Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

min kära telefon ;*


Postat av: alice

byter väl header då.

tyckte väl att du kunde hjälpa mig med en header utan massa fånig reklam.

Postat av: Anonym

sv: aa :)

Postat av: Anonym

sv; jag har lagt till dig, lägger du till mig? :D

Postat av: malin [fotoblogg]

sv: åh tack :) din blogg är också fin!

ska vi följa varann med bloglovin?

Postat av: malin [fotoblogg]

sv: vad skoj :D säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!

Postat av: andromedas photo

Jo men det finns på vänster sida där det står typ 25 followers, tryck bara där ;D

Det är över "presantationen om mig själv"

Postat av: alice

så, nu är den bytt. nu vill jag inte höra något mer om detta punkt slut.

Postat av: malin [fotoblogg]

sv: nej jag gör inte länkbyten :)

Postat av: malin [fotoblogg]

sv: så bra =) jag har lagt till dig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -