Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

dag 3 - something you wore today


Postat av: tereseflinth - fotoblogg

Åh, önska jag också kunde ta mig i nacken & dra ut & springa..

allt ok btw?

Svar: haha, brukar man inte säga "ta sig i kragen" ?;)Men gör det bara! :D Det är enkelt när man väl är ute! :D

jadå, sj? :)
Felicia

Postat av: jeam

sv: Kul att du vill vara med, men du måste anmäla dej i det inlägget! Länk: http://jeam.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-vinnarna-och-ny-omgang.html#comment

Man får anmäla sej hur många gånger som helst!

Tack! :D

Svar: såg du att du vann, thihi? :)
Felicia

Postat av: Amanda

Lottar ut ett egetdesignat IPhone skal på min blogg. Det enda du behöver göra är att kommentera att du är med och tävlar! :) Kram

Postat av: bysaandra hobbyfotograf

hoppas du får en super duper bra dag! :)

Svar: tack detsamma! :) allt bra med dig? :)
Felicia

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; jo juste! Jag kom ej på vad det hette så jag bara skrev det andra istället haha!
Jadå, sådär :)

Svar: va? :p
Felicia

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; inget

Svar: jag vet inte vad vi pratar om längre, haha? :)
Felicia

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; inte jag heller..


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -