Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

tre suger när det är uppdateringar :(

usch vad sur jag blir... tre.se uppdaterar och min mobil har då lagt av och vägrar skicka sms :( Mitt liv går under... Fast som tur är har man ju dator att sitta och blogga vid och chatta iaf (a)
och usch vad jag saknar er från min gamla klass ibland! Det var då underbara tider som sakta flyter bort i tomma intet.. Hoppas på en återträff snart! Hoppas ni har det bra! :)

Postat av: Johanna

Sv; Haha :), Åh tack, jag älskar hela din design :)

Postat av: Mandii

sv: Tack detsamma! :)

Kram!

Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

Postat av: Johanna

Sv; Funderar du på att byta header ? :)

Postat av: Anonym

tänkte typ att det bara är penseldrag som bakgrund typ, (fast den går väl att ändra senare?) och sen att det bara är länkar och inte kategorier och sånt :D

Postat av: Anonym

sv: amen gud så bra då :) funkar nått sånt?

Postat av: Cassandra

Sv; jaaa :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -