Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Rosor är röda violer är blå, smultron är söta och du lika så.


Postat av: linda

tycker du gör otroligt fina bilder , fortsätt med det ! :)

Postat av: Kissingthedarkness

Älskar ni massa gif-bilder och texter så borde ni kika in på våran blogg http://kissingthedarkness.blogg.se

Postat av: danten89

Ja du skulle inte svika dina läsare för att du inte orkar eller skippar en dag med att uppdatera =)

Postat av: F E L I C I A

sv: jo tror jag.. testa denna koden? :D



" <font face="arial" color="#6c6c6c" size="1" height="4000">

Din text här...

</font> "

Postat av: Anonym

Skulle vart kul om du ville vara med och tävla om valfri vara - http://bexollila.blogg.se/2012/february/vinn-vad-du-vill-fran-nagon-av-sidorna.html#comment

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

det får du göra :D

Postat av: IIRMA'

sv; Händer inte så mycket idag eftersom att jag inte mår så bra! sj?

Lust att följa varandra via bloglovin? :)

Lägg till mig och säg vilket nummer du blev så gör jag samma sak? :)

Postat av: frida Nyburg

Praktik på salongen bara:)

sj?



kram Frida

Postat av: Elvira

sv: Jag fattar! Vill du avslöja vilket program? ;)

Postat av: Anonym

sv; Istället får jag ju bara sitta hemma..

Postat av: emelie

fin blogg du har! följa varandra via bloglovin? :)

kram!

Postat av: Emma Bylger

Sv; Ja det gör jag bor 5 minuter med buss därifrån om ens det! :s

Postat av: Elvira

sv: Jag förstår :)

Postat av: caarroos

nepp :)

Postat av: IIRMA'

sv; blev följare 77 :)

Postat av: SaraH

Du frågade på min blogg vad jag hade för kamera för jag hade frågat dig! ;) Och just nu har jag bara mobilen och webcamera att ta kort med ;( Men jag kanske ska köpa en Nikon d3100 :)

Ha det bra! <3 Kram

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

"god morgon" Hoppas du får en fin onsdag :D

Postat av: Anonym

haha ja..



kolla inlägget

Postat av: caarroos

Nej,den fick jag av min låtsaspappa!min kille heter jonatan :D

Postat av: Milia

Wow, grymt fin bild! :)

Postat av: Rebecca

sv: jag sitter på jobbet atm :) dd?

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Så bra :D javisst!

Vad gör du? :)

Postat av: Anonym

ja den har vart bra , din då?

Postat av: L

nej :)

eller ja ver inte ikväll eller så men vad jag vet så är det att vi ska till stan oså ! kram

Postat av: Anonym

sv; jag vet inte hur jag gjorde, gick efter det här; http://www.designadinblogg.se/stor-bokstav-i-borjan-pa-varje-inlagg/#more-2198 :)

Postat av: Emma

Sv; Nej det är dom inte men ALLA skolor i närheten har fått låsa ALLA dörrar och elever får inte gå hem! :s

Postat av: ♥ Julia H

sv; Jag är 15, snart 16 år. Hurså? Själv då? :)

Postat av: IIRMA'

sv; Den har varit super, själv? :)

Postat av: Rut

Tack, ja jag ska fixa bakgrunden någon dag men idag kan jag inte för jag ska sitta i bilen hela dan typ... Vad ska du göra idag?

Postat av: linda

sv; japp! haft jättemysig sleepover med min bästa kompis :)

själv då?

Postat av: IIRMA'

Vill du bli DAGENS AWESOME?

Klicka dig in på min blogg!

Kram på dig!

Postat av: Karolina

Sv: Jaa den har varit rätt bra :) lite halvsjuk men. Dudå?

Postat av: ebba

Guuuud vilken härlig bild!!!!

Postat av: Wendy ♥

sv: Jadå, klart det är okej! :)<3

Postat av: Sara

Jag har inget planerat idag, själv då? :)

Postat av: Junitjej

Vilken fin bild!



Din blogg är kanonsnygg!

Postat av: caarroos

Nej,eftersom vi bor rätt så långt ifrån varandra :/

Postat av: frida Nyburg

jag ska praktisera en och en halv vecka till sedan har jag sportlov:)



Ska du göra något speciellt på lovet?



kram Frida

Postat av: Linn

Härligt!

Jadå den har funkat :)

Din då?

Postat av: Rebecca

sv: på ett kontor i Eslöv :)

Åh låter gött!

Postat av: moa

Hej! Har gjort en video på vad jag beställde från e.l.f för ett tag sen (sminkföretag) och det skulle vara jätte kul om du kollade på den och säger vad du tycker. kram :)



Direktlänk: http://moaahlgren.blogg.se/2012/february/video-bestallningen-fran-elf.html

Postat av: Elvira

sv: JA! Det är verkligen grymt med lov :) dudå?

Postat av: Från vara den fula. Till den snygga.

ålands kryssning

Postat av: ♥ Mina awesome foton

svar: haha va? du frågade vad jag tycker om min blogg, och jag "svarade den är bra, vadå då? :)" :P

Postat av: Emma

Sv; Ja det gjortde det :/ Känner några som bor i lägenheten asså trappuppgången det hände i, känner några som känner dom som blev mördade osv.. :/

Postat av: linda

sv; tack så mycket, & detsamma! :)

Postat av: Linn

Nej jag har bara legat hemma & mått dåligt haha :)

Dudå?

Postat av: Anonym

sv; Japp :)

Postat av: Anonym

Träna! Dd?

Postat av: IIRMA'

sv; Inte så mycket egnetligen..

sj?

Postat av: Anonym

Re; Super bra!!!! Du då?

Postat av: ♥ Mina awesome foton

svar: du får väl ha din blogg hur du vill :)

Postat av: Anonym

jag har ine gkjort mkt idag sh?

Postat av: Rahel

hela veckan har gått bra för mig, är så himla glad att vi inte har haft nå prov denna vecka :D

hur har din vecka varit då? :)



Postat av: Rebecca

sv: Arbetar med administrativa uppgifter, ekonomi och papper och sånt :)

Postat av: Sofia

fin bild c:

Postat av: O

åh vad fint!

Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Fin bild det där, riktigt vacker!

Postat av: Rut

Svar; okej. Men är det något fel på blogg appen? Kram

Postat av: Ida

Svar; Menar du bilden längst upp?

Postat av: cajsa♥

SV: Självklart! ska du kolla på det?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -