Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Gott med Kexchoklad!





Postat av: emelie

Sv: Klart att jag är :) Hur?

Postat av: nelley

sv; hej hej! :)

aa :3

Postat av: Victoria Eklund

hej, hehe hur menade du nu? förstod inte riktigt :D

Postat av: Isabelle-Ung mamma

SV: Hej! Ja, det är klart att jag är :D Vadå då :) ?

Postat av: filippa :)

sv: ja hur kommer man in där?! skulle vara grymt kul om ens blogg var där :)

Postat av: Amanda - FOTO

sv; Ja det är jag! :)

Postat av: Angie Obell

jo men visst :)

Postat av: sofie

Hejsan! :)

har ni header, kika gärna in :D

Postat av: JUNIO - foto, mode, vardag

Sv: Bara bra! Det är så härligt vårväder ute nu =) Vilken årstid gillar du bäst?

Postat av: Mikaela

Hejsan! Jag har aldrig funderat över, men det kanske jag är. Vad tänkte du? :)

Postat av: elin

Sv: JA, det är jag verkligen intresserad av att veta, tell me! :D

Postat av: annieeriksson**

ja! det är jag lite intresserad av !! :D

Postat av: ramina

sv: jo det är man väl:)

Postat av: Nathalie Nyrén

Jadå :)



Godnatt!

Postat av: andreaedelo

Sv; Jag är absolut intresserad av att veta hur man hamnar på blogg.se's mest aktiva!:)

Postat av: Moa Mildén

Det låter toppen :D



Åh vad sugen jag vart då! :P

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; ja gör det :D

Postat av: Katie Rebekah

Sv; jag är väl inte jätte intresserad så och jag följer ju inte din blogg men skriv du, ska komma ihåg o titta inom! :-)

Kram

Postat av: Karin

Nja.. Ska man inte bara se till att uppdatera bloggen så ofta som möjligt? Där har jag nog inte så stor chans då jag skriver ungefär inlägg om dagen ;)

Postat av: danten89

Bryr mig inte om den listan, kollar den aldrig ändå=)

Postat av: Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

Jag har inget behov av det!

Postat av: ida

jovisst :)

Postat av: Dennis

Jag håller med! Den med hallon är riktigt god!



-Visst är man lite intresserad allt :) Vad har du för tips?

Postat av: elsa♥

Jaa det är jag!":D

Postat av: Andjela

Okej, men kan vi göra det imorgon eller på fredag?

Kram

Postat av: Anonym

sv; okej! :)

för jag tänkte nämligen göra ett inlägg om det om det är tillräckligt många som vill veta! :)

låter det bra? :D

Postat av: Elin ♥

var med i veckans blogg! :D

http://uknowelin.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

Postat av: elsa♥

jorå!:D<3

Postat av: linnea

Fin blogg, keep it up!! :)

Postat av: filippa :)

ja jätte bra! kommenterera när du lagt upp ? :)

Postat av: Emilia - 16 år och mamma i april.

Ja det tycker jag! :)

Postat av: Anonym

ja visst du får gärna berätta det :)

Postat av: Felicia

Gottt!!



SV: vadårå?

puss

Postat av: frida nyburg

japp det låter bra:)



kram Frida

Postat av: maria

Jag har svårt för banan i mat godis mm. Men i tårta funkar det

Kram Maria



Kan du rekomendera någon film till helgen ?

dvd eller bio ?



Kram Maria

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Det låter bra tycker jag. Kör på det! :)

Postat av: Anna <3

Jaa, det låter bra! :)

Postat av: jennie

jag det låter toppen!

Postat av: Simone

låter jätte bra :)

Postat av: Moa

Härlig blogg!

Ha en jätte trevlig dag :)

Postat av: Anonym

sv: det låter super! allt bra?

Postat av: I'm stuck in this fucking rut

låg där i flera veckor förr så nej :)

Postat av: Mikaela

Ja det låter jättebra! :) Jättefina bilder, förresten.

Postat av: Isabelle-Ung mamma

SV: Okej, som du har skrivit till alla andra också ser jag? ;) Men hemskt gärna. Skriver du om min blogg då?

Postat av: usteens

Ja, det är vi intresserade av. :D

Postat av: Elsa

Ja det låter bra :)

Postat av: Tova

Sv: Okej det låter bra :) du kan väl skicka en länk till det inlägget när det kommer upp för jag läser nämligen inte din blogg ^^

Postat av: Sanna

tjena :) ja men de är jag väll :)

Postat av: evelina

sv: Vore superbra! :)

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vad gott :)

Postat av: Anonym

sv; jagv et redan hur man gör. Man skickar massa onödiga kommentarer till folk som inte har med deras bloggar att göra. Precis som du gjorde nu!

Postat av: celine

Jo de låter jätte bra! :)

Postat av: Anonym

SVAR; absolut! tycker verkligen du ska skriva det, säg till när du gjort det :)

Postat av: steffie(amandaosteffie)

Kolla in våran grymma fototävling!



http://ccameraa.blogg.se/2012/march/fototavling.html

Postat av: Fanny & Filippa

SV.Ja,det låter jätte bra!

Postat av: Foto

Ååh gött

Postat av: Sifora

Sv: ja det skulle vara jätte roligt. Kommentera bara ett inlägg på min blogg när det sker! Puss sötis!

Postat av: frida berg

Sv: aa skriv en kommentar när du har gjort inlägget :)

Postat av: Annika

Mumsigt :>

Postat av: jasmin

kolla in min blogg :)

Postat av: amanda

svar: så vitt jag vet handlar den om aktiv uppdatering i förhållande till kommentarer och besökare.. eller? :)

Postat av: Anonym

okej du får la säga till :)

Postat av: kerstin

älskar kex choklad

Postat av: Anonym

Verkar som många vill att du berättar hur man gör så please tell us!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -