Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Anonyma kommentarer.

Jag vill uppmärksamma er på att ni måste skriva in era adresser och sånt själva, det sker inte automatiskt då jag har egen domän.

Sen vill jag tacka er för alla underbara kommentarer ni skriver, och jag håller på att skicka svar på er då jag tycker att alla förtjänar ett svar! :)



svar till Anonym1 : åh, tack så jättemycket! Hela designer tar jag betalt för men lite småfix kan jag göra om ni gör en länk på bloggen till mig! :)
Men för mer information så kan ni kontakta mig på:
[email protected] !



svar till anonym2: Åh, tack så jättemycket för din söta kommentar, synd att du inte angav namn men åh, tack så jättemycket och jag är glad att du gillar den! :)
Det är sånna här kommentarer som gör att man blir riktigt, riktigt glad som bloggerska!

Postat av: Karolina

Sv: helt okej, borde nog ha stannat hemma idag men :) sj då?

Postat av: Linda

Sv: Tack för tipset :D

Postat av: hanna

haha nej gud nej , jag tycker om att träna :)

Postat av: Linda

vadårå?

Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Ja gärna :) vill du ändra en annan sak åt mej också ? he dit en annan profil bild

Postat av: Karolina

Sv: haha ja det råkade bli så :)

Postat av: ♥ Mina awesome foton

svar: fast om vi säger så här, du tjatade ju på mig, fast jag svarade typ samma sak hela tiden, det va rätt jobbigt, så inte konstigt att jag verkade sur när du tjatade på mig.

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Önskar dig en toppen dag :D

Postat av: SaraH

Det är jag som är anonym 2 Jag hade skrivit i namn och det med det försvann! :(

Postat av: Tove :)

sv: okej, en NikonD3100, är lite nybörjare så började med det ;)

Fotar du varje dag? :)

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Jag går andra året på gymnasiet! :) du själv? Okej vad skönt, jag får lov nästa vecka :)

Postat av: Camilla (Milliz)

Nej inget speciellt, ska nog ta dte lugnt. Det ända som är inplanerat är väl melodifestivalen haha :)

sjd?

Postat av: P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

- jag ska väll festa eller nått :) själv då?



Var gärna med i min tävling där man kan vinna en valfri ear cuff! Det är lätta regler, kika in här: http://playe.blogg.se/2012/february/utkast-feb-16-2012.html#comment

Postat av: ☮ M A J A H B ☮

Sv: Blir nog att ta det lugnt & mysa & kolla på film med pojkvännen, själv då? :-)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

ahah det e lugnt ;D

såg riktigt bra ut ;D

Postat av: IIRMA'

sv; Inga speciella planer för helgen, min bror kanske kommer hit med hans tjej så jag ska väl mysa med dom då. Annars ska jag försöka bli frisk!

själv då? :)

Postat av: Sara

Bara toppen!

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

okej ;D

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

Varsegod! :) jag var nyss ute o fota vad tkr du om bilden? :)

Postat av: Johanna

jag kommer fortsätta besöka om jag finner inläggen intressanta å än sålänge tycker jag det :)

Postat av: XTIO /Andreas Söderberg

Man måste väl jämt skriva sin adress? :P



Sv, hejsan. nja jag spelade typ ^^ sj?

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

tack för tipset! först hade jag ingen alls men folk bruakr sno mina bilder så ångra mig o satt nere i hörnet men tyckte det störde mer än där uppe :p men ska ändra

Postat av: Johanna

Kul med såna kommentarer :)

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

okej tkr du jag ska göra min mindre? :p

tkr det är lätt o psa bort ju :p

Postat av: Ida

Svar; Kollade på Dead silence och Disturbia :)

Postat av: rebecca

okej, :)

Postat av: Maria en Norrlandsblogg

vA KUL :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Exakt hahahahah :P

Postat av: Ida

Svar; Jadå :) själv?

Postat av: Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

säg gärna vad du tycker om mitt första videoinlägg!

http://amandapersson.blogg.se/2012/february/videoinlagg-wow.html#comment :D

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack! :)

görs?

Postat av: Jennifer Ljungquist

jag mår också bra, hur har din dag varit ? Kram

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

ja det var ju det jag mena :p

Postat av: Jennie ♥

sv: idag händer iinte alls mkt :) ska gå och möta sambon sen på hans jobb. durå?

kramis

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, lyssnar på musik :)

har du nå' favorit låt?

Postat av: Moa Mildén

http://mildenuknow.blogg.se/2011/august/finaste-hunden.html#comment



Sådär ;)

Postat av: L I N N - TÄVLING IGÅNG!

Nej inte vad jag kan komma ihåg, men tack så mycket glad jag blir! :D

Din är super fin den med :)

Postat av: Anonym

sv: jag vet inte men tack så jätte mycket och detsamma :)

Postat av: Solav

Jisses vilka vackra bilder! :D

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

oj hade tänkt göra de men tryckte väl på publicera när tog alla, ska ta bort den nu :)

Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Hej, är allt bra?:)

Kram♥

Postat av: Anonym

okej hehe

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Teknikprogrammet med inriktning teknik och design :) du?

Postat av: Anonym

sv; okej :D

Postat av: Molly

sv; Yes ska vara med vänner. :)

durå ? ska du se mello?

Ha en bra dag!

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej!

Vet inte, men det skadar inte att säga det flera gånger ;P Tack förresten!

Postat av: tone

ja imorgon tjejkväll, lördag familjen söndag kompisar sen sova hos en emma eftersom det är studiedag själv?:)

Postat av: diana

sv: nej inget speciellt planerat sj? :)

Postat av: Anonym

nice !:)

Postat av: Deqa

Sv:Det var så lite! ^^ Har massor med plugg så ja. :)

Postat av: ♥ Mina awesome foton

svar: jo, du tjatade ju en massa om hur jag tycker du ska ändra din design, och jag svarade samma sak hela tiden, att du får ha din design som du tycker,

Postat av: Angelina

sv: jo tack det har jag haft :)

Postat av: Enya♥

Sv; super :D själv?

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; aa de har du ^^

Postat av: ida♥

sv: haha, samma här faktiskt, bara kompis-gifta :D



jag fick sportlov idag! så jag ska bara slappa. dudå? :)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- härligt ! :D

bara bra med mig med ! :D

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: jaa ganska bra :)

Kan vi göra länkbyte på söndag ? :)

Har nog 600 då :)

Postat av: Tove

sv - samma här :)



några planer inför kvällen? :)

Postat av: Anna med A

Kom nyss hem :)

Postat av: S I L V I A

sv: det vanliga, skolan! Själv? :D



Hur har du gjort gubben vid sidan om som ser ut som dig? :D

Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

haft en bra dag? :)

Postat av: Emmy (whitesnowman)

Hellu, hur mår du idag? ^^

Postat av: anilorak

sv: fin blogg allt bra? :)

Postat av: elin ツ

sv ; jarrå händer väl ;p

Postat av: Nina

sv: okej :) funkar den bra då?

Postat av: Florina

heej. Fin blogg, allt bra med dig?



har en liten "tävling" på bloggen där alla som klickar på den öveersta länken vinner en länk på min blogg :)

kram!

Postat av: elsa nyström

svar: Japp, all by my self :)

Postat av: hanna ♡

tack så mycket snälla du! :D

Postat av: sandrafagerberg-

alltid lika roligt med gulliga kommentarer :)

nej inget planerat, vad ska du göra idag? :)



Postat av: Karin

Vad bra! :) Följa varandra på bloglovin eller blogkeen? :)

Postat av: Sanna

sv; äta middag med Emma.

Postat av: J

Tack detsamma du!!!

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;okej :D

jag vet faktiskt inte, tycker att din blogg är fin och bra som den är! :D

kram!

Postat av: Olessia

=))

Postat av: Mia

hehe okej :) För min del blir det en lugn kväll med te och tv-tittande :D

Postat av: julia

sv: 6an:) vad går du då?

Postat av: rahel

sv: typ inget, ska bara städa hela dagen så att det blir rent, hahaha brukar inte städa så mycke ;)



Vet inte om jag har frågat det här men hur gammal är du? :)

Postat av: sandra

sv: vad har du gjort idag?

Postat av: Anonym

fin blogg kolla in min melissasbiitch.blogg.se

Postat av: S A N D R A S F O T O N

allt bra? :)

har även en fototävling på min blogg, kom in och anmäl dig!

Postat av: S A N D R A S F O T O N

svar: jo allt är bra med mig här!

Postat av: julia

sv: jaha okej:) kul?

Postat av: julia

sv: hm...att fota saker ute sitter aldrig fel.men annars kan du ju fota närbilder på olika saker i ditt rum t ex.:)

Postat av: julia

sv: imorgon har vi i klassen anordnat ett disco,så blir att vara där hela kvällen,sen vet jag inte.vad ska du göra?:)

Postat av: - SUUPERMAN ,- amanda

Hej! Hittade din blogg på en annan sida, sjukt bra inlägg och du skriver verkligen suveränt! Och bilderna är sjukt bra de också!

/ amanda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -