Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Frågestund - svar #4

  1. Hej undrar hur gamal du är?:)
    17 år! :)
  2. Och hur du fick så mkt läsare?:D
    Hmm, det handlar nog om att marknadsföra så att läsarna hittar din blogg! :)
    har skrivit en tipslista precis här nedanför! :)
  3. Har du syskon?
    Ja, tre äldre bröder! :)
  4. Hur kom du på namnet till din blogg?
    hmm, har ingen bra historia om det faktiskt.. jag gillar ju att fota, sen gillar jag att fota djur. Googlade ett tag och sedan ploppade det upp, Fotokobran!
  5. Har du djur?
    Ja, en kanin!
  6. Bästa vänner?
    Min bästaste vän är Alice! :)
  7. Nöjd med ditt liv?
    Ja, det duger! :)
  8. första kärlek?
    Första barndoms"kärleken" är nog Jonte, vi var tillsammans ihop i (enligt han) 2 eller 3 år! :)
    Minns inte riktigt, men ja, han säger att det var så! :D
    Fast den första riktiga kärleken var Johan :)
  9. favorit mat?
    Potatisbullar!
  10. hund eller katt?
    Katt!
  11. första ord?
    första ord? som jag sa när jag var bebis eller va? ^^ "Mama", eller "Papa" förmodeligen! ;D
  12. Vad gör du helst på fritiden?
    Fotar, umgås med vänner eller spelar fotboll! :)
  13. Vad heter din första kärlek? 
    Som jag skrev ovan så beror det ju på hur man ser det..
    Min barnkärlek var Jonathan Björk. :)
    Men min första riktiga kärlek var
    Johan Danielsson! :)
  14. Har du någon fobi?
    småkryp! Fast de är väldigt facinerande att fota! :D
  15. hur har du gjort din design ? :)
    Hmm, har gjort den allt eftersom, lagt på mer avancerade saker med åren! :)
  16. hur många läsare har du?
    beror ju självklart på dagar, men oftast runt 800 unika! :)
  17. vad gör du när du inte bloggar eller fotar?
    Umgås med vänner eller pluggar! ;)
  18. vad går du för linje i skolan och i vilken åk? ;)
    Samhäll-media och gymasiet årskurs 1 :)

Postat av: karolinajonsson

Vet inte, jag kommer inte på nånting just nu ^^

Postat av: Maja

Så du skulle vilja göra en design? :)

Postat av: Emelie

Jo jag skulle fakitskt vilja ha en snyggare kommentarsruta, alltså om du orkar får du gärna ändra den så att hela kommentarssidan blir så snygg och rosa som möjligt! :)

Postat av: Anonym

Svar: Nej tack :)

Postat av: E M E L I E

sv: tyvärr, men tack ändå :)!!

Postat av: Ulrika

Sv; tycker du att jag skulle behöva det eller? ;)

nej tack, jag gör allt med min design själv.

Postat av: Mizel Eriksson

sv: jo, skulle du vilja göra en hel design till mig, om du har lust? jag skulle jättegärna vilja ha en ny då jag inte är så nöjd med den jag har nu :P



visst länkar jag dig då!

Postat av: Lisa

Jo du får gärna göra än men jag vet inte om jag kommer att ha den, om den blir riktigt snygg så självklart att jag kommer ha den!

Postat av: Daniella book

Jaha oki, skulle du kunna maila mig sen, så jag ser hur den ser ut sen?:D

Postat av: josefine ♔

sv: hm.. jag vet faktiskt inte :o inget jag kommer på nu :o haha :D

Postat av: hanna

ja till en viss del faktiskt :)

Postat av: Mli

Intressant:)

Postat av: Felicia W.

Bra svar! :)

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; jo om du vill får du gärna fixa där man läser kommentarerna när dom skickats, är bara ett hjärta där nu, om du vill kan du får fixa allt det så det blir finare? :) länkar såklart :)

Postat av: Hanna :*

Jo! :D

Fast jag vet inte hur jag vill ha det.. :/

Isåfall får du göra det som du tycker det är snyggt! :D

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;jag vet inte,inte just nu tror jag men kanske någongång hah :D

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; visst är dem :) hur är det?

Postat av: Caroline

Heej, jag har en fråga. :)

hur fixade du din .se sak? :)

kram

Postat av: Linda

sv: Hehe.. Jo sjukt sugen på att fixa den!

:)

Postat av: Felicia

Söt blogg!!!

Postat av: LIENE

sv: Nepp:) bara jag som fixar min design, hehe.

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: kommentarer, sjdå? :)

Postat av: madeleine

- hm, är det gratis? för jag har lite trubbel jag skulle vilja fixa :D

Postat av: Andjela

Heheh gud va snäll du är :)

Skulle jätte gärna vilja det om du har lust och ork :)

kram

Postat av: Anonym

Svar: Japp!

Postat av: Anastasia

Svar; Nej, men tanken har funnits ;)

Postat av: Anonym

jag skulle ju bara äta en isbit så fastnade den :D

Gissa om jag skrattade innan den han lossna

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Najs. vill ha en till sån där "spalt" på min blogg, fast på andra sidan så man kan skriva grejer i den också. Vet dock inte hur man gör..

Postat av: LINNEA

oj haha.. ja trodde du va yngre hihi :)

jag är 15!

Postat av: D A P H O T O - photo / my life

Sv: Vet inte, blogga om intressanta saker och bilder i inläggen :). dd?

Postat av: Anonym

Hhaha oj ,märks att jag är trött....Jo JAG var väl bara på bra humör och ville verkligen få min dröm igenom ,men det villle tydligen inte blogg.se

Postat av: Elin

Hej! SV:Jo,om du kan fixa en sådan här "fråga mig" som du har,så vill jag ha det!

Och om du kan fixa så att det rör sig där uppe som du har det(där uppe där det står Välkommen till fotokobran).Skriv din email på min blogg,så mailar jag dig lösen o epost.Om du kan göra det såklart;)

Kram!

Postat av: tilda

sv: okej :) allt bra idag?:)



VECKANS BLOGG:

http://juliaotildas.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

Postat av: Olessia

skoooj

Postat av: Fanny

Sv: Tack, men just nu är jag nöjd med min design och sedan tycker jag det är rätt kul att greja med den själv :) Tack i alla fall!

Postat av: TECKNING & FOTO

Just nu i min blogg:



-Vinn valfri halsring!

-Vinn design anpassad efter dig! (blogg.se)

-BLOPPIS: http://nataliehakansson.blogg.se/saljes/

Postat av: Anonym

sv: nae inte just nu tack :)

Postat av: Petra

ska fundera. Vet ej vad jag vill ändra just nu

Postat av: Isabelle :]

Sv: Nej tack det är bra ;) tack för att du frågar!

Postat av: Molly

sv; Vad göres? :)

Postat av: LIENE

Kul att läsa:)

Postat av: terese

sv; nejtack! men tack ändån hihi :)

Postat av: Anonym

sv; hehe ja de flesta tror typ ja är ca. 14 eller något.. men asså du såg väldigt lite ut! inte 17 iallfall :o haha!

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Kul att du gillar utmanignen :D



PS. du har väl inte missat mina pågående tävlingar: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html



(Där du bland annat kan vinna en egen webshop, hårborttagningshandskar, en damtopp samt ett armband!)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja det tycker jag, du skriver liksom varierat osv :) jättebra :D



Postat av: Elsa

sv; Åh, jobbigt :/

Postat av: julia

sv: har inte heller något planerat:)

Postat av: Emma!

sv; nej jag har inte gått till skolan med pyjamas, men skulle kunna testa.Självdå? :-D

Postat av: elin

kan du göra så den blir genomskinlig om du fattar?:)

Postat av: RandomAnonym-

Jag kommer vara borta mellan torsdag kväll-måndag efter skolan. = ingen bloggning!:( Så jag fick en ide.. Att mina läsare skulle få göra ett inlägg! Det skulle vara kul ifall du ville göra ett inlägg i min blogg! Enkelt & kul.

Läs inlägget här: http://randomanonym.blogg.se/2012/february/gastblogga-i-min-blogg.html#comment

Postat av: frida

Jäättefin blogg! :) du vet ingen som kan göra bloggdesigner? :o

Postat av: hanna

Hm jag vet faktiskt inte, haha jag kan fundera :D

Postat av: Mathilda

Sv: Vet inte riktigt ;) Jag bara skriver i bloggen och kommenterar andras bloggar :)

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

sv: Kanske det.. Men gör du headers? :)

Gillar inte bilderna i headern riktigt, dom är rätt gamla.. Skulle vilja ha nytt ;P

Annars skulle jag behöva hjälp med att sätta in en header på en annan blogg, jag skulle bara hjälpa henne att sätta in headern, men det ville helt enkelt inte som jag ville och jag fattar inte direkt det med pixlar osv..

Så det vore snällt om du ville hjälpa mig :D

Postat av: Victoria Olofsson

Hej! Jätte fin blogg, Haft en bra dag? :]

Postat av: ♥ ida

Bra svar och tack för svaret! :)

Postat av: Ellinore

Skönt o höra :)

Ska jag vara ärlig så vet jag inte,har du något tips :)?

Postat av: Anne

Aha okej, nja inte än:) Men tack ändå;) Kramar

Postat av: amanda - vivalamandy.blogg.se

sv: hmm.. inte på själva designen men jag behöver någon som kan göra några skyltar så om du har lust att göra det så gärna för mig! :)

Postat av: sabina

jaadå :)

Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv. Varför du inte trodde att ni skulle bli länkade? :)

Postat av: iiiden

sv: ja men precis!:) bara man vet va man ska skriva om så går de bra!:D

Postat av: ebba- en blogg om allt!

sv; jag har fixat det! ;)

Postat av: Alexandra ANIKKI Kemppainen

sv: okej okej :) älskar dina bilder på din blogg :)



Postat av: Ersana<3

Sv: haha jo men jag vet inte :)

Postat av: Elin<3

Sv: hej förlåt för sent svar!

allt bra? :)<3

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Så snäll du är! Jag är för trött för att tänka just nu, men jag hör av mig imorgon! Kram

Postat av: Hanna

Heey! Super fin blogg! Gör du designer till andra? :)

Postat av: Ulrika

Var med och tävla för en design här! http://ulrikahafstroms.blogg.se/2012/february/design-tavling.html#comment



Puss & Kram Ulrika!

Postat av: Anonym

du vet jag har såhär i min meny:

gilla bloggen på facebook, osv..

dufattar...

kommer de försvinna när du fixar de isf? :P

kram<3

Postat av: sofia

jag är alltid mig själv på bloggen :)

Postat av: sofia

jag är alltid mig själv på bloggen :)

Postat av: Lisa

Hej! Var med och TÄVLA om ett paket med strössel, muffinsformar och Push up Cake Pops på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-klaraform.html



Kramis ♥

Postat av: Mask

Svar - haha, grejen är den att jag verkligen inte har någon ide om min design. Jag nöjer mig med hur den är just nu (hehe), men tack i alla fall. :)

Postat av: Moa Mildén

Jo verkligen :D Åh gör du? Vi kan ju snacka om det? :)

Postat av: Moa Mildén

Från mig över, ifall jag publicera fel :)

Postat av: Hundretards

Var gärna med i veckans blogg..! :)



http://hundretards.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-2.html



Kram!

Postat av: ebba:)

nej inte just nu direkt ,men säger till om jag kommer på ngt som jag vill ha hjälp med, om det går?=)

Postat av: Sara

Nja, inte just nu i alla fall :)

Postat av: Mimmi

haha konstigt.. bad just någon om en ny xd

Postat av: Lina

Sv: Jorå, allt är bra ! själv? :D

Postat av: Sandra :)

shrriiit 800 hundra unika? det är inte dåligt ;)

Hoppas du får en bra dag imorrn :)

Postat av: j

Postat av: Jennie

ofta du är 17?! trodde du va 12 :)

Postat av: Foto av Julia Billing

Svar: Ja det är riktigt roligt! :D

Postat av: Isabella

sv; Bra :) Vad gör du då?

Postat av: Charlotta

Grym blogg!

Postat av: Tillan

Sv: Åh, hur?

Postat av: Anonym

Grattis att du gissat rätt, du har nu blivit länkad i ett inlägg och har nu chansen att gissa rätt igen! Tack för att du deltog! :)

Postat av: Isabell 15 år <3

Sv: hehe,jag vill typ ha en ny design för asså jag är typ less på den jag har nu..vill ha en med egna bilder där uppe men vet inte hur man gör sånt! :p

Kram

Postat av: Moa Mildén

Tack :D

Postat av: Mika

Sjukt bra blogg :))

Postat av: juuliakorecic

Kan du också handla på barnavdelningen? Du borde iallafall kolla vad jag fick hem, två sjukt snygga byxor!

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; höhö tack du!



Vill du göra ett länk byte? c:

Postat av: E M M E L L Y

sv: allt toppen här! med dig själv då?? =)

Postat av: felicia

hej, ja vet du hur man gör så att det blir som en skugga längst den vita stoora rutan som alla inlägg står i? typ som http://fridelii.blogg.se, du har oxå så :) och jag har ju blommor i bakgrunden vet du hur man gör så att det inte är som rutor utan att dom flyter ihop så att det blir som en stor bild? Skulle bli jätte glad om du kunde hjälpa mig med det! <3

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Kollat på fotboll, ska strax ta och sova. Gått och blivit sjuk >.<

Postat av: Anonym

bloggving byte?

Postat av: Mia

Vinn ett iphoneskal! http://miizing.blogg.se/2012/february/vinn-ett-iphoneskal.html

Postat av: Michelle♥

SV: nja, behövs inte.. :D men tack för att du fråga!

Postat av: frida

nice header!

Postat av: Nadja

åh vad roligt med ny design. Hur går du till väga? =)

Postat av: Mimmi

Är jag kort om jag är 1.64? :)

Postat av: Anonym

Sv: allt bra!:)

Själv då?:)

Postat av: Jolline

Ja, jag tycker din blogg är intressant. Du har bra inlägg. Som du själv skriver. Så är det kul när man kommer in till en unik blogg. Och jag tycker du har fångat din stil. För det är så det känns i alla fall när jag klickar in här =)

Postat av: Esmeralda<3

sv: Nejtack:) har precis ändrat min design

Postat av: Sara

Hoppas du har haft en fin dag :)

Postat av: rebecca

hehe, funderar på att fixa en ny blogg... ångrar mig helt om namnet... :(

Postat av: Caroline Blomberg - blombergs

sv: tack så mkt för erbjudandet ska fundera på saken om ja vill ändra något! :)

Postat av: KarlAlex o Fredric

sv: Vi är inga speciella egentligen, bara ett par som bloggar. :)

Postat av: Saga

Hej!

Nu har jag äntligen dragit igång min tävling där man kan vinna ett örhänge från smyckenbyme!

Personen vinner även en länk!

Här hittar du min tävling:



http://cocoz.blogg.se/2012/march/vinn-valfritt-orhange.html#trackback



Hoppas du är med, och läs reglerna noga! :)

Postat av: Henrik Stigell

Bra frågor och svar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -