Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

december 8

I dagens lucka har ni chans att vinna ett presentkort värde 250 kronor hos modekungen.se! 
Det enda ni behöver göra är att klicka på denna knappen

och lämna en kommentar! :)
Jag har även bestämt att alla vinnare dras den 24 december! :)

så som en liten julklapp skrivs alla vinnare ut då! :)
 
n

Postat av: Nicco

Jag är med och jag har tryckt på gillaknappen :)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Pauline

God Jul och Gott Nytt År Felicia :)
Skulle vara jättroligt att vinna en sån bra grej som ett presentkort :D Alltid bra att ha och man får välja själv vad man vill ha för ngt! Hoppas på tur! / pauline

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Maria

Jag är med! :)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Ellen

Jag är med och har gillat! :D

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Sofie Altuntas Lindholm

Gillar redan pa FB med samma namn som ovan <3

HOPPAS

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: H A N N A ❤

Jag är med!
Gillat på facebook, Hanna Andersson. ;)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Ida

Jag gillar redan på FB - Idaa Vinterstorm.

Kram =)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Emma

Jag är med ! :)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Anonym

Hej! Är du ett fan av Hunger spelen? isåfall tycker jag du borde kolla in min ny startade blogg på: http://hungergamesblog.blogg.se/ Hoppas du kommer gilla den! :D

Postat av: Isabelle

Är gärna med!
Har tryckt på knappen: Isabelle Marie Flink

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Ellie

Jag är med:)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Emma Lannebrink

Hej. Allt bra med dig? Hoppas du får en mysig lördag :)
kram

Svar: ja, allt är faktiskt hur bra som helst! :Dsj? :)
Felicia

Postat av: Berta K

Jag är med! Har gillat också :)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Johanna Falk

Jag är med !

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: jennifer

Vet inte vad jag ska kommentera men jag gillar iaf ^^ snygg blogg btw!

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Caroline

Har gillat :)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Anna Sörlin

sv; okej va bra :) det är bra med mig också!

Svar: härligt! :D
Felicia

Postat av: Katja Själander

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om presentkortet! Kram. Katja S

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Katja

Jag är med! :)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Fredrika

Kul tävling! Har gillat ;)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Marie&Noel&Matheo

Jag är med och tävlar! =)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)
Felicia

Postat av: Anna

Gud vad kul! Jag är med, har gillat :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Natacha Rubensson

Jaag är med:)

Svar: kul att du är med och deltar! :)delta gärna i dagens lucka också! :D
Felicia

Postat av: Emelie

Jag är jätte gärna med! :D

Svar: kul att du är med och deltar! :)delta gärna i dagens lucka också! :D
Felicia

Postat av: Emma Ek-Granstrom

jag är med, har gillat sen tidigare oxå :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: alice alfredsson

jag är självklart med, har redan gillat på facebook

Svar: kul att du är med och tävlar! :)delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: frida

jag är med :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: vendelachantelle

Jag är med! jätte bra tävlingar!

Svar: kul att du är med och tävlar! :)delta gärna i dagens lucka också! :)
kul att du gillar dem! :)
Felicia

Postat av: Amanda Persson

jag är med!
gillade på facebook från dagens lucka! :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Sophie

Jag är med och tävlar! Gillar redan på facebook! (Sophie Persson) =)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)glöm inte att fortsätta delta i mina luckor, alla är fortfarande öppna! :D
Felicia

Postat av: Ulla

Jag är med idag oxå!

Svar: kul att du är med och tävlar igen! :)glöm inte att fortsätta delta i mina luckor, alla är fortfarande öppna! :D
Felicia

Postat av: nicole kestola 15 år

JAG ÄR ABSOLUT MED!!
gillat på fb : nicole kestola @ fb

gjort inlägg på min blogg också (hoppas det ger extra) lånade en bild ifrån headern, satt ganska länge med bilden så du kan ju ialla fall ta en titt :D

:http://nikkki.se/2012/december/alla-tavlingar-avslutas-24.html#comment

herregud vad jag vill vinna hihih, håller tummarna!! :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :Dglöm inte att fortsätta delta i mina luckor, alla är fortfarande öppna! :D och roligt att du gjorde ett inlägg, självklart ger det ett litet extra plus, fint inlägg var det också! :)
Felicia

Postat av: clara

gillat och jag är förstårs med!
hoppas på vinst..
[email protected] kramkram

Svar: kul att du är med och tävlar! :Dglöm inte att fortsätta delta i mina luckor, alla är fortfarande öppna! :D
Felicia

Postat av: ericabjörkander

Jag är med!
kul med kalender, funderar på att göra samma sak nästa år, tack för insparation (och hur det nu stavassss?)
har gillar förresten också:)

Svar: kul att du är med och tävlar! :Dglöm inte att fortsätta delta i mina luckor, alla är fortfarande öppna! :Dhihi, nemasproblemas! ;D
Felicia

Postat av: johanna gullberg

jag är verkligen med, världens bästa tävling! :D

Svar: kul att du är med och tävlar! :Dglöm inte att fortsätta delta i mina luckor, alla är fortfarande öppna! :D
Felicia

Postat av: Julia

Har redan gillat, så är med och tävlar :)

kram <3

Har redan gillat, så är med och tävlar :)

kram <3

Har redan gillat, så är med och tävlar :)

kram <3

Har redan gillat, så är med och tävlar :)

kram <3

Har redan gillat, så är med och tävlar :)

kram <3

Har redan gillat, så är med och tävlar :)

kram <3

Har redan gillat, så är med och tävlar :)

kram <3

Har redan gillat, så är med och tävlar :)

kram <3

Har redan gillat, så är med och tävlar :)

kram <3

Har redan gillat, så är med och tävlar :)

kram <3

Har redan gillat, så är med och tävlar :)

kram <3

Har redan gillat, så är med och tävlar :)

kram <3

Har redan gillat, så är med och tävlar :)

kram <3


Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Ida Björnfot

Jag är med!

Svar: kul att du är med och deltar :)
Felicia

Postat av: Michaela

Vilken grym vinst, här är jag gärna med och tävlar!
Gillar på fb: Michaela Lindh
Kram!

Svar: kul att du är med och tävlar! :)glöm inte att luckorna är öppna tills den 24:e december! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -