Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Såhär såg min rygg ut för några dagar sedan!

 

 


Postat av: Lina- my art & my life

ååh hatar när man upptäcker att man fjällar :(

Postat av: trust me darling

uuu. jobbigt ^^ du får smörja in dig mer ^^

Postat av: trust me darling

uuu. jobbigt ^^ du får smörja in dig mer ^^

Postat av: ~ L I N N ~

Hon tackar så mycket hih ! :D

Postat av: Linnea

Aj, ser ont ut! Har du solat för mycket? ;)



Allt bra? :)

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

ush vad jobbigt! :( vet hur de känns :(

Postat av: Alexandra

Haha säger du fjällar? här i Värmland säger vi flagnar :D

Postat av: E R I C A P

Men oj. Sådär såg jag ut när jag kom hem från thailand i feb. ;)

Postat av: Felicia

Heej! Du har en väldigt cool blogg och vi delar samma intressen :) Kika gärna in på min blogg och mina bilder! ;)

Btw, har "flagnat" (som jag säger) över hela ryggen efter att ah brännt den :o

Kram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -