Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Ett awesome tips inför sommaren!


Postat av: terese

smart!

Postat av: - bbella aka huuynh ::

Få flera läsare in till din blogg ? anmäl dig på min awesome tävling !

länk: http://bellahuuynh.blogg.se/2012/april/tipsad-3-415-.html#comment - lycka till

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

felicia, jag vet att du hjälpt mig en gång innan, men nu e de typ kris,

jag undrar om du vill fixa nårra saker i min desing? asså bara så typ snabbt?

Gratis?

isf skulle jag vilja fixa

'texten i min meny är helt blå och typ länkad' om du ser fattar du



och sen vill jag gärna ha en personlig meny

och då vill jag att den ser ut såhär:

(Asså de är kategorier)

såhär vill jag isf ha de :



SHORTIE

-Minnen för livet! ♥

-Min älskade pappa ! ♥

-Allt möjligt!

-babbel-tova!♥

-Om mig! ♥

-egoegoego c;

-Kontakta mej!♥

-Känslor/tankar! ♥

-Video's!♥

FOTO

-övrigt♥

-vatten♥

-modellbilder♥

-natur♥

-blommor♥

-BILDBOMB♥

BLOGGEN

-Tävlingar!♥

-Utmaningar!♥

-Frågestunder! ♥

-design tips

-Bloggen ♥

-Mobilbloggar/tidinställda!♥

-listor & massa shit!♥

-Tävlingar!♥

-Onsdags frågan!

-Utmaningar!♥

HUMOR

-Flabb!♥

-Fressto! ♥

-Barba-familjen! ♥

-inget liv ;) ♥

-Random stuffs! ♥

MODE & STIL

-Outfits ♥

-Shopping/vill ha! ♥

MIN ÅSIKT

-Hiss/Diss ♥

-Tova's musikstil!♥

-Tova tipsar! ♥

-Tova's musikstil!♥

ALLTING

-citat♥

-Dagens...♥

-Dans , dans & mera dans!♥

-Högtider & shit..

-Y0! vah händer ja00?

NI

-Jag frågar er!♥

-I'll Help U!♥

-mail/idolbilder/fina grajooor:*

-svar på kommentar! ♥

-Länkbyten!♥



Tror du att du ahde kunnat fixa de? :D

skulla vara så sjutk glad, hade inte kunnat visa känslan lixsom!

Men du fattar va jag menar med de med kategorierna va? :)



de med '-' på är själva kategorierna och de med STORA BOKSTÄVER är rubriken innan kategorierna kommer, aa, trorufattar :)

kram<3

Postat av: Elin Sandelin

sv: förlåt för det sena svaret. Nu börjar jag blogga igen, på riktigt! Jag hoppas du haft en fin påsk! :)

Postat av: Anonym

WOW VILKET TIPS!!!!! det har ju verkligen ingen kommit pa forut!!!!! javlaaaaaar


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -