Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nya blogg.se!

Jag har fått äran att testa blogg.se's nya funktion, än förstår jag inte hur man publicerar kommentarer, och om man ens kan det? :s Ajja, man kan lägga till flera olika kategorier nu, så de sparas i olika, men annars förstår jag faktiskt inte ett skit, haha! Man kan även ladda upp flera bilder åt gången i inlägg, bra blogg.se!

Så här får ni en stor klump av lite favoritbilder genom tiderna!
 
 
DET GÅR INTE LÄGGA UPP BILDER! -.-'
återkommer..

Postat av: Annika

Fattar inte det där med att signera en kommentar :S

Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Tänkte att jag passar på att fråga dig som (precis som jag) testar ut nya blogg.se, om du har lyckats förstå hur det går till med att ändra design? Jag försökte nämligen byta, men när jag lagt in de nya koderna och sparat så förstördes hela designen. Du har inte testat och varit med om något liknande, och i såfall har någon lösning på detta? För det verkar inte gå ändra design som innan.

Värt att fråga i alla fall! Tacktack. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -