparat design o kodmall.



Jo jag kommer köra blogg hela sommaren =)

Postat av: joanna-livet med asperger

hej vill du köra ett länkbyte?

Postat av: SANDRA hobbyfotograf

veckans blogg! visas för 100-200 läsare! väljer 3 bloggar!

http://canonflickans.webblogg.se/2012/may/i-skolan.html#comment

Postat av: Ellen

Svar; Ja, absolut det är jätte kul att blogga, vad tycker du? :)

Postat av: Stefan Lindmark

Hej SofieE!

Remby är ett fristående program för att göra snygga blogginlägg med bilder/video/kollage. Genom ett samarbete med blogg.se kommer gradvis alla bloggare på blogg.se få tillgång till Remby.



Hälsningar,

Stefan på Remby

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Vad är remby? ^^

Postat av: stina caesar

vad är remby då:)

Postat av: Malin

Vad betyder det? :) och vad har man för nytta av det? :D

Postat av: Angelina

Jag har inte det :/

Postat av: Angelina

SV: Jag startade min blogg för några dagar sedan! Förtsätt gärna kolla in den ;)

Postat av: Toril

åh vad har man den till? :)

Postat av: LINNEA- linneaamedq

sv; nja, bara vara halvsjuk och hitta på så lite som möjligt :)dudå?

Vad är Remby egentligen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -