Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Frågestund - svar #1

1. Om du skulle få äga en av alla storbloggares bloggar vilken blogg skulle du då vilja äga och varför? :)
svar; Om jag var som personen som jag skulle ta över bloggen hos så skulle det vara keela.se, för att jag tycker att hon verkar vara så gó till person!
Men om jag bara skulle välja någon blogg bara för att skulle jag ta kissies blogg, för att hon tjänar nog rätt mycket cash! ;D
2. Har du lockigt hår eller lockar du det?
min skruv är naturligt lockig, och i resten av håret har jag naturliga lockar, men om jag tex sovit, och jag inte duschar på morgonen efter så vågar jag det lite extra med en vågtång! :)
3.Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat i ungefär exakt två år, började Januari 2010! :)


4.Vad har du för kamera?
En Canon EOS 600D, och den är underbar! :D

5. Har du något drömresmål? :)
Nja, jag vill väl resa över hela världen, men har inget speciellt "dit måste jag!". Förutom kanske New York och shoppa! :D
6. Hur blev du så bra på designers?
Oj, får börja med att säga tack! :)
Men jag är faktiskt helt självlärd, och jag får tacka Google för detta!
Allt man vill veta är det bara att googla, och aldrig ge sig! :)

7. Vad använder du för hårprodukter?
Jag vet inte vad du räknar som hårprodukter, men schampoo och balsam, samt hårinpackning!
Sen använder jag även hårspray för att håret ska hålla en fin form hela dagen! ;D

8. Vad är det bästa med att få blogga ?
Det bästa med att blogga är alla underbara läsare och kommentarer man får varje dag!
Sen älskar jag ju att fota, så då kan jag ju visa dem för folk, och det tycker jag är roligt för man får jämt respons på det man gör! :)

9. Om du fick en miljon vad skulle du göra då?
Hmm, oj.. Jag skulle nog shoppa en massor, köpa mig ett hus och en bil till framtida bruk! ;D

10.Vad är din största dröm?
Hmm..  Resa jorden runt och att bli känd som bloggare eller sångare, det hade varit fantastiskt! :'D

11.Vad vill du bli när du blir äldre?

Känd, hehe!
haha.. Jag vill bli journalist! :)

12. Hur gammal är du?:)
Äldre än vad jag ser ut! ;D
Fyller 17 i oktober! :)

13. Vart bor du?
tänker inte ange så noggrant, men i Västra Götaland i alla fall! :)

14. största intresset?
Fotografering och fotboll!

15. Är du tillsammans med någon?
Noep, inte nu. Singel och fri! 
Dock hade det inte varit fel med en kille att gosa med såhär på den kalla vintern!

16. Hur lång är du?

1.64 , hehe, inte så långt, men det duger! :D

17. Varför började du blogga?

Oj, jag minns inte riktigt, jag ville väl visa upp vad jag fotar och älskar att skriva av mig! :)

18.Hur ofta håller du på med musiken på veckan ??
Varje dag faktiskt! Jag älskar att sjunga och spela gitarr, samt piano! 
Så ja, så ofta jag kan varje dag! :)
Går även hos sångpedagog 1 gång i veckan och piano 1 gång i veckan. Allt är självlärt från början är allt självlärt, och jag började piano förra veckan, endast för att utvecklas lite mer! :)

19.Hur lång tid tog det för dig att göra designen till din blogg?
hmm, vet inte om det går att svara på den här frågan, jag håller på att göra ändringar hela tiden. För två år sedan såg den enormt noobig ut, och sen har den bara blivit bättre och bättre enligt mig. Men jag har haft samma design hela tiden, bara att jag lagt till mer avancerade grejor nu det sista då jag blivit bättre på design! :)

20.Jag undrar, vad vill du helst jobba som när du blir stor? :)
Journalist!

21.läser dina förälddrar din blogg ?
Jag vet att min mamma kollar min blogg ibland, men pappa har aldrig sagt något, men han kollar säkert på den ibland! ;D

22.vill bara börja med att säga att du har en jättemysig och inspirerande blogg. Undrar vilka bloggar du läser och vad du har för musiksmak? :))
Åh, tack så jättemycket Elina! 
Jag läser mina vänners bloggar, men även Keela.se och Epicfaiil.se ! :)
Inte varje dag kanske, men då jag hinner! :)
Och jag gillar all musik! :)


Postat av: Anonym

jag ska hålla utkik

Postat av: anilorak

sv; heheh jaah :D göra idag då? :)

Postat av: Jennie ♥ - utbildar mig till medialterapeut och älskar att fotografera!

sv: allt bra med dej idag?kram

Postat av: cornelia

va bra svar :) får man fråga en fråga till nu? :)

Postat av: FRIDA RAPP

Super fin blogg! :D

Postat av: Anonym

sv: okej!! allt bra annars?

Postat av: emelie

tror nog alla föräldrar kikar in sina barns bloggar ibland :)

Postat av: Arijana :)

hej! du har en jätte fin blogg!



kika gärna in och ställ några frågor på frågestunden, avslutas den 23 februari, så passa på !



http://arijanasuljov.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment

Postat av: Alexandra - ♥

Härlig blogg du har tjejen! :)

Postat av: XTIO /Andreas Söderberg

Sv, hehe jo jag fråga ju om du kollar på bb

Postat av: victoria söderlund wahlström

Neje, kan inte direkt påstå att det är min grej. Gillar mer att vara med på bild än fotografera själv typ ;P

Postat av: Emilia

Hej!

Ny vecka nya möjligheter, hoppas din måndag blir toppen ;)



<3<3

Postat av: maja :)

sv: ja själv då ? :D

Postat av: Moa Mildén

Jaha :)



Du får kolla på kvällen BB då, kl 21-23? :D

Postat av: Mimmi

Sv: Oj förlåt, inte inne på den där bloggen så ofta längre. Du skrev och frågade om jag hade några planer till helgen. Och det hade jag inte. Var det något speciellt du ville ?

Hoppas du haft en bra helg.

mimmisnewspictures.blogg.se är den nya bloggen, så svara gärna till den.

Kram och ha det så bra. :)

Postat av: Elina

Fin blogg du har !



Allt bra med dig ? :)

Postat av: Josefine

bloglovinbyte ? :3

Postat av: fanny

Har du bloggat länge då? :)

Postat av: madeleine

- men du skulle ju ge mig tips på inställningar till det..? :)

Postat av: IIRMA'

Fin din header blivit tjejen!



Har 1 tävling som pågår i bloggen, klicka dig gärna in och tävla om att bli veckans blogg ;)

Postat av: madeleine

- har ju gjort det? snö,is,frost typ :)

Postat av: rahel

sv: Allt är bra med mig :)



Haha fick så himla ont i huvudet, var på en kompis fest med så himla hög volym :/



Hur är det med dig då? :)

Postat av: Amanda

Kollar på tv, sjdå? :)

Postat av: sofie

sv: har inte vart inne på länge, så såg inte frågestunden ! :(

ja, jag får väl lägga upp nått foto nån gång;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -