Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Filosofi

Sjukt soft filosfilärare vi har! Han heter Lars, och "hatar" gymnasiet och prov ;) Så orkar han inte med läxor, för det är ändå bara onödigt.. Så ah, rätt softa lektioner med honom, och imorgon skulle vi ta med godis? ;p För charmig lärare alltså! ^^
Rätt fin bild ändå :) För tre år sedan övervann jag min rädsla, jag travade tillochmed ;) Riktigt stolt tös ;p
Klicka på bilden för att komma till min bästa väns blogg (fotografen)! :)

Postat av: ThessF

- haha, vadå för hjälp?

Postat av: ThessF

- åh men nej, det behövs inte men tack.

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hallå där sötis:) Vinnarna av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya omgången ;) Klicka bara på länken här under för att komma dit :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/september/lordag-dagens-blogg-1.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -