Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Fotodag med bästavän!


Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

- Vad kul att du varit med och tävlat om en Chilladress! :D Tävlingen är nu avslutad! Meddelar när vinnaren är presenterad!



Delta gärna i mina andra tävlingar också om du inte redan är med! :) (avslutas på söndag)

http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Trevlig helg!

Kram! <3

Postat av: Emelie

Ja, exakt den menar jag :) Okej, vad för kod? :)

Postat av: malin [fotoblogg]

härliga bilder :)

Postat av: Emelie

Okej, det är lugnt asså :) Vad ska du göra idag då?

Postat av: Emelie

Vad skoj! Blir det fint då? Färg, mönster?

Postat av: bellis

ville bara tipsa dig om min tävling! du har chansen att vinna ursnygga smycken från miaz! jag utser en ett och en tvåa.

direktlänk; http://bellisbello.blogg.se/2011/september/tavling-i-samarbete-med-miaz.html#comment

Postat av: Anonym

Hejsan, jag fick äran att köra en tävling där man vinner Reb'l Fleur by Rihanna, parfymen!

Storlek: 100 ml.

Den här parfymen har inte kommit än till sverige och den kostar runt 595,- , så få chansen och få

den här parfymen, och bli den första som har den av dina vänner och i svergie!

ELLER JO, DEN HAR KOMMIT NU TILL SVERIGE, MEN DET ÄR INTE SOM HAR KÖPT DEN ÄN, SÅ BLI DEN FÖRSTA AV DINA VÄNNER, SÅ GÅ IN OCH TÄVLA! och i butikerna så har de bara storlek 30 ml för 349,- och hos mig vinner man den stora, 100 ml värd över 595,-

För att tävla så går du in på den här länken: http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/september/utkast-sept-28-2011.html#comment

Lycka till och önskar värkligen att du är med på tävlingen, tack och ha en bra dag ! :D

Postat av: Pia - Smilinggirls!

Hej! Nu har vi utsett vinnaren av dagens blogg, gå in och kolla om det blev du eller anmäl dig igen: http://smilinggirls.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-110-ny-omgang.html#comment



Kram! :) /Smilinggirls

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad roligt att du tävlar om en valfri vara från Uffessakerochting! Tävlingen avslutas på söndag. Hör av mig när vinnaren är presenterad! LYCKA TILL! Ha en awesome lördag! =)

Kram

Postat av: Emelie

Vad snyggt det lät! :D Visa bilder sen när det är klart? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -