Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Glad tjej! :'D

WOW! :D


Märkte precis, eller ja, jag fiick en kommentar om att jag var på mest aktiva listan hos blogg.se! 

11:e plats, det är rekord för mig, and I like it! :D


Postat av: Anonym

Sv: Jag firade inte med någon särskild! Kul att du är med igen! Lycka till:)

Postat av: Anonym

Sv: Jag firade inte med någon särskild! Kul att du är med igen! Lycka till:)

Postat av: Anna

Kul att du är med igen:) Lycka till!

Postat av: Milia

Sv: Det går jättebra! Går ju på ett musikgymnasium, och projektet jag och mina kompisar håller på med nu är att repa inför ett bröllop vi ska spela på i sommar, så det går framåt! :)

Själv?

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

SV: Haha.. Venne ^^

Postat av: Rebecka

SV; Föja varandra då via instagram? :D

Postat av: elin ♥


URL: http://f
Postat av: Sofia

så lite så c:

allt bra? :)

Postat av: elin <3

sv ; aah okej.

jorå diggar din design, du som gjort den? :)

Postat av: Elvira

sv: Gött!

Nej, det var en häst som jag tog hand om 2009 ;)

Postat av: Anonym

ja vene jag har haft mycket besökare sen första dagen jag blogga hehe

Postat av: Bojan

sv:Okej men det är ju mys! :)



Tack så himla mycket!

Postat av: Anonym

ibland ;)

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Så är det för dig kanske :)

Postat av: caarroos

Jaha,jo det gjorde vi! :D

Postat av: Louise

sv: jo de är bara bra här med:-)Gör du länkbyten?:-)

Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas du haft en fin dag idag! :)

Lägger till dig nu. :D

Postat av: Linn

Absolut inga fel! :D

Det händer :) Dudå? Brukar du kolla in min?

Postat av: Rahel

sv: sådär, lite då&då

hurså? :)

Postat av: nathalie.

sv: tack, och detsamma! :)

(lite i efterskott sisodära)

Postat av: Milia

Sv: gött, samma här! :D

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Okej så bra! Här med :)

Ja ibland, tycker om den :) Själv?

KRAM

Postat av: Anonym

länkar vart hehe ?

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Ja det är den :) jag läser typ inga bloggar :) hehe

Postat av: Från vara den fula. Till den snygga.

Ja det är det =)

Postat av: Nina - 3 presentkort lottas ut

är allt bra med dig? :)

Postat av: Sofia

jo det är allt bra här :)

Postat av: caarroos

Ja,nu när vi kommenterar till varandra så!:)

Postat av: Linn

Roligt! :D

Postat av: Anonym

ja min fb :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Aa sant :)

Postat av: Milia

Sv: Nja, hit och hit vet jag inte, men dom som jag har spelat låtarna för tycker att dom är bra! :)

Postat av: Moa Mildén

Ja visst! Älskar promenader med min lilla vovve "liten" "host" ;)



Det är skönt det med! :)

Postat av: Anonym

länk byte? :D

Postat av: Anonym

sv; :)

Postat av: Louise

sv: okej jag gjorde min blogg idag.. haha!

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

SV: Japp, faktiskt :)

Brukar du kolla min?

Postat av: Rebecka

SV; Jag lägger till dig då ;)

Yes, jag checkar din blogg ofta, och den är grymt nice!

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

härligt ;D

de ahr du redan frågat ^^

Postat av: Elvira

sv: näe, jag hittade den precis ;)

Postat av: Louise

Sv: hehe ja eller hur! :)



Ska iväg till Göteborg och sen hem igen! Själv då? :)

Postat av: johanna

kul att va med på listan! :)

Postat av: Lovisa

Sv:Så bra då!;]

Postat av: nathalie.

sv: mja, skulle kunna varit bättre om man säger så. självdå? :)

Postat av: Rebecca

sv: jadå :) Vad gör du annars då, pluggar eller? :)

Postat av: IIRMA'

sv; trodde du var i min ålder.. Men så var du 2 år äldre, hihi. Men du är söt för det! :)

Postat av: S I L V I A

sv: Varsågod! Jag hade det bra! Själv? :D

Postat av: ♥ Mina awesome foton

svar: nej, eftersom jag tycker att man ska ha sin design som man vill ha den har jag ju sagt! :)

Postat av: Mia

hehe kanon, kolla in ikväll om du vann! :)



Ja jag har varit in här någongång förut. Har du besökt mig förut?

Postat av: Linn

Inte vad jag kan komma på :D

Jag då ? =)

Postat av: Sofia

ja, en av de ja fick hem igår :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Den är lite rörig.. :P

Postat av: Anonym

nej de har jag inte :)

Postat av: Sara

Ja det är jag som har fotat bilden

Postat av: caarroos

ja,den är spännande & den har en sån otrolig snygg design! :D

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Vore jättekul :) Ha en bra onsdag! KRAM

Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Hej :) Var gärna med och tävla om ett superfint smycke i 925 silver från www.Atelje54.se i min blogg!



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/february/alla-hjartansdag-tavling-vinn-ett-smycke.html



Det är endast 4 tävlande med hittills så vinstchansen är mycket stor :)



Ha en fortsatt trevlig dag, kram

Postat av: J

Svar: Jadå, jag hade en jättebra dag!!

Postat av: Tess♥

Hej! Hoppas allt är bra, hjärt mig att få fler att kolla in inlägget "Var glad för allt du får, livet är värlt så mycket mer!" Eller om du inte vill det få fler att ptmindstånde kolla på vvideon så vi förstår hur mycket vi har att tacka för!

KRAM/ http://tres.blogg.se

Postat av: Sara

JO, han gick bort i cancer den 15/8 - 11. Han var jätte sjuk så vi alla visste att han inte skulle klara sig, men det känns tomt utan han. Pappa fyllde ut ens liv ganska mycket å nu känner man att han inte finna längre. Man får se det så att nu slipper han ha ont & han kommer alltid finnas bland oss fast man inte ser han

Postat av: Anne

Ja, det brukar jag göra ibland:) Kramar

Postat av: - Tiffany Eliasson

SVAR: Jag fyller 16 i mars, själv? :)

Postat av: Anonym

Sv; Tjejkväll hemma hos Frida:D

Postat av: Molly

sv; Jadåå :)

Vad gör du?

Postat av: Melanie

kul för dig :9

Postat av: en blogg om 5 systrar

Hjälp mig!! Vilken bikini? /ELIN

http://systrarnabackstrom.se/2012/february/elin-vilken-bikini.html#comment

Postat av: Jonas

Stört skönt ju =) du har väl lov precis som jag snart väl också? vad ska du hitta på i sådant fall?



Var gärna med i våran Madden NFL 12 tävling! vi lottar ut 3st spel till Playstation 3 nämligen =)

http://thegamingground.com/2012/february/madden-nfl-12-tavling.html

Postat av: danten89

Okey =)

Postat av: Kajsa

NICE!!



Bloglovinbyte ?= )

Postat av: Natalie

Vad roligt! :D

Postat av: Nina

sv: det är bara bra.

vad ska du göra imorgon? :)

Postat av: amanda

hur firade du din alla <3-dag? :)

Postat av: emelie - 16 år livet som tonåring!

Grattis, kul o komma med där :)

Postat av: Emilia

Kul:)

Postat av: batts.blogg.se

FETT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -