Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på.

Har inte hunnit fota än, så det får bli en och ½ egopic! ;D

Postat av: Angel ☆

Godmorgon!

Vad bjuder denna dag på då? =)

Postat av: Kissingthedarkness

Älskar ni också massa gifs-bilder / vanliga bilder och texter ? då borde ni kika in på våran blogg http://kissingthedarkness.blogg.se

Postat av: Jennie ♥

sv: vad heter teckensnittet som du har i rubrikerna??

kram

trevlig helg ♥

Postat av: tilda

sv: du kan ju fota typ istappar och himlen och typ löv och så:)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

haha du behöver ju inte gå där d är hel mörkt ;D

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

rolig bild :p



tror jag ska ut på en promenad strax. sj?

Postat av: Florina

sv: inte så mycket.svarar på kommentarer, sj?

Postat av: Lisa

Tack för din alla hjärtans hälsning!! :) Hoppas du hade en bra alla hjärtans du med!

Postat av: Molly

sv; Ja super :D :D

Vad gör du i helgen? :) kram

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Så lite så ! :D

Postat av: Nina

sv: strukturer är hur ytor är. alltså få med t.ex. både grus, något slätt och en trädstam på en bild.

jag fotar rätt sällan nu för tiden. fotar mer när det är varmt :) vad gillar du att fota mest?

Postat av: Alexandra

Följa varandra via bloglovin? :D

Postat av: Sanna

sv; jaa, du kan ju alltid spara det till sommaren.

Postat av: Sanna

sv; jaa, hemskt.



Söt uggla på headern ;)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

ficklampa är ett alternativ ;D

Postat av: nathalie.

sv: hm.. snön, himlen eller några fina mönster kanske? :)

kram.

Postat av: Anonym

SVAR; ja allt är bara bra, :D

själ?

Postat av: Alexandra

Så nu följer jag dig, blev nummer 47, kram :)

Postat av: Anna med A

ska baka en cheesecake :)

Postat av: Zozo

aha kanske råka trycka 2 ggr,de bra tack självdå?

Postat av: narges

åh va söt bild!

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Haha attans, jag fotar inte så mycket mer än vardagliga saker till bloggen så har inga bra idéer tvyärr :) Vad söt du är! KRAM

Postat av: Johanna

här är allt bra, själv då?

Postat av: Anonym

sv; Ok,tack:D

Postat av: Ella och Josefin

haha! vilken fin och rolig bild:D I vilket pogram redigerar du dina bilder?

Kram

Postat av: Marie

Hihi, vad sött! <3

Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

söt! :)

Postat av: IIRMA'

Vill du bli dagens awesome?

Klicka dig in på min blogg och anmäl dig,

kom igen nu, det tar 10 sek! :D

Postat av: Nina

sv: jag tar också typ bara macrobilder.

hur gammal är du? :)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Jaa hon är mitt ljus i mörkret! :D

- jadå det är bara bra ! :D

Själv ? :)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Det är min Lillasyster, det skrev jag i inlägget med.

Okej, :)

Postat av: Nina

sv: jag är också 17. blir 18 i år. har du fyllt 17 det här året? :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/



Hoppas du får en toppen dag! :D

Postat av: Miss Sunshine

Söt :D



Sv: Inga speciella planer hehe..Själv då? :)

Postat av: diana

sv: jadå bara bra sj? :)

Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: har du något djur, så kan du fota det :)

Postat av: Anna med A

ja! har du aldrig ätit en cheesecake? :)

Postat av: sofi

ahaa näe jag vet inte riktigt!:)

Postat av: Fanny

Sv; ja det är det :)

själv?

Postat av: Anna med A

Då får du ta och äta en, haha. det är super gott

Postat av: Anonym

sv: haha ja, jag tyckte den passade in ;)

händer idag? :)

Postat av: Anonym

har den nu men fattar nada :D

Postat av: Anonym

det var så lite så

Postat av: Anna med A

Nä :)

Postat av: Vendela

sv: nu har jag ju redan vaknat och så för längesen men jag gjorde mig iordning och gick till skolan :)



söt du är föresten! :D

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;när jag vaknade ska fixa mig och åka till skolan,själv?:)

Postat av: Anonym

sv; tack :D

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; till skolan ofc n.n

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: härligt! Hoppas du får en grym kväll! :D

Postat av: louise

-aha ok, de bra med mig också tack :).



Är det din gittar??

Postat av: carrobarrott

sv va bra :)

jo det e bara bra med mig sj då händer nått skoj i helgen?

Postat av: Mia

Kanon! :D Presenterar vinnaren ikväll :)



Vad gör du nu?

Postat av: Valdivia

Ska träffa en kompis snart :)

Ha en bra fredag! :)

Postat av: madeleine

- ja här med :)

Postat av: S I L V I A

sv: Kan du inte visa på ett inlägg hur man gör? :D

Postat av: Emma

Hej! Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression. Den dagliga kampen mot ett bra liv.

Säg till ifall du vill göra länkbyte eller bloglovinbyte.

Kram!

Postat av: Anonym

Haha vad cool!

Gör du lätta designer?

Du kan ju fota ute, det är super fint väder ju! Kanske träd eller gator?

Postat av: ewe

Haha vad cool!

Gör du lätta designer?

Du kan ju fota ute, det är super fint väder ju! Kanske träd eller gator?

Postat av: Tove

sv - jag ska bara slappa :D



Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Heej! Kolla gärna in min blogg om du är intresserad av Loreen Talhaoui! Finns fullt med bilder, videos och massor med annat skoj! Kika in nu! PUSS! ♥



http://loreen.blogg.se

Postat av: Sara

Hm, vet inte riktigt, men jag tycker det är fint att fota blommor :)

Postat av: Thessie

- haha!

Postat av: Ronja

Cool bild!

Postat av: L I N N - TÄVLING IGÅNG!

Det tror jag! :)

Postat av: Anonym

hihihi ja men ja :D

när du kommenterar den kollar jag den, sen iblkand när jag har mycke tid, kolalr jag allktid in dina tips ossv. :

kram<3

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Jag blev väckt av syrran, vi har hängt hela dagen typ och fotat ;D sj?

Postat av: Amanda

Hej allt bra? :)

Postat av: Felicia Karlsson Larsson

sv; haha, va bra då!

när jag vaknar så brukar jag kolla på film!

haha, om det va det du undrade.. :D

vad händer när du vaknar själv då? :D

nice pic förresten! :D

Postat av: Linda

du menar att dem tagit pengarna du tjänat där. Men dem har inte tagit pengarna från kontokortet för det går inte (;

Postat av: Sofia

Ha en fin fredagskväll :)

Postat av: cajsa♥

gillar din blogg! väldigt fin :)

Postat av: Sarah - Mitt liv i foto!

Söt.

Postat av: Mathilda

Sv: Hahah, inte så mycket ;)

Postat av: Nathalie

Hej! Allt bra ?? :) kram

Postat av: Sara

Så fin du är :)

Postat av: lindy

fin blogg! har precis fått hundvalpar och undrar om du kanske är intresserad av att köpa en liten? ;) om inte så vad händer idag då? :) gud vad söt du är!

Postat av: Emma

Shit vad söt du är :o

Postat av: lina

hehe rolig bild :3

Postat av: kim

Ja, de gör jag :) ibland iallafall! haha själv? :)

Postat av: rebecca

nja, ibland kanske :) du borde lägga ut fler bilder på dig! du är ju så himla söt!

Postat av: Malin

cool bild! (:

Postat av: Molly

söt blogg du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -