Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dagens pepp!!


Postat av: Teamgrys

Ställ gärna frågor till våran frågestund!:D

Postat av: Therese

Hej!

Jag skulle bli jätteglad om du kunde klicka på den här länken och rösta på bidrag nr 7 - Nice to call this home. Det skulle betyda mycket för mig!



http://www.upplandsvasby.se/2/uppleva-och-gora/kultur/vasbyfestivalen/vasbylaten.html

Postat av: Fanny

Följa varandra på bloglovin? :)

Postat av: Susanna

sv: Jag har precis kommit hem från barnvaktande, själv? :)

Postat av: Zinja

svar: inte jag heller... Men brukar du se någon annan sport?

Postat av: EVELINA

sv: haha :)

Postat av: ebba<33

frågestund på bloggen ställ gärna några frågor eller en , klicka på länken för att komma till frågestunden

http://ebbasweetbieber.blogg.se/2012/may/fragestund3.html#comment

skulle vara super snällt!<3

Postat av: Maddiie

Sv: nix det vart bio för mig istället :)

Postat av: Zinja

svar: det är samma sak för mig :) Jag älskar att sporta men inte att se nåt på tv

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: grejt :)

Postat av: Fanny

Nu, följer jag dig nummer 71 enligt bloglovin men här nedanför kommentersfältet står det 93 så ja antingen 71 eller 93 :) säg ditt nummer sedan

Postat av: Fanny

Titta över min presentationsbild :D på mitt huvud finner du knappen! hehe

Postat av: trust me darling

jeeeej- pepp talk.

Postat av: Nicole

Svar: okej, jag har skola sen typ vara med kompisar =)

Postat av: Maddiie

vi såg the avengers, riktigt bra film :)

Postat av: Nicole

Svar: ja

Postat av: sofia

sv: jag har konfirmerat mig och kollat när min syster dansat balen, själv då? :)

Postat av: sofia

sv: låter ju toppen!

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hehe nej det ska jag inte, nu har den ju redan vart iofs. Vet inte ens resultatet än =) Maken kollade dock :P

Postat av: Fanny

Svara gärna på mitt senaste inlägg i bloggen :) vill veta vad alla tycker! hihi

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du haft en bra helg hittils och att du får en kanonbra söndag! :D



PUSS&KRAM

Postat av: Maddiie

Sv: den handlar om fem olika superhjältar som bildar ett team som ska rädda värden från några sorts rymdvarelser skulle man kunna säga att de är. Riktigt bra var den :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad gör du? :)

Postat av: Anonym

bra pepp!

Postat av: Anonym

bra pepp!

Postat av: Anonym

bra pepp!

Postat av: Anonym

bra pepp!

Postat av: Anonym

bra pepp!

Postat av: Anonym

bra pepp!

Postat av: Anonym

bra pepp!

Postat av: Anonym

bra pepp!

Postat av: Ebba

sv; Nej, är inte så intresserad av hockey, så jag kör min lördagskväll vid datan istället! :)

Kollade du på hockeyn då? :)

Postat av: trust me darling

Audrey Hepburn <3



sov gott! :D

Postat av: trust me darling

nu skojar du med mig va? du vet väl det är ? ^^,



haha

Postat av: Amanda

SV; Jag kommer vara i stallet hela dagen imorgon :D Haft en bra dag?



MVH Amanda

Postat av: Isacs Mamma

Hoppas du får en fin söndag vännen! Kram!

Postat av: Anonym

jo kollade lite sjd?

Postat av: Johanna (sssundin.blogg.se)

Svar: Okej! :) Vad roligt, hänt något kul idag?

Postat av: Fiona

Vill du vara med på veckans blogg ?

-> http://sweetdreame.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html#comment

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: oj ahha! Nej faktiskt inte. Är inte så mycket för hockey utan jag kollade Speedway istället. :D

Postat av: Virre

Hej hej ^^

Sv: Nej jag har varit på fest hela kvällen så har inte kunnat ;) Så du på hockeyn? :)

Postat av: Mikaela

Hockeyn är inte min starka sida.. Hoppar nog över den ;) du då?

Postat av: matilda sundberg

haha siken braa header! :)

tyvärr så kollar jag inte på hokey..

Postat av: Hanna

Sv: photoshop?? Eller vadå? ((:

Postat av: palle

SV: Jag hatar hockey XD precis lika mycket som fotboll :D Iaf att titta på! De enda sporterna jag gillar är kampsport och ridning :)

Postat av: LIENE

Älskar den citaten! genialt.

Postat av: Daniella book

Hehe jag tänkte göra det, men det blev aldrig av! Självdå?:)

Postat av: Sabina

hehe nej nej. :P sj??

Postat av: Anonym

Ledsen för sent svar men ja det gjorde jag :D

Postat av: Frida

SV: Nej, jag är inte så intresserad av hockey ;)

Postat av: therese

hatar hockey!



spoiled.se

Postat av: Linnea

Hejsan, sitter just nu och svarar på en massa kommentarer. och nej, jag kollade inte på hockeyn igårkväll för jag hade gäster.. Kollade du? :)

Postat av: f

- Haha okej! händer idag? :)

kram

Postat av: Amanda :)

sv; Jag vet inte.

Postat av: Leyla Ismail

Hoppas du får en toppen dag!

Postat av: Fanny - foto&vardag

Jag undrar hur det går med runns´s presentkort eller muggen som jag skulle få? :)



btw, jätte bra pepp inlägg. ♥

Postat av: Anna T

sv: Nä samma här :D

Var väl lite mer hockey fan när jag jobbade med att filma hockey

Göra idag då?

Postat av: Wilma c':

Fett fin blogg du har!

Kolla gärna min och kommentera :)

Ha en bra dag kram <3

Postat av: Ida

Älskar din header :)



Ha ett bra slut på veckan!

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

godmorgon sötnos :)! haft en bra helg? puss & kram

Postat av: Emma

Hej maila mig i fall du vill ha ett länkbyte! :;)

ha det bra!

Postat av: Josefine

Hej, Fin blogg!

Va gärna med och tävla i veckans blogg i min blogg! :D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha härligt :D

Postat av: Anna S

Sv: Japp jag kollade på hockeyn :)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

godmorgon! jag vakna precis och äntligen är solen uppe! har ni det tur med vädret hemma i Sverige?? kramar :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi ja, absolut :D

Postat av: EMMAS!

sv: okej :D

Postat av: ava miranda

sv: ja, jag kollade på hockeyn! sj? :>

Postat av: Johanna

Nä jag missade hockeyn tyvärr.. såg du på den?

Postat av: Anonym

Hejsan!

Hur ska du spendera din söndag??



Kram!

Postat av: Sara

Det är fint :) Själv?

Postat av: Anonym

Hej! Söt blogg! Är du ett fan av Pretty little liars? Kika då gärna in min fanblogg. Här uppdaterar jag ofta och lägger upp mycket nyheter och bilder :)

Postat av: Julia

Sv; Nej, jag kollade inte på hockeyn igårkväll, gjorde du?<3

Kram

Postat av: Linnéa

Bra sagt!



Tack för din kommentar förresten <3

Postat av: Anonym

allt gött idag = :)

Postat av: Angelica,

Hej jag har följt din blogg ett tag nu och jag älskar den. Brukar kolla den flera gånger om dagen. Men jag har en liten fråga till dig, det är såhär att jag har börjat skriva texter om saker jag har varit med om i mitt liv, tillexempel så har jag bott i fosterfamilj och då skriver jag hur mina känslor var när min egen mamma svek mig. Skulle bli jätte glad om du kunde kolla in på bloggen och läsa mina texter och om du vill skulle du kunna länka min blogg på din, för jag vill få fler folk att läsa mina texter och försöka få dom att förstå hur en del människor har det.

Tack på förhand!

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

den är grym,har den på någon av mina bilder faktist :D

kramis ♥

Postat av: Anna

sv: Härligt! Can't wait :)



Gjort idag? Kram!

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

älskar det citatet! :)

Postat av: Anonym

Sv: Jag äter lite frukost :) vad ska du hitta på idag:)?

Postat av: johanna

härligt pepp!

SV: okej, vad kul! hade du en bra lördag? nått kul planerat för idag?

Postat av: Lotta

Sv: Ne de va inte lätt men som tur var så lyckades jag somna ;) Vad ska du hitta på idag då?? =)

Postat av: Maddiie

Sv: den kan jag verkligen rekomendera , sen så är den i 3D oxå :D

Du får ha en fin söndag!

Postat av: Malin

Sv: Klart jag kollade på hockeyn igår:D

Gjorde du?;)

Postat av: Julia

Sv: jag kollade på hockeyn!

Postat av: Jessica

sv: 4-0 till Sverige!

Postat av: Dragana

Det där var smart! :)))

Postat av: Paula - mode, tips & webbdesign

Söt blogg! allt bra med dig ? :)

Postat av: Dragana

Hoppas att du har en trevlig dag!

Postat av: frida&emilis

lust att byta bloglovin? :)

Postat av: WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE

WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE

Postat av: Lotta

Sv: Just nu tittar jag på en film som går på tvn :) Har du några planer för veckan som kommer?? :)

Postat av: julia

finblogg :)

Postat av: Denice

Vilken härlig blogg!



Kolla in tävlingen!



http://denice.se/2012/may/korsords-tavling.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -