Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0


Postat av: MadickenMarsh'

SV; inte mycket, självdå? :)

Postat av: neli

i helgen ska jag bara ta det lugnt.. har inget inplanerat =) själv? kram

Postat av: Elin

sv: Tack :D Jag vet bara att jag ska till Göteborg Horse Show imorgon :D

Postat av: Emmma

SVAR: Jadå, du med! men jag har haft lov denna veckan så jag får väll njuta av dom sista dagarna på lovet! jag har inget speciellt planerat, Själv har du kanske? :)

Postat av: LuzMarianaAngelika

Tack för kommentaren! Vacker blogg. :)

Postat av: Anonym

sv: ska träffa kompisar osv, själv? :)

Postat av: Elin

Hej!

SV:tack så mycket!Jag hade tänkt att mocka HELA min ponnys hage,hehe.Det ska bli kul(not).

Fin blogg!

Postat av: LIENE

Tack:) Jag har inga planer. Vad ska du göra i helgen då?

Postat av: linnea holmden

- jag ska njuta av sista tiden av lovet med pojkvännen :) du då?

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; nä faktiskt inte :S sj?

Postat av: Anne

Ah jo, ja vet också det:) Hihi okej:) Kramar

Postat av: hanna

jag ska vara med lite vänner :) ta igen tid som man har missat :) själv?

Postat av: Mask

Svar - ja, äntligen fredag! Sjukt skönt.

Nej, inget planerat förutom att packa, haha.. Ska till fjällen imorgon, så. :)

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: tack detsamma! Nja, ska till en kompis imon, själv då? :)

Postat av: Felicia

Sv: ja, verkligen skönt med fredag! jag ska imorgon åka till Marocko för första gången så det ska bli kul :) nåt inplanerat för dig nu när det är lov?

Postat av: R O N J A

sv: i helgen ska jag bara slappa :) själv? <3

Postat av: tove

sv: Ja, äntligen fredag! Vi har sportlov denna vecka så jag har varit ledig hela denna vecka. Ikväll ska jag mysa framför TVN enbart. Själv? :D

Postat av: Elin

Sv: Tack desamma!:)

Jag ska shoppa med kompisar och sova hos en kompis, du?:)

Postat av: tilda

sv: jag ska typ träna spela match och vara med kompisar:) dudå?:)

Postat av: Hannah och Bella

Hoppas att du får en underbar fredagkväll! :D

Postat av: Hanna

sv: tack dsm :) ja verkligen! Aa, ska iväg och kolla på en affär som heter hoppla som öppnar nära mig imorgon med en kompis och kanske shoppa ;) sj?:)

Postat av: E M M E L L Y

sv: Ja, faktiskt en hel del!

ikväll var jag på bio, imorgon blir det löpning, träningsläger, hänga med polare, gå ut och käka, söndag typ samma grej haha ;)

Har du några planer??

Postat av: sabina

neej de har jag faktiskt aldrig gjort.. hehe..:P har du?

Postat av: Sofie

sv: tack! aa :D jag ska bara umgås med mina fina vänner :) vad ska du göra? Kram

Postat av: jenlen

så sant, bra text

Postat av: Anonym

nej det har jag inte :) har du?

Postat av: Anonym

SV: Nja, inte direkt :)

GUD, vilken fin design du har :') Vilka redigeringsprogram använder du dig av? :o

Sjukt fin måste jag säga :)

Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Hade jag pengar hade jag lätt köpt den! ;)

Postat av: sofi

Gud vad söt du är, söt header!

Postat av: anna

jo de är bara bra sj då?

Postat av: zoomsisters (foto) / matilda

sv: Haha.. Inte ljugit, försöker hålla mig till sanningen, låter istället bli att räkna upp den grejen i så fall. Och jag är mig själv, men berättar långt ifrån allt! ;) sj?

Postat av: Anastasia

Svar; Ja, men jag förstår inte varför så många gör det?

Postat av: Hanna :*

Detsamma! :) Ska spela förrsta fotbollsmatchen på söndag, själv då? :)

Postat av: terese

sv; hm, ska träffa kompisar o ha filmkväll o sånt dudå? :)

Postat av: Anonym

kollar tv :)

Postat av: PESSYS

sv: härligt!! :D jodå. Några speciella planer? :D

Postat av: LIENE

sv: Så mysigt!

Postat av: Mikaela - Ponnyflum

Sv; Det låter härligt! :D Yes allt är toppen, själv då? :)

Postat av: Hanna :*

Okej :) Allt är bra, hur är det själv? :)

Postat av: Sofie

sv: Vi bloggar på blogg.se så vi ser det på vänstersida när man har loggat in!



aarå :D sj?

Postat av: Mask

Svar - haha, jaa! Sjukt härligt. Åker både snowboard och skidor, men ja. Åkning i backen blir det ! :)

Vad ska du göra på lovet (vad har du gjort?)? :)

Postat av: Förvirrade Morsan

vilken söt blogg du har =) gillar bilderna i din header :D

Postat av: malin

sv; Tack du, detsamma fina du!:)

Haft en bra vecka?:)

Postat av: Birta

sv; tack dsm :D ne faktiskt inte sj ?

kram !

Postat av: Elin

Sv: Trevligt:D

Postat av: K A J J A

sv. okeej :) det liknande bara ett ställe jag varit på :)

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; åååh va skönt :3 jorå allt är finemang! Sj? n.n

Postat av: Dan Thor

Sorry om jag inte kommenterat, på dina kommentarer.

Men din blogg SEGAR sjukt mycket :(

Postat av: E M M E L L Y

sv: Trevligt det med =)

Allt toppen. Med dig?

Postat av: Karoline TM

Jag tänker faktiskt bara vara hemma och sova idag och ta igen all sömn som ska tas igen efter skolan :) Ska du göra något rolig?

Postat av: danten89

Ja din blogg kör ett jättejobbigt script.

Ta bort det! :/ :D

Postat av: Anonym

aha, fan va mysigt :D

jadå hur e de sj? :D

kram<3

Postat av: Marie

Tack så mkt för din Kommentar på min blogg:) Har kollat in din blogg, blev riktigt imponerad av dina fina bilder. Du är ju jätteduktig på att fota:)

Ha en härlig helg. Kramizar!!

Postat av: Marie

Ska till min syster i helgen. Hon ska gifta sig om ett par veckor:)

Postat av: Andjela

Härligt :)

Jag var i skolan och tränade :)

Du då?

Postat av: Felicia

Sv: Jaha! Vi har lov iaf :D Tror jag klarar att ta bort det där lilla saken du påpeka ;D Men tack ändå :)

Postat av: Sabina

samma hääär

Postat av: Tanya - STOCKHOLM

sv: ja äntligen, och loooov :D

jag har nyss kommit in och imorron ska jag till stan, självdå? :)

Postat av: Jennifer

jo då helg är alltid skönt! dock har jag alltid helg då jag är arbetslös så jag är hemma hela tiden varje dag och det blir sjukt segt haha.

Hoppas du själv får en trevlig helg!

Postat av: Anonym

det är super ! wsjälv

Postat av: Mask

Svar - åh, vad mysigt! :D

Jorå, med mig är allt bra. Själv? :)



Åh, okej. C:

Postat av: Felicia

Ja, skulle behöva hjälp med att mina länkpersoner inte är med i rutan längre. Och sedan har jag en fråga: När man har gjort en transparent header, ska man ju ladda upp i png.. Men mina blir förstora så jag inte kan ladda upp dom, vet du hur man gör?

Länkar dig om du hjälper till :D

Postat av: Elin

Sv: Inte just nu, men tack som frågar!:)

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; va bra! Är du bra på att spela gitarr? Tänkte på din header ^^ Har en lika dan Gitarr faktiskt n.n

Postat av: Anonym

vet inte riktigt :D

hade nog behövt flytta ner menyn i samma höjd som inlägget, men vill inte att mina bildlänakr i menyn ska gå bort :O vet inte hur jag gör ;)

kram<3

Postat av: Emmelly

sv: Så bra!

Nä tack lungan =)

Postat av: Amanda

SV; Tack fina du!! Jättefin blogg :D Har inte planerat något speciellt, stallet som vanligt och tagga lov!!



MVH Amanda

Postat av: Anonym

lät lite som att du tyckte de behövdes?

Postat av: Anonym

aha nja vet inget nu :)

Postat av: M

Svar - yes. Trevligt! :D



Haha, njä, är helt okej-nöjd med min. :)

Postat av: Mask

Svar - Yes.. Trevligt! :D

Haha, njä, är helt okej-nöjd med min.. Men tack i allafall. :)

Postat av: Josse

Sv: Åh, låter finfint ! :)

Jo, gärna.. :)

Postat av: elin

hade gärna velat byta sida på det när jag skriver lite om mig själv och senaste inläggen och så,

sen hade jag velat ha antingen vit bakrund eller sån där newyork bakrund... kan du fixa det

?? :)

Postat av: Anonym

sv; Nope, inte just nu i alla fall :)

Postat av: Linnéa [DANS&FOTO]

SV: Visst är ugglor så sjukt fina? :D

Vad roligt!



Nej, men tack ändå! En annan tjej håller på och hjälper mig med ny header o design. Men kontaktar om jag skulle behöva hjälp! :)

Postat av: julia

vad ska du hitta på i morgon? :)

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: nej faktiskt inte, men tack ändå :)

Postat av: Tanya - STOCKHOLM

sv: nja hjälp och hjälp. letar efter någon erfaren som gör gratis utan att sätta ditt sitt bloggnamn och skit, inte för att ta äran men känns mer personligt utan de :D

Postat av: Anonym

svar: tack så mycket :D

Postat av: Alexandra-teckning och foto

Sv:Nej, men tack ändå!

Postat av: Jennifer

nej tack du, kan det mesta själv om jag vill förändra något och är just nu nöjd med den jag har :) men tack ändå!

Postat av: Jennifer

Sv. tack! du får ha en bra lördag.

Haft lov denna veckan så haft som helg hela veckan dock så har det som vanligt gått väldigt fort. Inget speciellt planerat förutom sy och plugg. Själv?

Postat av: Marie

Det var så lite så:) Ja, jag hade jättegärna fått hjälp med min Design, men vet inte hur man gör eller om det överhuvudtaget går. Tycker att Blogg.se har sååå tråkiga designers..:)

Postat av: Maja

sv: okej vad roligt :)

gör du det gratis ? :)

Postat av: neli

men gud va skönt med spa =)



hihi nej tack. jag är faktiskt nöjd med min design =) kram

Postat av: Elsa

sv; Åh, mysigt! :)

Inte just nu, men tack för att du frågar. Din design är ursnygg ;)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

trevligt :)

haha nej, elelr tror inte de. vrf frågar du? :)

Postat av: Jessica

sv' nej, aldrig! jag bloggar för min egen skull mestadels så ser ingen mening i att ljuga eller att låtsas vara någon annan :)

Postat av: Isabelle :]

Sv: Oj ingen aning faktiskt :P märker att due väldigt bra på att fixa designer ;)

Postat av: julia

sv: jag ska till stallet! :)

Postat av: kajsa

sann text!

fin blogg du har sötnos :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -