Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

yeay! :D

18 plats, men w/e! Vet dock inte hur jag gjort för att hamna där, så det är ingen idé att ni frågar ;p
och frågar ni, vet jag att ni inte läst inlägget ;)

Postat av: fia

det var så lite =)

Postat av: Dragana

Vad roligt att hamna där!

Postat av: LIENE

Nu vet du hur man hamnar på mest aktiva listan:) Man ska kommentera mycket hos andra och själv få många kommentarer. bland annat.

Postat av: Lotta

Sv: Hejsan:) Jaa, jag har lov v.44, du med? =) och jag flyttar ju ihop med min pojkvän nästa vecka så det blir nog att fixa en massa småsaker i lägenheten och så :) Sen ska jag även gå modevisning nästa vecka och det ser jag verkligen fram emot! Har du några speciella planer då?? :)

Postat av: Johannelinen

Sv: Men åh så trevligt. Hur länge ska du vara där?

Postat av: Julia

va kuuul :)

Postat av: Anonym

sv; jepp jag har lov v.. 44 - jag ska träffa massa kååmpisar och chilla galet ;) vad händer för dig då? :)

Postat av: Nicco

Sv: Ja det är klart! Hon är ju jättesöt :)



Skulle kunna lägga upp en bild, men jag tycker inte själv att jag är så lik henne... Får fråga någon om en bild som är lik ;)

Postat av: Jinni

Hej,

Tack så jättemycket för dig röst. Betyder hur mycket som helst.

Jag länkar till de som lägger upp ett inlägg på sin blogg och ber sina läsare rösta samt skriver lite om mig.

Kram Jinni

Postat av: ems

nopp inge lov här :( vaad ska du göra på lovet?

Postat av: Maria

sv: tjoo, sitter i skolan och sådär, för dej då? :)

Postat av: Emma Fredén

sv: härligt! :)

Postat av: Moa

SV: Hej! Det är inte jätte bra med mig då jag ligger hemma och är sjuk. Legat i fem dagar och får nog kämpa mig igenom detta veckan ut, så får vi se nästa vecka :)



hur är det med dig? :)

Postat av: Sofie

hej hej!

Inte så mycket, sj? ;)

Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: jag har inte planerat något speciellt för idag, det är så tråkigt väder att man knappt vill gå ut :/ själv då? hur är vädret hos dig?

Postat av: Sophia

spanska lektion nu, seegt! händer hos dig då? :D

Postat av: anna

sv: tja :D



ne ja försöker å ladda upp en bild på bloggen men bloggen vill inte som ja vill sj då?

Postat av: Patricia♡

Skoj att du hamnade där:)

Postat av: beccis

hur mår du idag? :)

Postat av: Emma

av; avundsjuk_filcka_här_hej! ;)

Postat av: Tommy

Sv: Det är fint med mig.. Själv?

Postat av: Linnea-

Sv; hejhej. ja det har jag :)

inget speciellt, träffa kompisar och sånt ;)

självdå?

Postat av: Hanna

Grattis hihi!

Hur har dagen varit?

Kram!

Postat av: BLOPPIS

Hej du, kika gärna in på min bloppis! Säljer allting för 50-150:- Kramis! ♥

Postat av: johanna

LOTTAR UT EN RESA I BLOGGEN! VARFÖR INTE TÄVLA?

FINNS INGET ATT FÖRLORA!



http://barbiie.se/2011/october/vinn-en-resa.html



KOMIGEN NU!

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

jag kom precis hem, dudå? :)

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: Lilla Larssons- Frida

Sv: Jätte bra blogg!

Här är den: http://mollyrustas.se/

Postat av: frida

sv: åh vad kul med london !:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -