Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

REA - members.com

Just nu finns det rea på nelly shoes på member.com

vill även ni ta del av erbjudandet så kan ni skriva en kommentar här under om en invite! Annars tar det ett tag att bli accepterad om man inte blir inbjuden av någon, och vem vill inte ta del av detta braiga erbjudande? Själv ska jag nog klicka hem dessa godingarna!


139 kronor för alla skor!
+ att ni får 50 kronor om ni blir invitade av mig på erat första köp!




Postat av: eva

invita mig :D<3<3

Postat av: Angelica

Jag skulle gärna vilja ta del utav det erbjudanden!

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Hon fick den för 2 dagar sen och de står EGO i pannan på henne ^^

Postat av: Victoria Carlsson

Så fin blogg! Vill du få hem ett gratisnummer av Veckorevyn? Kolla då på min blogg och scrolla ner lite :) Gör du bloglovinbyten? kram!

Postat av: eva

sv: haha nej ?

Postat av: Nathalie

SV: Ja, tyvärr..

Vad händer imorgon?

kram

Postat av: ksenia

sv: om du hade rullat ner lite till på min blogg så skulle du se att jag redan var medlem ;)

Postat av: unicorn.

Alla skor på hela Nelly.com O_O?

Eller bara dom på bilden ^^ ?

Postat av: Arga Klara

Tack för fina ord! Behöver ingen invite dock, är pank som en kyrkråtta och behöver inga skor. :-)

Postat av: B Y P H O T O G R A P H E R - av Anna Adam

Vad snackar vi om? :s

Postat av: AmandaHarde

sv; Jag skulle VERKLIGEN vilja ha en invite! :D



[email protected]

Postat av: eva

skicka mig länken då

Postat av: ANNA-SARA

sv: åh tack det tar jag gäääärna del av! puss!



tack desamma sötnos :)

Postat av: Moa Mildén

Hon är 18 nu :)



Ja det har jag, är gärna intresserad :D

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Haha jo får försöka! Mh är inte så intresserad av skor ^^

Postat av: Stephanie Ahlgren

jaag har gillat din blogg på facebook nu :)

(stephanie zoe ahlgren)

Postat av: Rahel

sv: jadu, har inte bloggat länge.

Tror kanske i 3-4 månader :)



Är typ en nybörjare, hahaha



Vilket erbjudande är det du nu menar? :)

Postat av: Malin Oskarsson

Gillat på Facebook :D

Postat av: Moa

Jag skulle ytterst gärna vilja bli invited! :D

(Fin blogg btw!)

Postat av: johanna s

har gillat på fb nu! :D

Postat av: ANNA-SARA

sv: japp, tack! :)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Jag kör bara på converse ;)

Postat av: Bella

Vill va med :))

Postat av: Rahel

sv: inte så många, lite olika vissa dagar men typ ca, 20-25 st, sj då?



Om skorna har jag sett, BTW ass snygga skor! :D

Postat av: Moa Mildén

Okej :D

Postat av: ANNA-SARA

sv: om jag ska vara ärlig fattar jag inte riktigt hur jag ska kunna bli medlem med din inbjudan? asså man får ju ingen speciell länk eller nå? :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; är med lillasyster, dudå? :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :) jadå

Vad gör du? ^^

Postat av: ANNA-SARA

sv: jahaa! det kostar inget va?:) hur vet dom då att jag fått en invite?

Postat av: Sandra

Snygg blogg ;)

Postat av: feztis

Okej, tar pengar hur?

Postat av: Marc

tack ! :D Du har också en skitfin blogg! :)

Fast har redan överdrivet mycket skor så tor inte jag behöver så mycket mer ;) men tack endå :D

Postat av: Tant A

Fin blogg du har! jag vill gärna också vara med!

Postat av: m a l i n

det skulle vara gryyyymt! det vill jag gärna! :)

Postat av: m a l i n

jag vill gärna ha en invite! skulle vara grymt :D

Postat av: e m m a

Gäller erbjudandet fortfarande?? .. Jga skulle jätte jätte ggärna vilja ha en invite : D



Kraam :D

Postat av: Sara

Snygg blogg =0)

Postat av: klara

jag vill jättegärna få en invite! lite konstig mejladress men heheeeee.. Tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -