Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Hmm, ett tråkigt litet inlägg

Nu blir det visst ett tråkigt litet inlägg då jag måste kolla igenom bilderna innan de flyger upp här, och så måste jag plugga!

Nu är jag i alla fall hemma, så ska jag varva ner lite och få tillbaka hörseln! ;D

Ett litet collage av lite bilder jag tog innan den nya kameran! :)

Postat av: sofie

sv: ja de kanske är för att du kan fota :)

jag suuuuuuuuuuuuger :p

Postat av: Lina

Nja är sjuk.... /: gjort idag? :)

Postat av: Anonym

Vilken är din favoritlåt av Whitney Houston - in och svara?!

http://swaxu.bloggplatsen.se



ha en bra dag :)

Postat av: caarroos

Ja,det ska jag! :D ska du ? :)

Postat av: Victoria

sv: jag har en Nikon D5000 :)

Postat av: Vendela

sv: nej tyvärr :/ lånar pappas.

Postat av: Johanna

Ja jag skrev ju det i en tidigare kommentar att jag skulle se medlodifestivalen

Postat av: Sanna

Fina bilder =)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

tror de, du då? :)

Postat av: johanna <3 ♫♪

sv,varsågod.

jadå jag älskar att fotografera. ^^

Postat av: Linda

sv: Varsegod!

Ja det blir förmodligen det, själv då? :)

Postat av: martina

sv; jadå, den funkar perfekt för mig iallafall! ;)

Postat av: L I N N - TÄVLING IGÅNG!

Hih jo kanske! :D

Postat av: ebba :)

haha jo det gör det verkligen! :D

Postat av: Solav

Sv: haha jag hade lite svårt för det :)



Jadu lite men låtarna är inte sådär jättebra så blir nog mer gladiatorer ån schlager :) själv?

Postat av: Nathalie

Japp :D Har du ?

Postat av: Anonym

sv: japp! :) (svara gärna på min fråga på bloggen)

btw, länkbyte? :D

Postat av: Felicia W.

Sv; Haha! ;)

Postat av: Nathalie

Japp tror det ? :) ska du?

Postat av: K A J J A

har du tagit dom? jag vet att jag lagt upp den upp till höger i min blogg från we♥it :)



sv. oj, ja den var ju rätt dyr. Men jag behöver verkligen en bra gitarr, för själv tycker jag inte att jag är direkt nån nybörjare längre, jag vill ju utvecklas o de kan jag inte me min nybörjar-gitarr :)

Men i mindre områden kan jag ju tänka mig att de är billigare :)

Postat av: caarroos

Aa,än så länge iaf! :) dd? :D

Postat av: Anonym

sv: okej! :D hade varit kul, imorgon då! isåfall :D

Postat av: Frida

Hej! Jo, jag ska titta på melodifestivalen:) Fina bilder:)

Postat av: Nathalie

Sv; Okej :) nej ja vet inte ens vilka som ska vara med :D

Postat av: Johanna

Ja inte lätt när man har guldfiskminne ;)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sV: okej, jadå :)

vem hejar du på?

Postat av: Annika

SV: såklart :)

Postat av: K A J J A

sv. jaha, så de är du som lagt ut de på we♥it? :)

okej, kanske inte riktigt så litet som jag? för när jag kollade i en butik kostade runt 2000:-, antingen mer eller mindre men runt där :)

Postat av: cajsa♥

SVAR: vet inte än, måste höra låtarna!! :)

har du någon?

Postat av: caarroos

Jag hejar på dead by april & ulrik munther! :D

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; aa, ska du?

Postat av: Sara

Aa, jag har en systemkamera :)

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: japp fast gör det mer på sommaren :)

Grymt fina bilder!

Postat av: Paulina

Omg söt ödla ♥



** Hehe jaa har en systemkamera faktiskt, dock har batteriladdaren till den försvunnit och har inte haft tid att köpa en ny, så det var g'ör läge sen jag fota nått

Postat av: Linda

sv: Okej, haha nja jag vet inte vilka som ska vara med :p

Postat av: Anonym

sv; jag ska träffa en kompis som ska sova här hos mig , själv då ? :)

Postat av: Molly

sv; ska dra ut nu :)

Postat av: Sarah

Sv jag vet inte kanske :) du?

Postat av: Anonym

kopiera vad jag skrev då så jag vet vad du snackar om!

Postat av: Sara

Nej, jag ska inte se melodifestivalen.. Ska du?

Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, nej det har jag inte :(.

bara en pl150 och en c183.

har du? ^^

Postat av: cajsa♥

SVAR: Molly sanden och youngblood sen vet jag inte några mer, haha :)

Postat av: caarroos

Okej! :D

Postat av: Sara

Har en Olympus E-420 :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

lyssna på alla bidrag innan o kan säga att alla va fna skit dåliga haha, så nej. du då? :D

Postat av: Anonym

då kanske du har tagit feldå för jag fatta inte ens va du skrev och nu vet jag inte ens va detta handlar om längre

Postat av: Mathilda

Sv: Det har jag ju råd med också ;)

Postat av: Frida

Hej! nej, jag vet faktist inte vad som blir min favorit..Du då? :)

Postat av: Julia Bergkvist ♥

frågestund på bloggen ! ställ gärna en fråga eller två, genom att klicka in här http://linneajeanin.blogg.se/2012/february/bara-for-att-jag-ar-trog-sa-blir-det-fragest.html#comment ha det bra så länge, kram !

Postat av: Felicia W.

Sv; Ja det ska jag göra! Ska du? :D

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; nej vet inte ens vilka som ska va med :L

Postat av: sofi

jag har en canon 1100D:)

Postat av: Sandra

Sv: Nej jag tänkte faktiskt kolla på gladiatorerna. Inte så jättebra låtar ikväll ändå :)

Vad ska du själv kolla på? :)

Postat av: Sanna

sv; jaa.

Ska du?

Postat av: martina

sv; haha, vi pratar om min kamera ;)

Postat av: Anonym

Ja det gör jag dudå?

Postat av: Valdivia

Ja jag fick en systemkamera i julas, men jag har fortfarande inte lärt mig hur man gör hah :)

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

jaha okej är det bra? vad heter det? :)

nej

Postat av: Pommez♥

SV; Haha jag med ;)

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Jag tror det c:

ska du? :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: haha, okej ^^Jag hejar på Ulrik, men ikväll vet jag inte :P Finns det nån du hejar på då? alltså inte bara ikväll :P

Postat av: Amanda

Jo det är bara bra :)

Postat av: Hanna:)

joo, Molly Sandén är ju med!

Men vi brukar zappa mellan gladiatorerna och mello, för vi gillar gladiatorerna mer men vill ändå se båda (a)

Ska du? :D

Postat av: Louise

Sv: Härligt att höra! :)



Jag ska jobba och sen ta det lugnt! Själv då? :)

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;tack :)

ja det tror jag ,själv?:)

Postat av: Celine Lindkvist

älskar din design, så cool! :D

Postat av: madeleine

- okejdå, eftersom det är vinter nu så kanske snö,frost och is? :)

Postat av: Moa Mildén

Oj hehe ;)

Postat av: Anonym

sv; haha jaa,överallt :p

Postat av: Freja

Sv: Å den hade jag glömt! Men melodifestivalen ska jag nog kolla på! Och fråga, vrf ska jag inte blogga via appen? :P

Postat av: Anne

Härligt!:)

Ja, det ska jag nog göra:) Sjd? Kramar

Postat av: S I L V I A

sv: hihi, det förstår jag ju! Men alltså att du gör ett inlägg på det, hur man gör steg för steg? :D Eller video? ;)

Postat av: ella

snygg blogg! allt bra? :)

Postat av: Fanny

sv: Hehe, okej :P

Yees, men har inte världen bästa kamera..

Själv? :)

Postat av: Chriis

SV: ah det har hon :)

Postat av: Anonym

sv; Minns inte exakt vad jag skrev, men om det var om att du hade massa fotogrejer över hela bloggen så jaa,det är positivt :D det är ju din hobby så vrf inte ha det överallt? Alltid kul att någon har en sådan bra/rolig hobby :D

Postat av: madeleine

- hade du några tips på dom då? :)



imorgon hade jag tänkt åka på distrikslagsträning, men eftersom ryggen krånglar får jag inte...

Postat av: madeleine

- nu tänker jag på vintern, typ snö,frost,is? :)

Postat av: sagha

häftiga bilder :)

Postat av: LindaWestin

Fint!:)

Postat av: julia

vilka fina bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -