Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

heart-bokeh!






Postat av: Moa Mildén

Mysigt :D



Jadå min har varit väldigt bra, din då? :)

Postat av: Sara

hej hej! såg din kommentar på min blogg.. har allt en kille ja kunnat fira alla hjärtans dag med men han verka inte bry sig så blev aldrig ngt firat.. hoppas du hade en bra dag :) kram

Postat av: F E L I C I A

har slängt in ett inlägg nu så nu kan du bara checka in och kolla, om du inte förstår (eftersom jag suger på att förklara haha..) så kan jag typ fixa så att du fattar bättre igenom kommentar eller nått annat :)

ha en go kväll! <3

Postat av: Louise

Sv: Det är typ som vanliga muffins bara att man använder lite andra ingredienser bara! :P

det kommer att komma ett inlägg om det senare! = )

Postat av: victoria söderlund wahlström

Jag firade med att arbeta bland alla blommorna, gillar inte direkt alla hjärtans dag lite överskattat enligt mig. Men samtidigt lite gulligt för par som bor tillsammans och de som gillar dagen :)

Postat av: Maia

sv: Japp, det var väldogt dyrt men vi fick lite rabatter, så det blev lite billigare men det var fortfarande dyrt. :0

Postat av: Elvira

sv: nej men oj, tack så mycket :)

allt är toppen, själv? Jättefina bilder, får man fråga hur du gjort hjärt-bokeh? :)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Okej, jo den är fin :)

Postat av: En modells liv

Händer till helgen då ? :)

Postat av: En modells liv

Händer till helgen då ? :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

kasnke imorgon :)

Postat av: Anonym

Jätte fina bilder!

Postat av: frida Nyburg

ja tack min dag var helt ok:)

Hur var din?



kram Frida

Postat av: martina

sv; det ska jag!

idag ska jag ha ett spanskaprov som jag inte har hunnit plugga ett dugg till, önska mig lycka till? (a)

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; Lol tack :p

Postat av: emilia

åh vad glad för det, lockigt som är så fint!

Postat av: S A R A

sv; jag fyller 16 år snart, dudå? :)

Postat av: Vendela

sv: ja den är gjord i photoshop, fast det är inte jag som har gjort den :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

Ha en bra Dag :D

Händer idag ?

Postat av: SaraH

Underbara bilder! <3 Vad har du för kamera? :)

Postat av: Monika

sv; en Canon Eos 550d, dudå? :D

Postat av: ida♥

sv: haha aw, tack! :D

Postat av: therese

Tack ^^

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: jaha okej :)

Hade igår 400 :)

Hoppas du får en bra Dag :D

Vad händer idag ?

Postat av: Rebecca

sv: Härlig! Du har många fina bilder, den i inlägget tex :)

Postat av: Emma Bylger

Sv; jo det är folk som läsare båda bloggarna

Postat av: feztis

Jodå, det duger

Postat av: Enya♥

Sv; haha nej, men jag säger att thomas är min bror fast på långt avstånd ;)



Hur gammal är du? :)

Postat av: Molly

sv; Okej 'tack' eller vad man säger :)

Äre bra idag? :D

Postat av: tone

okej jag vet inte vad det är för lag men vart bor du? jag spelar i umeå södra:)

Postat av: LIENE

sv: Nja, skulle inte påstå det själv.

Postat av: tilda

sv: idag ska jag vara i skolan sen kanske jag är med kompis:)

Postat av: Karolina

sv: Haha ja det beror ju på hur man ser det :p Jag lider inte av det men.



Den är fin, jag har inte läst så mycket. Men än så länge verkar den bra :)

Postat av: Anonym

sv: Då har jag ingern chans! ;) Men kan inte du göra ett inlägg om hur du får så många läsare? ♥

Postat av: Wendy ♥

sv: Asså åh, glömmer alltid skriva namn! xd Då har jag ingen chans.. Kan inte du göra ett inlägg om hur du får så många läsare? <3

Kram sötis! :)

Postat av: Rahel

sv: den var faktiskt ganska bra dd? :)

Postat av: hanna

så liter så hoppas du hade det till nytta:)

Postat av: Anonym

sv: samma här :D

Postat av: Elin

Bara bra!

Händer i helgen då?;)

Postat av: Sara

Gu va fint, tror att i går var en jobbig dag för min mamma. Första Alla Hjärtans Dag utan pappa =0( Du jag såg inte klart filmen, med åren så har jag blivit en fegis =0P Så jag får se den på dagen då det är ljust ute L

Postat av: Emelie

Jag går idrott och hälsa, men det är helt fel för mig!

Postat av: Från vara den fula. Till den snygga.

Tack =)

Postat av: Linn

Ja det hade jag verkligen! :)

Själv då?

Postat av: Anonym

Allt bra med dig? :)

Postat av: Miss Sunshine

Sv; Är sjuk så ska bara slappa! Du då? :)

Postat av: rebecca

ja det gör han :)

Postat av: Klaudia

aw så söt blogg !

Postat av: Anonym

läser den inte så vet inte

Postat av: Lovisa

Sv: Den är jättefin, gillar designen;]

Postat av: Sofia

Vart redigerar du dina bilder? Superfina!

Kul att du hittade in hos mig också =)



Kramar

Postat av: Rebecka

Hej! Var gärna med i dagens blogg!



http://reebeeckaa.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment



Kram!

Postat av: carrobarrott

sv; hej igen nej jag är inte gift men vi är förlovade så blir gifte mål snart hoppas jag haha.. Jag e 21 år sj då?

kram

Postat av: Louise

Godmorgon! Fin blogg du har, allt bra?:-)

Postat av: linda

skitballa bilder! hur gjorde du så att det blev hjärtbokeh? :)

Postat av: Skönhetsgrottan

Åh vilka fina bilder!

Postat av: Anonym

sv: idag ska jag vara med två kompisar :D

vad ska du göra?

Postat av: sandra

sv: idag ska jag vara med två kompisar :D

vad ska du göra idag då?

Postat av: karin

Fina bilder! :)

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

fint :)

Postat av: B E L L A

Jag gillar det här trixet med boksidorna. Fina bilder! kram

Postat av: B E L L A

Sv: Haha att vika in sidorna mitten av boken så att det bildas ett hjärta :P kram

Postat av: Flickan som gick barfota

Första bilden är jätte fin!

Postat av: Anonym

fina bilder ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -