Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vart är alla andra skal?

Nu är det två skal till som väntas, alice's skal. Samt mina displayskydd och julklappen till mamma :) hoppas de kommer snart! :) de ska som väntas är som sagt var alice's. Ett turkost och ett rosa ska det vara! :) och idag droppade det sista skalet till mig ner i brevlådan! Verkar som att de skickar ett varje dg? Värt ;p. Ajja, här är en bild på det som kom idag :)

 


Postat av: Anonym

hejhej :)


URL: http://F
Postat av: Johanna

Sv; nepp, men nu är jag haha :D

Postat av: Johanna

Sv; Aa, visst :)

Postat av: Johanna

Sv; Snyggt de blev ! ha det så :)

Postat av: Bea

Sv: tack :) fint att du har menyn där nere som typ följer me ^^ HUr fixade du sån? :)

Postat av: Johanna

Sv; Båda är fina, men jag tycker den som du har bytt till :)

Postat av: Bea

Sv: hehe ja jag förstod de ^^ Men undra om du kunde skriva den eller visa vart du hitta den? :)

Postat av: Bea

Sv: okej jag förstår :) JAg hade nog sagt likadent x) Men du är grym på bloggdesign iaf :) kraam

Postat av: alice

NAJS! men vart är min fina skal? :'(

Postat av: Nikki Rae

pluggar! :D alllt okej idag? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -