Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

min underbara ♥

Fick precis en kommentar om vilket fotoprojekt jag höll på med, och ja, du kommenterade anonymt, så jag får ta dethär istället! :)
Projekt 52 kallas det jag håller på med, och varje söndag innan klockan 20:00 så ska jag ladda upp ett spelkort med en kreativ idé! Du kan kolla några inlägg ner så finns det där, och även på kategorin "projekt 52" som du hittar i molnet nedanför! :)
Hoppas du fick svar på din fråga! :)
Så vacker ♥






Postat av: Chriis

SV: hon var en jättekänd sångerska med en fantastisk röst :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: jaa det gör jag :)

Vad har du för photoshop ? :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

ahha ne, inte direkt ,D

Postat av: Ida

Svar; Göttans ^^ ska till en vän och kolla på massa skräckisar och mysa :) själv då? <3

Postat av: Anonym

Har du några bra tips? Kommentera gärna.

http://bbanajd.blogg.se/2012/february/tips-pa-bra-latar.html#comment

Postat av: Anonym

Sv: oj då blev det nog nåt fel:( ville fråga om du ville vara med o bli bloggens valentine<3

Postat av: Marc

Jo det är den kanske, men jag tycker den är bra iaf ;)

Postat av: Ellen Schutz

sv: låter konstigt..

alla andra säger ju att det funkar & dom tjänat massa pengar?

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Nja går väl i olika skor, antingen mina svart converse, gråa converse eller svarta fred perry ^^ Skulle inte orka tänka på vad för skor jag skulle ha ^^

Postat av: Emelie

Jodå, det har jag, oftast. Men jag glömmer den ibland så då får jag ta skolans :P

Postat av: Felicia

Svar: Kom precis hem från skolan. Sj?

Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

SV: Okej,

Jag vet asså skulle bryta ihop hela tiden!

Gjort idag? :)

Postat av: ANNA-SARA

sv: okej, nej det får jag nästnästa vecka! :o

Postat av: Anonym

Är det sand som du har i bottenmatrial till kaninen???

Postat av: tilda

sv: en samsung galaxy ace:)

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: okej jag med :)

Postat av: tilda

sv: ja den är jätte bra!:)

Postat av: Maliin^^,

sv; Här är länken:D

http://www.bloglovin.com/feed/success#/en/blog/3188852/maliin?&_suid=13291473225080766157512551426

Postat av: fanny ahlm

jaa :)!

Postat av: ANNA-SARA

sv: japp det gör jag! :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: åhh, har du lov? fett nice!

jag är sjuk, hehe :P

Postat av: Anonym

sv: nej, det gör jag inte ;) det suger!

Postat av: Olessia

vilken söt kanin :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -