Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

omnomnomnom!


Postat av: FlizanLizan

sv: jaha du menar så, nä jag har inte gjort nått det var så typ :P när man minimerar bilder så blir det så ;)

Postat av: Emelie

Sv: Okej! :)



Ska strax fara ut en sväng med mamma och pappa! :)

Postat av: FlizanLizan

sv: haha så bra :D

Postat av: evelina

Va gärna med i veckans blogg!:) http://poniiriders.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment :)



Kram!<3

Postat av: alva

hej på dig! <3 vad tycker du jag ska göra för åsiktsinlägg? :P btw, jag har anmält mig till din tävling! :P pussokram

Postat av: ♥ Hanna - Bloggen med stil ♥

Är det fint väder där du bor? :o

Postat av: L I N N E A

Ser väldigt gott ut!



Planer för helgen? :)



KRAM!

Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra idag då? :D

Postat av: ♥ Hanna - Bloggen med stil ♥

sv: va? :o Hos oss är det spöregn & 7 grader .. :s

Postat av: ~ L I N N ~

Åh va gott!

Postat av: ♥ Hanna - Bloggen med stil ♥

sv: ojj!

Men runt gävle, uppsala, stockholm osv . skulle det bli regn hela helgen :'//

Postat av: YEEY SCORE!

Hej hej fin blogg du har!:D på min blogg har jag just nu en tävling! YEHAO där JAG KAN RITA AV DIG! Det ända du behöver göra är att gå in på min blogg salukis.weblogg.se och kommentera ” något som jag är med” jag har skickat ett foto dör det är det du behövber göra skicka ett foto på nåt du vill jag ska rita av tex dig själv:) sedan så tar jag nästa helg en vinnare och gör en sån här http://www.youtube.com/watch?v=B4qrmZn5zKU video på just dig:D kul va? Så skicka ett foto till [email protected] och skriv varför just du vill bli vald kramar på dig!

Postat av: FlizanLizan

sv: jajjemen :P

vad görs då? :D

Postat av: Dragana

Vad gott! :)

Postat av: L I N N E A

Sv: ja förstår det! Okej, själv ska jag sova över hos en kompis :)



Ha en bra dag, kram!

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

ååååh sååå goott!

Postat av: Rafaela,POOXX

SV: Tyvärr har jag inget tips ): kram!

Postat av: alva<3

sv: tack för tipset! <3 jag skriver ut vad jag har köpt dom i dag! :) i ett inlägg! :P fler som frågat! :D vad gör du? <3kram

Postat av: Anonym

sv; ska du göra idag?! :)

Postat av: SofieE

gud så gott!



jag har frågestund och this or that på bloggen? fråga gärna! :D kram! http://sofieeengman.blogg.se/2012/june/fragestund-o-this-or-that.html

Postat av: FlizanLizan

sv: hehe okej samma här :P

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

jadå det är bra, tråkigt att komma till kalla sverige bara. sj ?

Postat av: Caroline

Åh vad gott det ser uut! :)

Postat av: kaffehörnan

snyggt och läskande

Postat av: Lovisa

muuuumms

Postat av: sandra

Mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -