Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Matilda Engdahl!

Matilda är en fantastiskt snäll och rolig tjej! Hennes blogg läser jag varje dag och den är fantastisk!


Nu tänker ni säkert; Ahjo, men det skriver hon ju bara för att de gör länkbyte...
Men så är det inte, jag har träffats och umgåtts med henne irl då vi bor i samma trakt och intresserar oss för samma saker.
Att fota och musik!
Matilda är en fantastisk fotograf och det här under hennes header är bara några av de vackra bilderna som hon har fotat! Hon är 15 år och har även ett förhållande, och de är riktigt söta tillsammans, därför smyger jag in en liten bild längst ner i inlägget på dem! :D

Hon fotar med Canon 600d och tar fantastiska bilder, kika in på bloggen och kolla själva! :)

klicka på bilderna eller länken nedan!
MATILDAENGDAHL.SE

Postat av: kaffehörnan

Vad fina bilder

Postat av: Emma :)

Grym blogg tjejen!

Det är bra tack dd? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -