Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nytt på bloggen!



Postat av: ebba & isabella

har gjort ett inlägg om taskiga kommentarer , svara gärna på frågan i inlägget ? :)

Postat av: ebba & isabella

sv : tycker det med :)

Postat av: danten89

Jag festar utan alkohol iallafall =)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: det har du typ frågat 4 gånger :p

Postat av: matilda

fin bild

Postat av: -'Amanda |

sv; Jag gör det ikväll :) ! En fråga bara; gör du de delar jag sa eller gör du en heeelt ny bloggdesign med bakgrund osv? :) För jag vill inte ha någon färg utan vitt och svart text, haha simpelt och bra och om jag vill byta så är det ju bara och ändra koden? :) men kan maila den sen? :) ha en bra kväll!

Postat av: Liza - TÄVLINGAR

VINN SNYGG T-SHIRT VÄRD 399KR!!

http://tavlingcompetition.blogg.se/?tmp=26165647

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: 1500 - 1800 är vanligast :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: gör tyvärr inte länkbyten :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: yes :)

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

sv: Otroligt många djur har dem där! ;)



kolla gärna in på min kategorier med djur så finns det en del bilder där ifrån :D

Postat av: Simona

sv: i helgen ska jag shoppa & så, själv? ;D

Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

Fint! :)

Postat av: Linnea

Sv: ungefär 100-120 unika, hur många unika har du? :)

Postat av: Moa

Okej :)

Postat av: Linnea

SV: oj! Förstår det för du har en underbar blogg!



Men vill du ha ett länkbyte med mig endå? :)

Postat av: Lovisa D

Fin bild;)

Postat av: Linnea

Sv: okej, jag förstår dig, ha det bra, kram! :)

Postat av: -'Amanda |

sv; Nä? Alltså bara de sakerna som jag mailade om :)

Postat av: danten89

Okey?=)

Postat av: Inez ♥

Jag frågade ju om du kunde hjälpa mig med min design och du svarade på min blogg..



Och jag blir super glad om du hjälper mig!! =)

Postat av: wilma<3

Hej din blogg är så kul! Följer dig på Instagram nu :D

Postat av: Elisabeth

Fin bild =)

Postat av: Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

okej ;D

Postat av: sandra

Ja, och speciellt sånna som hoppar!

Postat av: Sofia

önskar dig en bra fredag! :)

Postat av: sanna

Hej sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

Postat av: Mary

Sv:desamma! Hoppas du får ha en fortsatt trevlig helg!

Fin blogg!

Postat av: Juni

Tack, allt bra? :)

Postat av: Camilla

660 , =)

Postat av: Anonym

Fina kort du tar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -