Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

äckeldator. - Helgens Sweetie

Har äntligen fått datorn att fungera, tur för mig att vi får en mac i tvåan, denna orkar jag inte längre med. USCH!
 
Men nu ska jag nog vara igång med uppdateringen igen! :)
 
och så blir det Helgens Sweetie på detta! :D


Postat av: linajakobsson

Jag är med! :)

Postat av: Kajsa

Jag är med.

Postat av: Angelica & Rebecka

vi är med !

Postat av: Nicco

Jag är med :)

Postat av: kaffehörnan

jag är med

Postat av: nina

Jag är med :)

Postat av: Wilma nyberg

Jag är med!

Postat av: Annika

Jag är med :)

Postat av: Ella

Jag är med :D

Postat av: HANNA (foto - mode & vardag)

Jag är med ! ;D ♥

Postat av: Sofia

med :D

Postat av: Julia

Jag är med! :D

Postat av: kim

jag är med!

Postat av: ebba

jag är med :)

Postat av: lina utan Q.

jag är med! :D

Postat av: Emilia, Ida och Lina.

Vi är med! :D

Postat av: Amanda

Jag är med!

Postat av: Ester

Jag är med :D

Postat av: Fanny - foto&vardag

Jag är med! :)

Postat av: Ellen

Vi är med!

//Ellen

Postat av: SaraH

VI är såklart med! ;D

Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Jag är med!

Postat av: Brander

I'm in :) din blogg är grym btw )

Postat av: PONTUS ★ PHOTOSTORYY

Jag är med!

Postat av: Louise - Fotoblogg

Jag är med :)

Postat av: Anna <3

Jag är med!

Postat av: Anna <3

jag är med<3

Postat av: My

med! :D

i min skola får man en macbook redan i klass 6 :)

Postat av: ebba

Jag är med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -