Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Idag har jag varit riktigt trött. Jag har nästan somnat på lektionerna och så fort jag kom hem så la jag mig i soffan och somnade på nån sekund.. Jaja, nu är jag i alla fall vaken, men fortfarande trött! ;D



Postat av: Anonym

Okej så du har målat den själv ?

Postat av: Erika

Ska vara med min pojkvän :)!



Något bra på tv ikväll?

Postat av: LIENE

Jag älskar bilden<3

Postat av: Johanna och Sara

Jodå, allt är fint :) Längtar till våren bara! bra själv?

Postat av: Maria

hejhej, händer ikväll? :)

Postat av: Sofie Dahlberg

Fin blogg! :)

Postat av: Anna

sv: haha tack !! : ) jarru jag har jobbat en massa, sj då ?

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; ja min vecka har varit bra. din då ? :)

Postat av: Elina Goes Crazy

fett snygg blogg ju!:DD

Postat av: Lisa

Sv: Inget speciellt, ska nog njuta av de sista sportlovsdagarna! själv då? :)

Postat av: Hanna :*

Okej, kul :)

Njaaa... Varit sjuk ju.. :( själv? :)

Tack! :D

Postat av: LinnD

sv, jepp! ;) mår du?

Postat av: Emelie , EMMIQ - Frisör & vardag

sv: Nej tack !:) Jag håller på med en egen design just nu.Men tack för erbjudandet ! :) Kan tänka mig att du är duktig på att designa !



Hoppas du fått en trevlig helg :)

Postat av: A D E L I N A

sv; jo den har väl vart bra :)

Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv. Inte mkt, vad ska du göra? :)

Postat av: ♥ ida

Sv: hehe (: veckan har bara varit bra! din då? :D

Postat av: Isabella

sv; Ska spela match på söndag och ska till kompisar imorgon :)

Postat av: ellen

Hej Felicia! Allt bra idag?:)

Kram!

Postat av: bbecka

sv: ja den har varit helt okej. lite upp och ner menmen! :)

har din vecka vart bra då?

Postat av: Emilia

sv: Veckan har varit bra tack :) sj då?

Postat av: Maja

SV: Jodå, bara bra;) Själv då?

Postat av: RONJA

sv; jaha vad roligt :) ja min vecka har varit jätte bra vi har ju sportlov :)

Postat av: Mia

Har varit och shoppat, och nu tänkte jag sitta här och trixa lite med telefonen samt svara på kommentarer :) Självdå?

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Nja, det blir väll bara att umgås med familjen :) Själv då?



Btw, det där med design..

1. Asså jag skulle gärna vilja fixa sån där text som du har under varje inlägg. Typ "kopieringsförbud osv.".

2. Typ flikar under headern som tar en till kategorier, länkar, inlägg osv.

3. Typ mina videos på Youtube på sidan av bloggen :)



Såå, aa det var väll det jag undrade om du skulle kunna fixa? :) Kanske kommer på nåt mer sen, höhö ;)

Vill du ha mina blogg uppgifter då eller? :)



Kram!

Postat av: Anonym

adas

Postat av: Arijana :)

du är sjuukt fin hörredu ! :)



btw. FRÅGESTUND !:)

fråga vad du vill.

http://arijanasuljov.blogg.se/

Postat av: E M M E L L Y

tur att du bara "nästan" somnade, jag somnade på lektionen denna vecka ... Läraren bara "om du är trött kan du gå ner till syster och lägga dig, för du kan inte sitta och nästan ramla av stolen för att somnar ..." Hahaha ;)

Postat av: Caroline

VArt har du vunnit din .se sak? =)

Postat av: D A P H O T O - photo / my life

Sv: Japp allt är bara bra (:

Sjdå?

Postat av: candy♥

Jo den har varit bra:) din då??:D

Postat av: Hundretards

Nu är vinnaren av veckans blogg dragen. Kolla om det var du här:



http://hundretards.blogg.se/2012/march/vinnaren-av-veckans-blogg.html



Var gärna med i nästa omgång som startar på måndag ;D

Postat av: L I N D A

SVAR; bra, själv? :D

Postat av: Frida

sv: Okej :) Jadå :)

Postat av: Mimmi

Jodå, haft sportlov ju :D

är du 95a? :o

inte på headern va? :o

Postat av: NANNA

jaaa okej :D vill ha samma designing som min kompis typ, hennes blogg namn är olssonblogg.blogg.se så om du skulle kunna fixa den designingen hade jag blivit glad :D

Postat av: E M M E L L Y

sv: =D

Min vecka har varit toppen tack. Din då? =)

Postat av: Tova

Mysig blogg :)



Sv. Sommar lätt! Dudå?

Postat av: Mimmi

vafan... menade om du var yngre där

Postat av: Anonym

Svar: Har inga planer inför i helg, självdå? :)

Postat av: Moa

svar: Väljer sooooommmmaaar såklart! Egentligen gillar jag alla förutom hösten men sommar är så skönt så det får bli min favorit :)

Postat av: E M M E L L Y

sv: jag gillar vår eller höst ;)

du själv då??

Postat av: Johanna

Sv; Sommar♥

Postat av: Anonym

sv: Veckan har varit okej, men galet vad fort tiden går:)

Är du nöjd med din vecka?

Postat av: Esmeralda<3

sv: Sommar, helt klart! sj??

Postat av: E M E L I E ♥

sv; åh vet inte riktigt !(: Vad ska du själv görA?

kram,

Postat av: Ellen

sv: Härligt! Ja allt är bra, Några planer inför helgen?:)

Postat av: lovisa

jag vet inte än:) åka slalom imorn sj?:D

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

Vill du va med och få chansen att bli helgens blogg?

:3

http://mokraz.blogg.se/2012/march/bli-helgens-blogg.html#comment

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Fin bild!



sv: ja, om du vill c:

Postat av: Ina♥

Kusiner kommer hem till mig. Inget speciellt! :) självdå?

Postat av: Sandra

sv: Jaha, jo denna veckan har väll vart okej. Hur har din varit? :)

Postat av: Ina♥

Jaha okej :)

Ehm jag och Thomas har på söndag varit tillsammans i tre veckor ! :) ja det är mysigt!

Postat av: Anonym

sv. veckan har varit helt okej :) sj?

Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: nice =) jo de är bra :)

Postat av: M E M AA - Fotoblogg

Eventuellt, får se lite sen vad jag väljer men tanken för några dagar sedan var att förbeställa den :)

Postat av: Kelly Andersson

svar: jo, fast i inlägget ovanför.

Postat av: fanny jönsson

sv; jao det gjorde det, hihi det gör inget! :)

Postat av: fanny jönsson

sv; jao det gjorde det, hihi det gör inget! :)

Postat av: Från vara den fula. Till den snygga.

Våren

Postat av: fanny jönsson

sv; Jadå allt ärbra, själv ? :)

Postat av: ViktoriaCaroline♡

sommar så klart, din favorit? :)

Postat av: Emma Lannebrink

sv: haha det förstår jag, men ändå jävlar haha xD

Postat av: fanny jönsson

sv; jag ska spela match och umgås med friends, dudå ? :)

kram !

Postat av: saga

fin blogg! kolla gärna min :)

Postat av: Kaffehörnan

Där har jag sagt nångång

Postat av: elin

sv: har inga planer än, själv då?:)

Postat av: Louisa

Fin blogg! :)

Kram Louisa

Postat av: Anonym

Svar: Härligt!

Postat av: ALEKSANDRA

Var gärna med på dagens blogg på min blogg! :)

http://aleksandrawojcik.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment

Postat av: Anonym

Svar: Sommar helt klart :)

Postat av: Mathilda

Sv: Imorgon drar jag till Jönköping med min käre vän Frida och shoppar lite :) Sen resten av helgen ska jag plugga lite! Själv då? :D

Postat av: Anonym

S O M M A R

Postat av: Ida's ♥

Sv: Just nu är det nog sommar, längtar otroligt mke! Din? :)

Postat av: emilia

sv: ska typ plugga, träffa en kompis och blogga i helgen, hehe.. plus förbereda mig för skolan som börjar igen på måndag.. :P

Postat av: emilia

sv: taack! :D

Postat av: Lina

Läcker bild :)

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; den har varit bra :D din då?

Postat av: ELLENJ

sv: åh sommar, love it!

Postat av: Linda

sv: btw!

du pratade ju om att du var design sugen?

och gjorde det bara för en länkning ^^

Postat av: Anonym

Grattis, du gissade rätt! Du har nu blivit länkad och har en ny chans igen!

Postat av: jessica

sv: jag köpte kläderna på ginatricot :)

Postat av: Amanda Holmer

Fin blogg och fina bilder :)

Checka min blogg, www.mandaboberg.blogg.se

Postat av: Mimmi

Sv:

Min dag har varit helt okej faktiskt. :)

Postat av: Vicky

Sv: sommar är nk'n favorit årstid! Vilken är din?:)

Postat av: Emma Bylger

Sv: sommar lungt! :)

Hur många år är du?

Postat av: L O V A

sv; Hmm.. får nog bli sommar, om man bara får välja en. Dels för att det är sommarlov och för att jag älskar att bada och bara sväva.. För det känns som om man gör det. Själv då? :)

Postat av: danten89

Hela året ^^

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Tack så mycket ! :D

I helgen blir det lugnt, lite träning och massa plugg, jätte rolig helg men så är det ibland. :D

Själv då ? :)

Postat av: Aceline

Vinter! :D

Postat av: viktoria

sv; heeeelt klart sommaren! Vad tycker du?

KRAM

Postat av: Linda

Haft en bra fredagskväll? Kolla gärna min blogg!

Postat av: ebba- en blogg om allt!

SOMMAR! :D sj?

Postat av: Becka [fotoblogg]

Jättefin bild :D

Postat av: Linnea Bern :)

Jätte vacker bild!

Postat av: Emelie

sv: Ja, allt är bra!

Ska du kolla på melodifestivalen ikväll? :)

Postat av: Lovisa mode,foto&vardag

fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -