Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Gött, det här gjorde min dag!

 

 


Postat av: Miss Sunshine

Nice!!

Postat av: Nadja

Är det svårt? =)

Postat av: Linda

Typ inget du?

Postat av: À

Vad,kul (:

Postat av: Ackelina ★

Sv; Tycker dem i huset är fjolliga. Typ som apor i bur. Där för att försöka roa hos.

Postat av: Felicia

sv: ja det har jag, har du? :)

Postat av: josephine pousar

Jaha, hur då? :)

Postat av: Minnali

Schysst! Hoppas du får en toppenonsdag

Postat av: JENNIE :)

mitt svar till dig: jag har en header, och vill inte ha en massa krimskrams i den.. utan en enkel o stilren.

Postat av: alexandra

Härlig header! :)

Postat av: K A J J A

Grattis!



sv. nej, jag ahr inte 24/7. Dessutom tror jag att jag ska sluta kolla på BB. Det tar bara min sömn och tycker det är rätt meningslöst i år. Inget händer ju så då har dom inget annat att göra än att hålla på om du fattar..

Postat av: Emilia

sv: Nej tyvärr inte, men vill ha! Har du det? :)

Postat av: eline

bra jobbat ju! äre tyska 3? jag har det också och jag faiolar totalt :p

Postat av: Marika

Jag ska jobba, gå på intervju och få veta om man får en större lgh :) själv?

Postat av: Nadja Losman

Hej! Kolla gärna in min blogg! En kommentar på min blogg, en kommentar på din blogg! http://nadjalosman.blogg.se

Postat av: Nadja Losman

Hej! Gör du designen till andra? Gratis? Svara gärna genom en kommentar på din blogg!

Postat av: ALICE

sv; Ja det är fint med mig :) vad gör du?

Postat av: Agnes Eriksson

Näe.. har du? :)

Postat av: Mickis

Ska vi göra ett bloglovin byte?:)

Postat av: Mizel Eriksson

sv: håller du på med designen nu? Skicka gärna ett mejl till mig när den är klar :)



Nej det har jag inte, dudå? :)

Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Jag tror att vi pratade om pris på jeans? ;)

Postat av: Bella ♫♪

Sv: det är bra med mig, själv? :)

Postat av: Bella ♫♪

Sv: det är bra med mig, själv? :)

Postat av: Elin

Sv: Nej, tyvärr. Jag brukar inte kolla på det :)

Postat av: ebba :)

så kul ,grattis :D



ne det jhar jag inte:)

Postat av: Emma :)

sv: oh, en hel del faktiskt! på fredag åker vi till kusinerna på 40 årsfest, på lördagen blir det tjejkväll med kompisar & kolla melodifestivalen & söndag är det konfirmationsmöte. hur ser din vecka ut? :D

Postat av: Anonym

svar: Fett sugen på att veta :D snygg header!

Postat av: Saandriiiee - Kungälvs största blogg

Hej sötnos! Jag vet redan hur man kommer dit, har vart där ett antal ggr men tack ändå :)

Postat av: Emelie

Grattis! :)



Sv. Ja vet du hur man gör det eller? ;)

Postat av: elinemargareta

SV: tyvär inte..du då? :) kram!

Postat av: MAJA LUNDMARK

Sv: Hej! Jättefin blogg och supersnygg header. Jaaaa!!! Det skulle jag gärna vilja veta?:D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -