Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

snowflakes


Postat av: Susanna - living the dream

sv; tack snälla! Personligen är jag lite trött på min design nu så ska byta den snart hehe.



Allt bra med dig då? du tar fina bilder ^^

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Tack.

Haha, nej, jag gör egna designer :)

Postat av: SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv tack för erbjudandet, men det är okej med mig :D

Postat av: Sara

Tack :) Fina bilder

Postat av: Zandra

sv: Tack så mycket :)

Gör du gratis designer ?

Postat av: Anonym

sv: du kan gärna få göra en header och design så kan jag se om jag vill ha den?:)

Postat av: Anonym

sv: jadå blir jag nöjd är det klart att du ska få en länkning. Du ser bilden jag har i sidospalten? Gärna den, är på mobilen nu så kan skicks den större en annan dag.



Annsrd kan jag lägga in ett inlägg från mobilen med bilden så tar du den snabbt?:)

Postat av: Anonym

Så:)

Postat av: Anonym

sv: jag tog visst bort den för fort,men skickar den imorgon redigerad istället:) är du inne på morgonen?

Postat av: Anonym

sv: okej kn skicka på kvällen istället. Hur gammal är du?:)

Postat av: Anonym

sv: okej, vad är din mail?:)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack dsm :)



fina bilder ^^

Postat av: Sofie

Skitfina bilder :D Vad har du för kamera och vilket objektiv har du fotat med? :)

Postat av: jonnie

Tackar.fast ja e ganska nöjd som de e

Postat av: Agnes

Riktigtfin blogg! Bloggat länge? :)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket, det värmer! :)

Hur är det med dig?



menar du på min blogg du vill ändra eller din?

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!

SVAR: Tack så mycket :D Nja, jag gör mina designer själv och ändrar om hela tiden. Men tack ändå :) FInns nog andra som behöver hjälp :)

Postat av: Zandra

sv: det är ju självklart att man länkar den som har gjort designen :D

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det är bra :D

jo det kanske jag vill!

Postat av: Zandra

sv: Ne men det är deras val i så fall. :)

Postat av: Anonym

det ska jag komma ihåg!

Postat av: Linnea

Om det är du som har tagit bilderna, hur gör man? :)

Postat av: Miss Sunshine

Så fint!

Postat av: Jonnie

men tack iallafall :)

Postat av: sirenlid

Hoppas du haft en fin torsdag! Kram! :)

Postat av: Jonnie

japps de ska ja göra

Postat av: Anonym

yesyes

Postat av: S a n n a W i d m a n

Jättefina bilder :D

Postat av: Sasha Zhigun

do you wanna do link exchange?

Your Russian reader Sasha

Postat av: Lova

Riktigt coola bilder! :D

Postat av: Anonym

åhh vad vackra bilder !! Hur fotade du dom ? :D

Postat av: emelie

Vad har du använt för objektiv när du fotograferat dessa bilder? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -