Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

tääävling! :D

nu är det dags för en tävling! :D Det blir en liten minimini goodiebag :)

Ett sponsrat presentkort av värdet ca: 300 kronor ifrån http://damnheels.com/
och en liten överraskning! :)
Det enda reglerna som krävs är:
  1. gilla det här inlägget här eller här (längst ner i höger hörn)
  2. kommentera det här inlägget.
och om ni vill ha större chans:
  1. Skriv om tävlingen i eran blogg, samt ta med bilden nedan i inlägget.
  2. motivera varför ni ska vinna.
obs: tävlingen slutar 1/10-2011

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

är med :D

Postat av: essla

jag är med :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

jag har ju redan gillat !

Postat av: .

Jättefin blogg! Jag är gärna med och har gillat inlägget. Jag tycker att jag ska vinna för att jag har aldrig vunnit en tävling i hela mitt liv och det skulle vara kul att vinna någongång :P

Postat av: Julia

Jag har gillat och jag är med! :)

Postat av: rebecka

Jag är med, följer dig på bloglovin och jag ska vinna för att jag är lika bra som dig på att blogga:)

Postat av: Sara

Jag är med!!

Jag älskar din blogg, har dig på bloglovin' :)

Postat av: Linda

jag är med:D & gillar på bloglovin!

Postat av: emmaa'

jag är med :) har gillat inläget på bloglovin och har skrivit om det på min blogg här:

http://eendastemma.myshowroom.se/tavling/#comment



och jag vill vinna för att jag har seriöst inte vunnen en enda tävking i hela mitt liv, inte ens en dagens blogg .. så ah vill så jäätte gärna vinna!

så jag håller tumamrna och vinner jag inte så är det bara att gilla läget! kram ♥

ps. älskar din blogg

Postat av: ronja

Åh jag vill jättegärna vinna! Har gillat inlägget på bloglovin :D

Postat av: Tilia

Jag är med :)

Postat av: samsam

jag är med :)

Postat av: Wilma - I M A G O N S

jag är med! :)

Jag har gillat inlägget, jag skriver kanske ett inlägg :)

MOTIVERING: Jag har aldrig vunnit en tävling, eller, jag har vunnit en "veckans blogg" men inte mer.. Att vinna skulle göra min vecka! :)

Din blogg är bääääääääst :)

Postat av: sofia linnea - mamma till mio

gjort, jag är med!! Motivering: En småbarns mamma behöver lite extra glaumor i vardagen ibland, och få unna sig något, eftersom det verkligen inte händer varje dag! Jag skulle bli jätte glad om jag vann :D

Postat av: ellinor ♥

jag är med! :D

jag har gillat ditt inlägg på bloglovin också! :)

Postat av: sandra

gillat inlägget på bloglovin nu & är med o tävlar :D

Postat av: alice

jag är med :)

Postat av: Linda

Jag vill vinna för att jag förtjänar det ;)

Postat av: carolina - Tävling / Snyggaste sommarbilden

Jag är med, men hittade inte inlägget på bloglovin, så jag la bara till dig där istället :D



Jag vill vinna för att det är väldigt sällan det händer och det bästa som finns är ju små överraskningar!

Postat av: nadja

Jag är med! :) Och jag har gillat!

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Jag är gärna med och tävlar!



1. Gillat inlägget, blev nr 15

2. Kommenterar nu, för fullt ^^

3. Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/september/fotokobran.html

4. Motivering:

Med snart fem barn finns det inte pengar till allt,

då får man snällt ta det med en nypa salt.

Nya skor? Ja det blir ett par dojjor i gympastil,

dom vandrar jag i mil efter mil.

Snyggare skor, ja vi kollar på coop eller ica,

i nån annan affär kan jag inte kika!

Detta vore en extra slant att lägga på snygga skor,

skor som inte finns massor av där jag bor!



Kram Annika

[email protected]

Postat av: Lili

Jag är gärna med.

gillat inlägget på bloglovin,jag är nr16 som gillat det.



Hoppas på tur!

Postat av: isabella

Jag är med :)

Postat av: helena

jag är gärna med :)

nr 18 som gillar inlägget!



har länkat:

http://tavlingar.devote.se/blogs/12495326/minigoodiebag.htm



kram Helena :)

Postat av: Ann-Sofie-Mamma till Isak

Självklart är jag med och tävlar i din blogg. Du var är ju med i min tävling här.



http://www.futurum-nobis-est.com/2011/09/tavla-om-ett-valfritt-mobilskal-i.html



Kram! :)

Postat av: Rebecca

Jag är med! :) jag tycker att jag borde vinna för att jag aldrig vunnit i hela mitt liv trots att jag är med i tävlingar hela tiden..

Postat av: Jeanette Ståhl

Vilken fin blogg du har jag har gillat inlägget och tänker följa din blog på Bloglovin´. Hoppas du tänker följa min... Jag hoppas på tur helt enkelt för att jag tycker att jag är värd det!!!

Postat av: Ella von Melen

jag är gärna med! :)

Postat av: martina

jag är med! .. :))

tänker inte skriva nån snyfthistoria om att jag inte har råd att köpa nya skor eller att jag aldrig vunnit nån tävlig..

JAG ÄR MED IALLAFALL. :)

puss

Postat av: aniiiii

Jag är super ultra mega gärna med och tävlar! :D

Kram på dig finis! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -