Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vadå att det är en kopia, fast typ "nerslowad"

Hörde ni låten som dessa sjöng?
Kopia av Eric Saade ju ;o


Fast typ långsammare..



Postat av: Kitiwara

Sv: Japp, jag kollar på de nu. Du då? :D

Kram

Postat av: Freja

Sv: ja ha oki! Viste inte att dom inte gick att kommentera! Men jag kan ju börja skriva det så man slipper klicka in på dom :) Och japp sitter med datan framför tv:n, sj? kollar du oxå? ;)

Postat av: Maja

sv: allt du skriver är intresserande! jag läste alla dina nya inlägg, för att du skrev så bra! :)

Postat av: Ersana<3

Allt bra med dig ?:)

Postat av: cajsa♥

SV: jaa! själv? :)

Postat av: Chriis

SV: okej jag med :) vad tycker du om kvällens artister? :)

Postat av: E M E L I E ♥

för dig som har blogg, du kan nu anmäla dig till att bli dagens blogg hos dragit ;-) www.dragiit.myshowroom.se

Postat av: Chriis

SV: haha jo det är sådär. Tycker inte om programledarna särskilt :P

Postat av: ella

sv: härligt!! ja allt är bara bra med mig!

någon speciell du hejar på i melodifestivalen? :D

Postat av: Ersana<3

Sv: joo allt är bra :)

Postat av: S I L V I A

sv: på hur man gör en animerad gubbe av sig själv som du har gjort vid sidan om här!

Postat av: caarroos

aa :D

Postat av: -'Amanda | au pair i Clevedon

Han som säger "Hej det är jag som är Simon" han går/gick på min skola, :p hahahah if you wanted to know xD :D

Postat av: Anonym

sv: åh, tack! ;D

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

ja o fyfan av dåligt det avr haha

Postat av: SiistersofSthlm

Vem höjar du på på Melodifestivalen? :D

Postat av: Chriis

SV: yes det är dom :D

Postat av: Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

sv: ja det gör jag :D

Postat av: sandra

vad har du gjort idag?

Postat av: Tillan

Hur mår du?:)

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Jag kikade lite halft som halft, tyckte inte om något bidrag alls idag.

Postat av: Paulina

Tyckte inte riktigt att dom kunde sjunga, hehe, nejmen, alla är väl lite nervösa I guess :3



** En nikon D3000 har jag ^^ Hehe jaa, men usch vad besviken jag blev alltså

Postat av: caarroos

nej fyfan! (förutom molly) gubbjääkeln gick till globen!! dd?

Postat av: cajsa♥

SV: Molly & Mathias var bra...Men han björn som gick vidare..vad blire? haha :)



vad tyckte du?

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;imorgon tror jag att jag ska plugga och sen vet jag inte riktigt,sj?:)

Postat av: Frida

Hej! sv: jadå! Haft en bra dag?

Postat av: Mia

Vinnare i Dagens blogg är nu utsedd :)

Postat av: ella

SV; haha okej!

jag höll på molly och mattias och jag blev rätt så grinig när mattias inte gick vidare.. :)

Postat av: Lina

legat i min säng å slöat! :(

vad gör du just nu? :)

Postat av: Sandra

Sv: Haha ja det va därför jag inte kollade! Vilka gick till final då?

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Vad tyckte du om alla bidragen ikväll då? :P

Postat av: Sara

Ja, den kameran är bra :)

Nej, jag kollade inte på Melodifestivalen ikväll :)

Postat av: L

fuck mello.. fiasko!



dessa killarna kan slänga sig i väggen, ERIC ÄR TUSEN GÅNGER BÄTTRE SNYGGARE ALLT, jävla copycats!

Postat av: IIRMA'

Klicka dig in på min blogg och ge mig lite musik tips? Skulle uppskatta det,

och förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

Postat av: Felicia Karlsson Larsson

sv; haha, okej! :)

men det va kul att du acca iaf!

Postat av: Sanna

sv; neej, vem var bäst ikväll?

Postat av: Kitiwara

Sv: Japp :D

Kram

Postat av: Lina

inget speciellt, gör du bloglovin byten? :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: haha, ja precis! :P fast gillade Mollys iaf :) tyckte du verkligen alla sög? ^^

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

nej :D du då? :)

Postat av: Madde

hej! har du en speciell låt som gett dig fina minnen?

Postat av: Lina

jag får inte in headern på rätt ställe :)

Postat av: Mia

haha alla kan tyvärr inte vinna :) Inte jag som bestämmer vem som vinner, utan det är random.org :)

Postat av: Anne

Haha, det var tänkt att jag skulle se det men de slutade med att jag somnade;/ Sjd? Kramar

Postat av: Patricia

Hej, jag funderar på att köpa ett "halsband", men skulle behöva lite hjälp med vilket jag ska välja. Så vilket tycker du är snyggast, det smala eller det breda? Kika in mitt senaste inlägg "todays want! :)

Postat av: ♥ ida

sv: usch dom var inte bra tycker inte jag :P tyckte att Björn var cool haha! och sedan Mattias också :) jag tyckte att Mattias skulle till final men nepp, alltså hatar svenska folket just nu :P

Postat av: -'Amanda | au pair i Clevedon

sv; starta vid 20 sekunder så ser du, han har svart keps och svart tröja , haha ;)

Postat av: rahel

sv: jaha okej :) själv så ska man på Fest :)

Postat av: K A J J A

tja, lite likt kanske :)



inte? det kanske var en bild som var typ likadan då :)

Postat av: martina

sv; haha lugnt, jag är inte bättre själv ;)

Postat av: Anonym

sv: Japp :)

Postat av: josse

Var med på min tävling så kan du vinna ett nagelsmycke!

Postat av: Sandra

Fin blogg du har, allt bra med dig? :) Kram

Postat av: Valdivia

Jo visst kan jag det, men är lite för lat för att läsa den ;)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- :)

Nej det vart inget mello för mig idag, har hört att det ändå inte var bra, så lika bra :)

Postat av: Anonym

sv; haha det blev väldigt förvirrande :o



Nepp, kollade inte på melodifestivalen. Gjorde du det?:)

Postat av: Mathilda

Sv: Glömde skriva dit ett A, ASAP skulle det stå ;) Betyder as soon as possible :)

Postat av: Sandra

sv: Jo, det är bra med mig också. Vad har du gjort idag? :)

Postat av: rebecca

men det är du!

Postat av: rebecca

varför inte ? du är ju hur fin och söt som helst ju!

Postat av: ebba

kan inte du berätta hur man kommer med på mest aktiva listan ?

Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

håller faktiskt med :o !

Postat av: Sandra

sv: Jaha, jag har åkt bil hela dagen. Hehe :)

Postat av: Mathilda

Sv: Ska du göra imorgon? :)

Postat av: ebba

men du kan berätta för mig , publicerar inte kommentaren ? :)

Postat av: ebba

jag kommer inte sprida något iallafall för jag kanske inte ens lyckas själv ;o

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Okej haha, lika bra att jag inte tittade :P

Postat av: Linda

sv: jadå allt är bra med mig. Själv? :)

Postat av: ebba

okej , men andå vill inte sprida vidare om den som säger till mig inte vill det :)

Postat av: martina

sv; haha ojdå, riktigt så illa är det inte för min del ;)

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

EN Canon EOS 550D.. :)

Postat av: Moa Mildén

Jag var med vänner idag så kolla tyvärr inte på den! Men får väl se om det går och kolla någon annan gång, vill ju höra låtarna ;) Vilka gilla du mest då? :)

Postat av: Anonym

Har du någon bild du är lite extra stolt över? Vill du även bli länkad i varje inlägg på min blogg i 3 dagar? Visas för mina 1000+ besökare? Kika in på länken nedan då.



Förlåt om du inte vill ha reklam, skickade detta för din blogg var under kategori FOTO, så tänkte att det kanske skulle intressera dig!



Direktlänk: http://awagardi.blogg.se/2012/february/foto-tavling-bli-lankad-i-tre-dagar-i-varje.html#comment

Postat av: Amanda Kling

Samma tanke slog mig, tror Fredrik Kempe fastnat i samma banor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -