Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

What if dreams come true, and you don't want it too?

snart är det dags att kila till skolan! :)
Idag börjar jag 12:30, så det är rätt soft! :D

Förövrigt så ska jag snart göra uppdragen som ni gett mig, och jag har redan tänkt ut vilket jag ska göra! :D


Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Här är jag :D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥



SVAR: Lämna kommentarer som inte hör till anmälan till tävlingen i ett annat inlägg tack. Vill inte ha andra kommentarer i mina tävlingsinlägg, blir så rörigt för mig när jag ska välja en vinnare, så dessa kommentarer tas enbart bort och du får denna kommentar. Var vänlig acceptera dessa regler, blir inte så roligt att anordna tävlingar när jag måste sitta och ta bort hälften av alla kommentarer, dessutom står det i varje tävlingsinlägg att jag INTE vill ha andra kommentarer där. Betyder bara att ni inte läser mina inlägg? Inte meningen att vara grinig, men det är faktiskt jobbigt när jag är snäll och har tävlingar så finns det folk som inte vill acceptera reglerna.

Postat av: Emelie

Ja! Jag har lagt handpenning på den och ska köpa den snart ;)

Postat av: Awa

Nää inget.. sitter i skolan nu och pluggar :) dudå?

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag började vid nio :D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jag skriver aldrig spamkommentarer, enda kommentarerna jag skickar som är "lika" är när ni har gått med i en tävling.



Så?

Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Låter bra :D

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: nej :)

Postat av: Patricia♔

Jättefin bild:)



Hur gör man för att få så som du har det i kommentarsrutan? att det blir färg när man skriver, men annars är den vit?

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN VALFRI SKETCH!

SVAR: Jo, för detta gör mig lite ledsen när sådana anklagelser kommer :(

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: Okej :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Men jag gör ju själv designer, och jag har visst en header :P

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

vad har du för webbläsare?

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Jag med...

klicka f5?

Postat av: S A N D R À S

Jag menar när headern & inläggsspalten är jämna så som din alltså.. :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Okej :S vad märkligt!!

Postat av: Mina awesome foton ♥

va fin bild :D

måste också fota vatten!!

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hehe jag vet faktiskt inte :P

Postat av: Mina awesome foton ♥

svar: hehe okej :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Ahaa :D åh najs, då är det inget fel :)

Postat av: Mina awesome foton ♥

svar: okej :) jag har inte heller nåt stativ, och jag har nån funktion i min kamera, som man ska fota rinnande vatten/floder osv. med :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Tack :D men vad knäppt :P har du segt internet?

Postat av: Daniella - Drömmen om att bli designer

Åh vilken fin bild! Hur får du det att bli rött? :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Men vad skumt :P aja vad gör du?

Postat av: Mina awesome foton ♥

svar: ah, fast bara på snö, och den funkar, hehe :D

Postat av: Isabelle :]

Sv: Imorgon kanske det blir skola för mig, vet inte riktigt eftersom jag är sjuk :/ sj?

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

snygg bild :)

Postat av: Kitiwara

Fin bild!

Haft en trevlig helg? :D

Kram

Postat av: morningtwinkle

fin bild :)

Postat av: Anonym

Vill du bli veckans blogg hos mig?

Glöm så inte amnäl dig! :) Kram!

http://nattstad.se/3meliefrancea

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

okej :) när slutar du?

Postat av: S a n n a W i d m a n

Jättefin bild :D

sv: hmm, jag vet inte riktigt. Men om jag kommer på så skriver jag :D

Postat av: louise

-nice, tack :)

Kram!!

Postat av: Ebba & Nathalie

Vad coola bilder du tar! :D

Postat av: alexandra | fotoblogg

så fin bild!

Postat av: Patricia♔

Sv: Åh ja det vore jätte snällt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -