Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Äntligen är det helg!

Äntligen är det fredag, skolan är slut, och jag älskar när det närmar sig fredag, för då känner man bara HEEEEEEEEEELG! :D
Så kan man spendera mer tid här också! :))

Postat av: madeleine

- jaså? åh, semla som är så gott :O

Postat av: Angelina

sv: jo det är sant.. btw hur gammal är du? :)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Okej :P

Det blir lugnt, plugga lite och njuta av mina sista lediga dagar, och så jag tatuera mig på söndag :)

Själv ?

Postat av: Anonym

Var gärna med i dagens blogg!

Postat av: Mia

Idag blir det att förbereda för kursstart på måndag, se Big brother och ta det lugnt :) Själv?

Postat av: julia

skönt med helg, vi har sportlov i gävle också!! :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: haha, okej men du har väl också text i din blogg? :P



Önskar dig en fortsatt trevlig dag! :D

Postat av: rebecca

bara va hos pappa, dudå ?:)

Postat av: karolinajonsson

I helgen ska jag hälsa på en vän som jag inte träffat på väldigt länge :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: haha, ookej alla gillar olika men 20 rader var väl lite väl överdrivet sagt? :Pp

Postat av: Anna

Sv: tack desamma !

I helgen ska jag väll itne göra något speciellt så, sjdå ? :)



kram!

Postat av: Emilia

sv: Ja, äntligen helg! Även att jag har haft lov hela veckan ;)

Har inga speciella planer förutom att va med kompisar. Har du några speciella planer?

Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Jag fyller år idag så ska fira mig med min familj =)

Postat av: Amanda - Tävlingar, Mode, Shopping och Livsstil!

nädå:) allt väl? :)

Postat av: Becka [fotoblogg]

sv; Taaaack undebara! :D

Postat av: bellaml ♥

sv; Detsamma, jo jag har lite planer för lördag då jag ska iväg och shoppa lite för måndagen då min skola börjar igen. själv då? =)

Postat av: Michelle MK

Sv. allt är bra med mig, hoppas att det är detsamma med dig ;)



skönt med fredag!! :)

Postat av: Emma

Jag jobbar just nu och ska jobba tills inatt :( så det är det jag ska hitta på! vad ska du själv göra?

Postat av: tone

ja men det förstår jag, men vad kan du göra asså jag menar så att jag inte säger något som är alldeles för svårt!:)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

jag är samma person utan för bloggen som jag är i, du då? :D

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Heej!

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?

Det enda du behöver göra är att skriva ”Jag är med” här: http://evvesliv.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-v8.html#comment

Kramizar Evve!

Postat av: ALICE

sv; hm nej det har jag inte, det skulle bara kännas jäkligt onödigt? jag har liksom min blogg för att skriva om MIG och vad JAG tänker på, varför då skriva om något man inte är? ;) dudå?

Postat av: Emelie (:

sv: Allt är bra med mig också ;) Vad gör du? :)

Postat av: Isabelle :]

Sv: Hehe nej inte direkt :P har du det eller?

Postat av: hhanna-

Sv: Jag vet, men jag skulle aldrig göra det! ;)

Postat av: Frida, Alice, Linn och Sandra

Sv;



Nej, vi är helt enkelt oss själva på bloggen och fejkar ingenting :)

Postat av: Sofia - FOTO

Sv: Jag svarar på kommentarer och läser bloggar! Vad händer i helgen? :)

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: ligga och sjuka mig, sjdå? :)

Postat av: Fanny

Vilken fin blogg du har :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

ska ba umgås med min bror,sj? :)

Postat av: Nicole

Hm, nej jag har nog inte låtsas vara någon annan, hihi!



Vad ska du göra ikvällrå?:)

Postat av: Malin

Hej!

Super fin blogg! :)

Hur gammal är du? :)

Hoppas din helg blir härlig!

Postat av: emma

sv. tack detsamma söta du! :) nej jag har nog inte planerat nått. ska bara ta det lugnt. sjdå?

Postat av: Julia

Postat av: Johanna Forsberg

Sv; tack detsamma! Nepp ingen plander, självdå? :D

Postat av: julia åhlberg

råkade skicka en tom kommentar innan.. svar; har inga speciella planer inför ikväll men har väl tänkt mig en fredag som spenderas i soffan med min familj och kika på något bra på tv! :)

Postat av: Anonym

sv: Ja tack detsamma! :)

Planer för helgen är väl att sova så mycket som möjligt innan skolan börjar ;) själv då?

Postat av: Linnéa [DANS&FOTO]

SV: Imorgon fyller min bror år, och på söndag är tanken att baka cupcakes med en kompis! Har du några planer inför helgen då? :)

Postat av: Marika

Nä jag är alltid mig själv i min blogg, gillar man de inte så behöver man inte läsa:)

Postat av: Alexandra-teckning och foto

Ikväll blir det chill med tjejerna, ska se en film!

Sj? Var gjärna med i Veckans Blogg! =)

Postat av: Linnéa

Yes!! Det är fredag!

Min planer är GHS on lördag och på söndag blire stallet. Dd? :-)

Postat av: Elsa

sv; Tack, jag sak vara med kompisar oså :) Vad ska du hitta på då?

Postat av: julia

sv: nja,inte direkt.har du?

Postat av: Anonym

sv; Tack, detsamma! Nej, ingenting planerat. själv?

Postat av: Liza★

sv; Ska nog vara hemma och ta det lugnt, självdå?

Postat av: Maja

sv: jag hoppas med att den blir bra :)

ja jag ska åka snowboard men min kompis, vad ska du göra själv? :) helg är alltid härligt!!! :D

Postat av: Simona

sv: yes, allt bra här! :)

sj?

Postat av: Josse

sv: Njae, faktiskt inte. Ska bara titta lite på tv med familjen lite senare, och kanske chatta lite med några kompisar. Självdå? :)

Postat av: nanna

jaa, abslout! hur är de själv? :D

ställ gärna en fråga i frågestunden ;)

Postat av: elin

nej men blir väl bara kompisar! själv ? :)

Postat av: Isabell

Sv: Tack detsamma :) Tyvärr blir det mest jobb för min del :( Du då vad ska du hitta på för kul i helgen? :D

Postat av: Ronja

Sv; Tack, detsamma! :) Jo, precis!

Nej, faktiskt inte. Du då?

Postat av: lisa

Inget planerat men ska nog vara med minaa underbara kompisar, sj?

kram!

bloglovinbyte?

Postat av: sofia, foto ♡ vardag

Jag ska ta det lugnt, vi ska få gäster imorgonkväll :) Sj?

Postat av: Hanna

Älskar fredagar, visst är det skönt ja <3

Har du haft sportlov ännu då? :)

Händer i helgen då?

SV: Härligt, mår väldigt bra.

Jag fyller 13 i år, hihi!!

Kraam <3

Postat av: CASSANDRA - TÄVLING

sv; tack detsamma :D ja det blir fest, själv?

Postat av: bbecka

sv: jaa, sjukt gött!

jag ska till göteborg på horse showen och sen träna på söndagen! :)

vad ska du göra i helgen då?

Postat av: Mizel Eriksson

sv: tack detsamma :)



Ja imorgon ska jag iväg på en hästshow, dudå? :)

Postat av: Julia

sv: är en 98 ! :)

Postat av: linnéa nilsson

Huh?

Postat av: E L I N F E L I C I A S

- nej, dudå? :)

Postat av: Lovisa

Sv: Tack, du får ha en bra fredag också!! :) Jaa, äntligen helg, har faktiskt längtat efter den här helgen i ungefär ett halvår haha, jag ska till New York ;) Har du något planerat?? :)

Postat av: Jackie

sv; Tack allt bra med mig. :)

Postat av: Mikaela - Ponnyflum

Sv; Tack, detsamma! Nja, ska mest ta det lugnt och vara i stallet. :) Du då?

Postat av: Sofie

sv; tack! Ska chilla hela helgen haha! ;)



Sjukt cool design du har ;) Har du gjort den själv?



Kram!

Postat av: Anonym

tack dsm :D

ska nog bara chilla, kasnke träffa nån sjdå? :D

krm<3

Postat av: Johanna Öberg

ja freeeedaaaag^^

Postat av: Malin

Kul att du svarade! :)

Jag är -98 ;)

Är det du som är på hedern? Och Skulle du tycka det vore nått att följ mig på blbloglovin? Jag följer gärna din blogg ;)

Postat av: catta

Vad ska du göra i helg ?

Postat av: mia

hur lägger man till en bild som rör sig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -