Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Det är här jag befunnit mig 24/7..


Postat av: Lilla jag <3

Hej =) jag har precise startat en novell blogg om Selena Gomez och Justin Bieber . Jag är 100% ny på detta och det kommer synas ett tag men hoppas att kunna växa tillsammans med alla läsares respons .

Det skulle betyda mycket om du skulle kunna titta in och läsa första kapitlet och sen kommentera vad du tyckte och tänkte så att jag kan bli bättre =)



PS: jag är ordblind vilket är svaret på varför det kan vara mycket stavfel i texten =)



Kram Felicia <3

Postat av: Anonym

Ser grymt ut! Vad är det? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -