Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Hehe, äntligen kan man ladda upp bilder via mobilen! :D

Äntligen är iphoneappen till blogg.se här :D så nu kan man äntligen ladda upp bilder och skriva inlägg utan problem :D

Där på armen skulle jag vilja ha en tatuering.. Kanske inte precis den.. Men något iaf :)


Postat av: Olivia

sv: Tack så mycket! Fin blogg du med :)

Postat av: Johanna

Sv: fast jo :)

Postat av: Anonym

sv: jaha okej, men du kan väl göra det då? :)

Postat av: Anonym

hejsan :) du var ju med i dagens blogg hos mig för ett bra tag sen, och jag glömde helt att dra vinnaren. Nu har jag startat en ny omgång, hoppas du är med igen :D

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-229.html#comment

Postat av: Malin

Åh tatueringar är super snyggt, speciellt där! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -