Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

WIIE!

då blev det filmkväll imorgon med tösera! :D
Vet inte riktigt vilka filmer det blir, men "köpet" står alice för ;)
Vi har sagt lite filmer vi vill ha med och hon fixar resten :D Det kommer bli ett mysigt litet skräckfilmsmaraton laddat med skrik och skräck! :D
UNDERBART!



Postat av: Anonym

- gör inga länkbyten , men tack för att du frågade ;D vgd då?!

Postat av: Anonym

- gör inga länkbyten , men tack för att du frågade ;D vgd då?!

Postat av: Anonym

- gör inga länkbyten , men tack för att du frågade ;D vgd då?!

Postat av: Anonym

- gör inga länkbyten , men tack för att du frågade ;D vgd då?!

Postat av: Anonym

- gör inga länkbyten , men tack för att du frågade ;D vgd då?!

Postat av: Nathalié - Nya tävlingar varje vecka fram till Jul!

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, Fullproppade Goodiebags, Eyelash serum, underkläder från Abecita, m.m! Tävlingarna hittar du här: http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html



Du kanske gillar underkläder? Vinn valfritt underklädesplagg här: http://yarp.blogg.se/2011/october/vinn-valfria-underklader-fran-abecita.html



Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Jul, så passa på att vara med!



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié

Postat av: alice

nu får du sluta ta mina bilder utan lov! länka till min blogg och fråga isåfall fille!



och vadå jag står för köpet? jag fixar filmer...

Postat av: Natalie E

Så fin bloggdesign! :D

Postat av: Linda ♥

Alltid mysigt med filmkväll :)



http://dayviews.com/p/contest/77/1057338/?action=contestTrackExternalUse&ref=blog&type=link&userid=1057338&contestid=77



Rösta gärna på min bild :)

Postat av: FOTO

mysig design =)

Postat av: | Yohanna |

hehe söt header du har :P



SV: Idag ska jag ta och göra lite ärenden å så, själv? :)

Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

sv; aha okej, ja det är lite olika beroende på ;P Men vi kan göra ett. du får gärna skicka länken till inlägget till mig så gör jag desamma ^^,

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

söt bild :)

Postat av: Emma

Frän header!

Postat av: emelie

Gå in på min blogg och bli dagens blogg och få en länk! :)

Postat av: mileycyrus

SV: Jag ska vara hos min kusin hela veckan, du då? :D

Postat av: Kajsa

vad tycker du om fjädersmycken?

Postat av: Amanda

Fin blogg :D allt bra ida? Kram

Postat av: Emma Sandberg

sv: vsg sötnos =)

Postat av: isabell 14 år

sv; länkbyte,ja tack! :D



Jag ska länka dig nu!

Postat av: Felicia Johansson

Tack för tipset!

Postat av: CASY LINDELL

svar: tack din med :D



imorgon ska jag åka till en kompis :) själv?

kram

Postat av: •ANGELiCA;BARWiCH•

hmm nej tack :D en annan gång kanske! kram

Postat av: Anonym

allt bra idag?:D

Postat av: Philippa K

åh vad kul att åka skridskor! längtar till vintern!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -