Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

http://www.vackerstore.se/

tänkte tipsa om den här braiga sidan, kände att jag måste tipsa till er nu när jag har hittat den, dumt att vara egoistisk! :)

"Vacker är ett helt nytt unikt koncept inom hår och skönhet. Hos oss hittar du alltid tusentals olika produkter inom professionell hårvård från alla de stora varumärkerna. Alltid till outletpriser."

De har rea just nu, så passa på! :)
De har produkter för att hålla dig vacker helt enkelt! :)

Postat av: Anonym

sv: lagt till dig nu! :D säg till när du lagt till mig!



haha ja! :)

Postat av: Ebba och Molly

SV: Det händer inte så mycket själv?

Postat av: alice ♥

sv; jag spelar dator med min pojkvän oså :) självdå?

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; De är bra med mig :) själv då?

och nä, de går inte att kommentera om man publicerar ett inlägg med blogg.se's app :/

Postat av: Alexandra fotar

följa varann via bloglovin? :D

Postat av: rebecca

men tack detsamma! och du är ursöt tjejen! :)

Postat av: Molly

sv; okej va bra ! :D

Vad gör du då? :)

Postat av: ▲ Mohammedi's™

sv: kollar på tv, dd?

Postat av: therese

Bara bra ^^

Postat av: ida | foto ♥

sv: Hehe ja ;) jag ska till Danmark♥ på lovet, vara med kompisar, ska till Boda Borg, vara med familjen + släkt, åka skridskor, m.m. :) och du då denna vecka när du har lov :D ?

Postat av: ida | foto ♥

oj haha (; jag trodde att du menade "vad händer då?" alltså på lovet xD men sedan tänkte jag lite, men du kanske menar det haha? annars så ska jag sova nu om menar vad jag gjorde ;)

Postat av: Anna :D

sv: ååh tack så mycket! :) jättefin design du har förresten :D allt är bara bra, självrå? :D

Postat av: Anonym

Sv: ja det var en riktigt bra helg :)

Postat av: Emilia

sv: jag har nog råkat kommentera både utan inlägg och anonymt idag, bloggade från telefonen och det blev knas :( sorry

Kram

Postat av: Malin<3

Sv; Nämen gud va gullig du är! Tack så jätte mycket, va glad jag blir :D

Jodå, allt är fint med mig! Hur är det själv då? :)

Postat av: Nathalie

Sv; Imorgon ska jag vara med bästavän! :)

Vad händer för dig imorgon?

kram

Postat av: Caroline ♥

sv, kul att du är med!



Åh gud vad glad jag blir, tack så mycket ! ♥



det är bara bra här, hur är det själv ? :=

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- jag pluggar till undersköterska, men jobbar extra när jag har tid och ork :)

Själv ?

Godnatt ! :)

Postat av: sofi

aw tackar!

jo det är bra, med dig då?:)

Postat av: Ida

Sv: jaha haha! I Danmark så ska jag shoppa med familjen, och vara på pappas gamla jobb och ha kul som det alltid är där! :) kram

Postat av: Jennifer Ljungquist

inte mycket, ska snart göra läxor och sedan ska jag fixa lite i bloggen. Hur mår du ? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -