Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Omnomnomnom!


Postat av: Maddez ♥

Hej bruden !

Hoppas allt är bra med dig ! :)



Kolla gärna in min tävling jag just nu har igång;

http://maddez.blogg.se/2012/april/tavling.html#comment

KRAM♥

Postat av: JOHANNA ANDERSSON

igår var jag på fest, idag har jag också varit på kalas, dock 50-års haha, men det var trevligt! vad händer på valborg? :)

Postat av: Isa

ååå vad gott!!!



Sv: hihi så lite:D

tack desamma:D

Postat av: Malva

- Jag har bara vart hemma, typ. Själv?

Har du pommes frites på pizzan? :D

Postat av: Stinaa :;)

Vill du bli dagens blogg?

kika då in och kommentera detta inlägg:

http://stinaahlin.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-1.html#comment



kram.♥

Postat av: Anonym

Nice;)

Postat av: M I N I I Z Z A

festade typ hela helgen, själv då:)?

Postat av: Annika

Pommes på pizza, är det gott? xD

Postat av: Jenna

Hejhej! Kikade in på din blogg lite och ser att du är intresserad av fotografering. Vad kul! Vill då tipsa dig om en fototävling på min blogg där man kan vinna en värdecheck hos tvspelsweb.se! Det vore kanonkul om du ville vara med och delta, det är inte alls krångligt. Det enda du behöver göra är att posta din bild i ett inlägg och länka till mig, tvspelsweb samt ett pris. Kolla in på min blogg och scrolla ner lite så hittar du tävlingsreglerna. Hoppas du vill vara med, speciellt med tanke på att du är en sån duktig fotograf!



Kram på dig och ha en fortsatt fin fredagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -