Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Godmorgon sweeties!

Nu är jag uppe och skolan börjar inte förrens halv 1, gööööttt! :D
 
Så jag chillar väl genom livet just nu, dock måste jag öva på historian som är imorgon !


Postat av: Erica

Har ni ännu skola? vi fick sommarlov förra veckan :)

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

Riktigt bra bild!

Postat av: L I N N E A

Gud vad nice att börja halv ett!
Allt bra med dig? :-)

Postat av: Sofia

Vinnare + ny omgång uppe, var gärna med igen :D
http://byfia.com/2012/june/veckans-blogg-1.html#comment

Postat av: Amanda

Jag ska länka din blogg o skriva att jag fick texten från din blogg ;)

Postat av: Amanda

Det var så lite! ;)

Postat av: alva

Allt bra idag? :)

Postat av: hobbyfotograf

hoppas du får en bra dag!
har du några planer för dagen? :)

Postat av: Linnea

Sv: ja det är bara bra med mig :)

Postat av: brander

sv; nej men det är ingen fara ;)
har du gjort din design själv :) ?

Postat av: brander

sv; jag heter ju Brander i efternamn, min mamma är från Polen, om man ska säga Brander på polska så säger man Branderof :) När jag startade bloggen så var nämligen Brander.blogg.se upptaget, och när jag skaffade egen domän så hade jag ingen lust att heta Brander.se eftersom att jag hette Branderof.blogg.se då så det fick bli Branderof.se ;)

Postat av: brander

sv; okej nice :)
jo det har jag.. men är riiiktigt trött på den. behov av en uppgradering! är du sugen på att hjälpa mej med menyerna? självklart länkar jag till din blogg, har runt 1200 läsare om dagen :)

Postat av: what necklace to wear with strapless wedding dress

motorola droid accessories accessories for motorola droid droid accessories


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -