Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Forever alone!

Har inte riktigt listat ut hur man ska fira denna dagen om man är forever alone faktiskt.. Några förslag? ;)


Postat av: Anonym

Glad alla ♥ dag sötnos.^^

Postat av: frida <3

Sv: tack, det är bara bra sj?



jätte fin blogg! :D

Postat av: caarroos

Nja,typ ingenting . själv ? :D



btw,jag gillar din design! :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Har varit sjuk i typ en vecka nu :( Så jag hoppas att det tar slut snart :D

Postat av: Danisa

SV: Vet inte ;)

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; tackar :D

Postat av: hanna

ja men precis :)

Postat av: ullie

tack Felicia titta gärna in igen



har en dotter som heter felicia har du sett det ?

Ha nn bra alla hjärtans dag kram

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

inget direkt, sj? :)

Postat av: Anonym

Sv: Jag kanske ska till Överby, eller vara med Linnea, själv då? :D

Postat av: caarroos

Jadu,hur jag mår? ;) heh nejdå! men jag mår bara bra,förutom att jag är lite sjuk..men annars är det ju bra somsagt.själv ? :D

Postat av: Sofia

Önskar dig en glad alla hjärtans dag, även om du kanske inte har någon speciell att fira den med så har du ju alltid familj och vänner :) Kram

Postat av: Enya

Sv; okej skönt :)



Cupcakes :)

Postat av: Molly

sv; tack sötnos!! :D glad jag blir.

Ska åka och fika med kompisar nu. Glad alla ♥ansdag! :D

Postat av: hanna

Idag ska jag vara med min vän my bara, :) dudå?

Postat av: F E L I C I A

sv: just nu så gör jag ingenting är hemma själv för övrigt och lyssnar på musik. dudå?



btw ha en go alla hjärtans dag kramis

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

SV; Tackar tackar :D

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

nej :)

okej gott :)

Postat av: jannikekek '

sv: Absolut. Ja, jag praktiserar för fulla muggar. Själv då?

Postat av: Ellinor Mustikka

Har gillat, du har en grym blogg! :)

Postat av: caarroos

nja jag gör ingenting typ,själv? :D

Postat av: tone

okej hoppas du får en bra dag! jag ska va med kompis sen har jag träning:)

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; hehe! Tyvärr så är jag allergisk mot katter, vill bara gosa med lillkatten min :/

Postat av: jannikekek '

sv: På varitryck. Ahaja, lät inte helt fel de!

Postat av: caarroos

Nej jag är sjuk. :)

hur gammal är du ?:)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

ye :)

Postat av: F E L I C I A

sv: oki, Soymilk heter fonten :)

Postat av: tone

idag har jag gympa men jag tränar innebandy och fotboll också!:)

Postat av: caarroos

Jag har ont i halsen,sen har jag väl lite feber.

okejokej,jag 'är 12,blir 13 iår!:P

Postat av: jannikekek '

sv: Ett tryckeri som gör allt från små tidningar till visitkort och brev ;d

Postat av: Frida

Sv: Överby ligger i Trollhättan typ, :D

Postat av: caarroos

Nej 6:an :P

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

familjen ;) sj?: )

Postat av: Matildha

har gillat din sida på facebook :D

Postat av: Danisa

SV: Är sjuk så ska bara kolla på film och på Andra avenyn :P

Själv då? :)

Postat av: Anonym

sv: följer dig nu :) blev nr 74! jg är med forever alone, så vi kan va det tsm ;D

Postat av: Alexandra fotar

glömde skriva namn och sånt, haha ;)

Postat av: Sara - Jag sminkar, jag pratar, jag är jag!

Jag vill önska dig en jätte bra alla hjärtans dag! :) Hoppas allt är bra med dig! :-)

Postat av: Stephanie Aminoff

Svar: Tycker alla hjärtansdag är sjukt fjntigt men jag "firar" på fredag med min kille :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -